Slappa
Rage closed inside!
Hur vet man liksom?
Mer sprit så kanske det klarnar!
Mer sprit så kanske det klarnar!
Feber sedan i torsdags
Efter symtom som inte är lika de jag brukar ha (samt utomlandsvistelse) mummlar läkare nu eve om nöffinfluensa (extra vaksam då jag är i riskgruppen).. jag har inte ork till att åka in och ta en massa immunprover, dessutom ska det göras på annan ort. Avvaktar med en irisch coffe/honungvatten mot halsen och en massa ompyssling här hemma hoppas på det bästa.
Som inte detta vore nog så har vårdcentralen jag ska jobba på i höst beslutat att ta hand om alla nöffinfluensapatienter, blir nog att byta uppdragsgivare
Nyss hemkommen från bröllop och inser att jag drack på tok för lite med tanke på att det var gratis bar
Bad tjejen att släppa av mig hos pol,are så jag hinner dricka lite mer innan det är sängdags, men då har han SLUT PÅ ROM!!!!!! Tur för honom att vi är kompisar, annars hade han fått leta efter ett nytt näsben Så nu sitter jag och dricker fulgrogg och Portello
Finns det värre än problem än detta så uplys mig gärna. Men jag är övertygad om att det inte finns någon som har det värre än mig själv idag, just nu i skrivande stund!
va fan är portello för farbrorsdricka?
gubbvarning på dee_cati ? aldrig hört talas om portello en gång
Nån form av norrlandsdryck, en sötsliskig läskeblask som bara ungar kan gilla. Det var min kompis som hade den och inte jag
Och att du inte har hört talats om något betyder inte att jag är gubbe utan att du är dåligt allmänbildad. Vem fan har INTE hört talats om Portello liksom!?
Det är Trocadero som brukar kallas för "Norrlandscola"
Portello är inte alls lika god.
Det är Trocadero som brukar kallas för "Norrlandscola"
Portello är inte alls lika god.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Trocadero
Hon blev väl sur när du inte ville ligga mer, för killar kan inte ha tjejkompisar utan att liggaFyfan vad jag lackar ur. Hon är inte min vän längre.
Det är det meddelandet jag fick idag på Facebook av tjejen sedan någonting hände imorse vid 0600. Jag var nykter, men jag kan fortfarande inte sätta fingret på vad som gick snett. Det här känns INTE bra......
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|