Idag är jag förbannad därför att...

CLEW

Ny medlem
Gick med
3 Sep 2008
Ort
Sandsborg
Hoj
Honda crm sm & Kawa zx6r
För att det ska klippas någon jävla gräsmatta på morgonen när man försöker sova!:huvet
Varje jävla dag!!!!!! :4skrika
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag stressat runt hela dagen för att få på det nya däcket på hojen, och precis när jag fittar runt med att få på hjulfan igen (ville inte som jag ville...) så börjar det såklart regna.
Stressat hela dagen helt i onödan. :död
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Försöker hitta någon lämplig gasflaska till mitt PCPgevär och hittar inget lämpligt. Blir ju skitförbannad.
 

The Gungner

Loki f er yfir akra
Gick med
2 Jan 2009
Ort
Vänersborg
Hoj
Triumph Tiger SE
Börjar bli lack på alla bilister som envisas med att klämma fast mobiltelefonen mellan örat och axeln och prata i mobiltelefon. Ni har fan ingen aning om vad som händer runt omkring er i trafiken. Nu är det fjärde gången detta året som jag fått väja/ tokbromsa för att ni inte ser ett skit. Alla gånger har varit när ni skall in i rondell eller köra ut på huvudled. Skaffa handsfree eller sluta babbla!!:huvet
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Beställde igårkväll ett nytt graffekort på komplett.se och såg att de imorse hade packat och skickat skiten. Ni sitter jag här kl 18 och det har fortfarande inte anlänt i hämtbutiken. Vafaaaaaaaaaan man kan ju åka flera varv runt jorden på 12 timmar! :(
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Feber sedan i torsdags

Efter symtom som inte är lika de jag brukar ha (samt utomlandsvistelse) mummlar läkare nu eve om nöffinfluensa (extra vaksam då jag är i riskgruppen).. :huvetjag har inte ork till att åka in och ta en massa immunprover, dessutom ska det göras på annan ort. Avvaktar med en irisch coffe/honungvatten mot halsen och en massa ompyssling här hemma :rodnar hoppas på det bästa.
 
Last edited:

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Hela dagen har jag varit förbannad (är fortfarande) för att ha ont i magen sen igår kväll:huvet Vet inte riktigt vart man ska ta vägen alltså. Försöker göra saker hela tiden för att inte tänka på att jag har ont....
Skönt att gnälla av sig lite:tummenupp
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Välkommen i klubben! Jag har också haft feber och snörvel sen i torsdags. :sjuk

Inte ens whiskey hjälper! Då är det illa! :död

Feber sedan i torsdags

Efter symtom som inte är lika de jag brukar ha (samt utomlandsvistelse) mummlar läkare nu eve om nöffinfluensa (extra vaksam då jag är i riskgruppen).. :huvetjag har inte ork till att åka in och ta en massa immunprover, dessutom ska det göras på annan ort. Avvaktar med en irisch coffe/honungvatten mot halsen och en massa ompyssling här hemma :rodnar hoppas på det bästa.


Som inte detta vore nog så har vårdcentralen jag ska jobba på i höst beslutat att ta hand om alla nöffinfluensapatienter, blir nog att byta uppdragsgivare :näsblod
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Blir förbannad på bilistjävlar som tror att de äger vissa filer av vägen bara för att de kör snabbare än alla andra...:4skrika Ligger på motorvägen och håller sisådär en 120 eller nåt (på hoj då alltså) och närmar mig framförvarande husvagnsbilist i ganska hygglig takt. Kollar backspeglar och döda vinkeln och det enda jag ser är en bil långt jävla bort i backspegeln, så jag blinkar ut, byter fil och påbörjar omkörningen. Tror ni då inte att idioten i den där bilen långt bak i backspegeln gasar på utav bara helvete (och befinner sig därmed nu helt plötsligt sig formligen upp i mitt avgasrör) och börjar tuta och blinka med helljuset nåt så in i helvete och verkar tycka att jag ska tillbaka in i högerfilen!?!?:dummer Jag har väl för fan också rätt att köra om slökorvarna med husvagn!?:va :dummer :4skrika Idiot, man blir förbannad!:mad:
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Nyss hemkommen från bröllop och inser att jag drack på tok för lite med tanke på att det var gratis bar :mad:
Bad tjejen att släppa av mig hos pol,are så jag hinner dricka lite mer innan det är sängdags, men då har han SLUT PÅ ROM!!!!!! Tur för honom att vi är kompisar, annars hade han fått leta efter ett nytt näsben :mad: Så nu sitter jag och dricker fulgrogg och Portello :(

Finns det värre än problem än detta så uplys mig gärna. Men jag är övertygad om att det inte finns någon som har det värre än mig själv idag, just nu i skrivande stund!
 

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
Nyss hemkommen från bröllop och inser att jag drack på tok för lite med tanke på att det var gratis bar :mad:
Bad tjejen att släppa av mig hos pol,are så jag hinner dricka lite mer innan det är sängdags, men då har han SLUT PÅ ROM!!!!!! Tur för honom att vi är kompisar, annars hade han fått leta efter ett nytt näsben :mad: Så nu sitter jag och dricker fulgrogg och Portello :(

Finns det värre än problem än detta så uplys mig gärna. Men jag är övertygad om att det inte finns någon som har det värre än mig själv idag, just nu i skrivande stund!

va fan är portello för farbrorsdricka?
gubbvarning på dee_cati ? aldrig hört talas om portello en gång
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
va fan är portello för farbrorsdricka?
gubbvarning på dee_cati ? aldrig hört talas om portello en gång

Nån form av norrlandsdryck, en sötsliskig läskeblask som bara ungar kan gilla. Det var min kompis som hade den och inte jag :mad:
Och att du inte har hört talats om något betyder inte att jag är gubbe utan att du är dåligt allmänbildad. Vem fan har INTE hört talats om Portello liksom!?
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Nån form av norrlandsdryck, en sötsliskig läskeblask som bara ungar kan gilla. Det var min kompis som hade den och inte jag :mad:
Och att du inte har hört talats om något betyder inte att jag är gubbe utan att du är dåligt allmänbildad. Vem fan har INTE hört talats om Portello liksom!?

Det är Trocadero som brukar kallas för "Norrlandscola"

Portello är inte alls lika god.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Trocadero
 
Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det är Trocadero som brukar kallas för "Norrlandscola"

Portello är inte alls lika god.

Åååh. En iskall Trocadera. Kan inte fattat att den inte slagit mer. Knäcker ju cola med hästlängder.

Allt går att sälja med mördande reklam..........
 

tvålen

Sporthojsnörd
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
XL650V, GSXR600, GSXR750
Igår framkom det att min tjejkompis som jag skulle gå på U2 med om en vecka "inte hade pengar"..

Allt är bokat och betalt av mig för cirka 6 månader sen (kommer inte ihåg när biljetterna släpptes).

Hur FAN kan man inte ha pengar när man vetat om det hur jävla länge som helst!? 700:- för en biljett. Hotell är gratis via jobbet.

Fyfan vad jag lackar ur. Hon är inte min vän längre.
 

Mahhbechh

Börsmäklarn
Gick med
20 Oct 2005
Ort
I en gran.
Hoj
Briggs & Stratton
"Haha, du är nog den mest korkade jag har träffat. Jag tycker verkligen illa om dig, jag vill inte ha med dig att göra, och jag vill inte att du hör av dig. Du kan skriva ditt kontonummer så sätter jag in pengar imorrn."'

Det är det meddelandet jag fick idag på Facebook av tjejen sedan någonting hände imorse vid 0600. Jag var nykter, men jag kan fortfarande inte sätta fingret på vad som gick snett. Det här känns INTE bra......
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top