Idag är jag förbannad därför att...

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Ort
Byhåla
Hoj
Black editions
pga att jag gjorde en highsider igår kan jag bara skriva med vänster hand:mad:
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Idag är jag förbannad över att det ska regna hela jävla tiden! Jävla förbannade bög mögel pissväder!!!!
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Vilka svordommar tror du jag använde när jag höll på att sätta upp tältet i 25 m/s,spöregn o till råga på allt hör att fartyg sjunker som stenar utefter kusten...:D
 

sportbike

Guest
Skulle "Redigera" mitt garage.
Pladdrade i telefon och tryckte på "Radera" såklart.
Nöff,typ!
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Det här är gårdagens men den är så :zpy-framkallande att den får dispens: Idiotkärring som försöker gena ut ur rondellen från innerfilen genom att SKÄRA AV mig som ska rakt fram och låg i höger körfält... :huvet
Hängde på tutan givetvis då hon panikade och bytte riktning.. Varför är det inte lagligt att nödslakta sådana på plats?
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Planen var att byta dämpare och fjädrar bak på vofflan.

När axeln ska ner visar det sig att bromsarna är totalt slut.

Vidare visar det sig att bultarna till "svängarmarna" knäcks när man ska skruva av muttrarna.
För att ytterligare späda på det goda humöret vill inte bultarna lossna ens efter jag slipat ner skallen med rondell och försökt knacka ut dem med slägga och dorn (nej, det är inte gängat. Har trippelkollat). Fästet börjar dock bli lite schnett.

Rostigt? Inte alls....
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Planen var att byta dämpare och fjädrar bak på vofflan.

När axeln ska ner visar det sig att bromsarna är totalt slut.

Vidare visar det sig att bultarna till "svängarmarna" knäcks när man ska skruva av muttrarna.
För att ytterligare späda på det goda humöret vill inte bultarna lossna ens efter jag slipat ner skallen med rondell och försökt knacka ut dem med slägga och dorn (nej, det är inte gängat. Har trippelkollat). Fästet börjar dock bli lite schnett.

Rostigt? Inte alls....

femfemtisex! :banana:banana:fyllisar
 

NeMoo

Återfallsfanatiker
Gick med
18 Jul 2009
Ort
Ängelholm
Hoj
Hojlös
För att jag drog av två M10 på brukisbilen idag......... :mad:
inte illa trots att jag tömt en halv flarra rostlösare på skruvarna innan jag ens försökte... (Såklart det var två skruv på hjulupphängningen som fått smaka på 13 svenska saltvintrar men ändock)

Lattjo blir krypköra till verkstad imorgon o skämmas lite med mössan i handen.... :näsblod


Mitt rövhål känns som grand canyon efter att ha fått räkningen från verkstaden för citerat jobb. Dit går jag inte igen..... någonsin.... någonsin....
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Eller riktig rostlösare, skaffa Chesterton industrimodellen, funkar bättre än man mår efter :ligga :borra eller vad ni nu vill kalla det :tuttar

Induktionsvärmare och hydraulpress FTW!

Rostlösare är bara blaha, det tränger in ett par millimeter i bästa fall.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Induktionsvärmare och hydraulpress FTW!

Rostlösare är bara blaha, det tränger in ett par millimeter i bästa fall.

Mitt tips är, återigen: Trotyl. Hjälper det inte så har du använt för lite. :mattias

På tal om Trotyl och att vi är i förbannat tråden så ska jag passa på att kasta lite Trotyl på SJ, detta vår näst sista, efter systembolaget, kommunistiska slagskepp som ankrat i landet.

Är SJ helt dumma i huvudet?
Jag skulle beställa en tågbiljett på deras hemsida och hade för avsikt att betala medelst mitt VISA-kort. Allting gick bra ända tills deras betalningssystem insåg att jag använde ett VISA-kort utfärdat av Nordea. Genast blev jag hänvisad till en sida där saker jädrarimig skulle verifieras med Nordeas kortläsare för bankärenden???

Naturligtvis skickade jag ett mail till SJ och undrade hur i helvete jag skulle ha betett mig om jag suttit 50 mil hemifrån och skulle beställa en returbiljett utan dosa?
I svaret jag fick av SJ så menade de på att det var en "bug"(?) och att det egentligen skulle finnas en länk där man kunde klicka om man inte hade med sig dosan, så skulle det gå igenom ändå!?!?

Då frågar sig ju genast vän av ordning:
1. Vad är vitsen med att ha en verifiering med bankdosa om jag kan klicka på en länk och slippa den?
2. Jag kan teoretiskt beställa 50st Ferraribilar från USA med mitt visa kort (om jag haft täckning för det) utan att använda nån dosa från Nordea, men jag får inte beställa en tågbiljett utan?

Idioter. :mad: Lögnare. :mad:
 
Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
"Idag är jag förbannad därför att... "

... det går lika jevvla bra som alltid för mig! :4skrika
 
Last edited:

EmiliosFantomen

Guest
Jag råkade hugga in en kniv i vänsterhanden idag så varje gång jag drog in kopplingen på väg hem från jobbet fylldes handsken med mer och mer bloooood.:censored
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top