pga att jag gjorde en highsider igår kan jag bara skriva med vänster hand
TackOm du läser denna recension kanske du blir lite gladare. En sågning längs fotknölarna...
http://www.dn.se/kultur-noje/konser...in-och-caroline-af-ugglas-pa-skansen-1.922188
Planen var att byta dämpare och fjädrar bak på vofflan.
När axeln ska ner visar det sig att bromsarna är totalt slut.
Vidare visar det sig att bultarna till "svängarmarna" knäcks när man ska skruva av muttrarna.
För att ytterligare späda på det goda humöret vill inte bultarna lossna ens efter jag slipat ner skallen med rondell och försökt knacka ut dem med slägga och dorn (nej, det är inte gängat. Har trippelkollat). Fästet börjar dock bli lite schnett.
Rostigt? Inte alls....
femfemtisex!
Du behöver en gassvets.Å troruinte att det gått åt litervis med rostlösare va va va
Nu är dyngan nere och loss iaf.... Nästa problem blir bara att få ut bulten så man kan skruva ihop skiten igen
Haynes kan ta sig i dalen "Skruva loss bulten"
Right
Du behöver en gassvets.
En rostlösare som funkar bättre än illvärme?Eller riktig rostlösare, skaffa Chesterton industrimodellen, funkar bättre än man mår efter :ligga :borra eller vad ni nu vill kalla det
För att jag drog av två M10 på brukisbilen idag.........
inte illa trots att jag tömt en halv flarra rostlösare på skruvarna innan jag ens försökte... (Såklart det var två skruv på hjulupphängningen som fått smaka på 13 svenska saltvintrar men ändock)
Lattjo blir krypköra till verkstad imorgon o skämmas lite med mössan i handen....
Eller riktig rostlösare, skaffa Chesterton industrimodellen, funkar bättre än man mår efter :ligga :borra eller vad ni nu vill kalla det
Induktionsvärmare och hydraulpress FTW!
Rostlösare är bara blaha, det tränger in ett par millimeter i bästa fall.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|