Idag är jag förbannad därför att...

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Förra veckan håll jag på att köra över en räv med bilen, nyss så sprang det ut en räv framför mig när jag tog en sväng med hojen:mad:
Vad fan har rävarna emot mig???
 

bluebear

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
härnösand
Hoj
21 växlad
Idag är jag förbannad för att det är slut med flickvännen efter 8 månader. Och är ledsen för att morfar min har dött(självmord från en bro i en älv).
Så nu är livet jävligt surt. Snälla ge tips på hur jag kan blicka framåt för just nu finns det fan inget att se fram immot.:död
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Idag är jag förbannad för att det är slut med flickvännen efter 8 månader. Och är ledsen för att morfar min har dött(självmord från en bro i en älv).
Så nu är livet jävligt surt. Snälla ge tips på hur jag kan blicka framåt för just nu finns det fan inget att se fram immot.:död

Ta dig i kragen för helvete.
 

bluebear

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
härnösand
Hoj
21 växlad
För 2 dagar sen så sa hon att hon älskade mig och sånt men ikväll när hon ringde så sa hon att vi inte ligger på samma nivå och sånt snack. Vad jag tror är att någon har säkert sagt något till henne. Nu har vi viserligen träffats 1 gång sen den 30 maj så det kan väl bro på det men ändå, hur fan kan man ändra sina skänslor bara på 2 dagar. Det ironiska/roliga är att varje gång när det skänns att det ska ta slut mellan mig och en tjej så får jag förvarningar typ som sorliga låtar som spelas på radion om och om igen samt en stark magskänsla. Det värsta är att den har aldrig svikit mig...

Ta dig i kragen för helvete.

Jaha är det så ni gör i Kramfors?
 
Last edited:

bluebear

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
härnösand
Hoj
21 växlad
Jo exakt. Varför just nu och inte typ sen. Eller en sak i taget med mellanrum.
Jaja det var snack om att vi skulle flytta ihop och det där men nu vart ju det inte så lite skönt faktiskt. Det kommer att vara några tunga dagar men det går över för det har det gjort förr. Tack för ditt sympati. Hoppas på att det blir bättre snart. Fan tänk om det fanns en knapp i hjärnan som kunde sudda ut minnen det hade varit fantastiskt. Bara knappa in datum och sen avfyra, typ som i Men In Black.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
För att mitt beställda drivpaket inte har kommit!

ÅAS så komer det på måndag, och jag kommer ändå inte att kunna köra i morgon då jag ska på firmafest i kväll, och söndag hade jag annat planerat.

Får man skriva övertid för att man går på firmafest på semestern?
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vill ju inte bara sitta hemma den sista semesterveckan!!:mad:
Va faan ska man göra?:va

Gör lite mackor och åk till stranden och sola/bada om du är en slö människa som gillar att göra sånt. Annars kan du göra något vettigt, det finns ju alltid saker som behövs fixas men tiden räcker aldrig till. Är det inte sånt semestern är till för?


Jag satte ut en annons tidigare idag på en bil och det är själva fan vad dumma människor är! Varför skulle jag tex vilja ha en Ford i inbyte!? Fattar han inte att det är en Ford eller vad är frågan? :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag satte ut en annons tidigare idag på en bil och det är själva fan vad dumma människor är! Varför skulle jag tex vilja ha en Ford i inbyte!? Fattar han inte att det är en Ford eller vad är frågan? :mad:

Det spelar ingen roll vad du sätter ut på blocket, eller att du har skrivit "OBS INGA BYTEN".

Det är alltid någon som vill byta med en Ford, eller en traktorskopa....
 

Bobat

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
i väst
Hoj
Kawaskaki
Før att jag sitter på jobbet en lørdag och det ær bra væder ute !:mad:
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
....besökstiderna på sjukhuset inte börjar förrän klockan 13:00. Vafan menar dom med det liksom. :mad::huvet
Vem orkar sitta här hemma och vänta på att man ska FÅ åka. Jävla byråkrater. :död
Jag tänker fan i mig åka dit lite tidigare sen ska jag tjaaaata och tjaaaaata tills dom ger med sig och släpper in mig. Mohaha. :4skrika
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Någon idiot som utnyttjar min brors identitet, jag har lyckats ta reda på att personen i fråga bor i Malmö, får bli en vända med kEttInGgäNgET snart :mad::kulspruta
 

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Lödde
Hoj
ARRITTOR
e sällan arg men fyfan vad förbannad jag blev idag

kom körande på 50 väg i 50 inne i byn när en svarta nyare passat svänger ut framför mig, den stog o vänta men beslöt sig för o köra ut innan mig när jag hade ca 30 meter kvar o hade tomt bakom mig, aja i vilket fall la jag mig en 10-15 meter bakom o lunkade på, körde lite slalom osv, höll dock avståndet, när kärringen (ja de va en kvinna) börjar spola vindrutan, jag blinkar med helljuset o då gör hon fanimig de igen, så jag kör om o ger de universiella tecknet för dra åt helvete ditt satans skeppsmongo, men hon stirrar rakt fram utan en min, kommer fram till en refug som delar vägen stannar så bilen inte kommer om o gestikulerar o skriker "vad fan håller du på med" hon rycker på axlarna typ o skriker nåt tillbaka, hade ev unge bakåtvänd i framsätet, så tyckte inte det var lämpligt o diskutera videra närmare bilen, tecknade åt henne att hon inte har alla bestick i lådan o körde iväg

folk i deras plåtborgar:gnissla
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top