Idag är jag förbannad därför att...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att det ser mörkt ut för Henriksson. Läkarna har inte höga förhoppningar om hans hjärna, och det gör mig sjukt arg och ledsen.....
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
För att det ser mörkt ut för Henriksson. Läkarna har inte höga förhoppningar om hans hjärna, och det gör mig sjukt arg och ledsen.....

Känns lite fel att klicka i "Bra" för att jag håller med dig. Känner ungefär samma sak och tänker ofta på honom. Det saknas en spellevink på forumet. henriksson. saknas. :( Håller verkligen tummarna för att han blir bra, trots det verkar se mörkt ut.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
....bilister e sådana förbannade idioter. Var ute och körde en sväng idag. Utanför Höganäs, mot Mölle kom det en korsning med väjningsplikt från alla håll. Jag saktade in för att kolla läget men skulle fortsätta rakt fram. På min vänstersida dök det då upp en xc90. Den schweiziska turistdamen hade tydligen fått för mig att jag skulle svänga!! :huvet Lite längre fram kom jag ifatt en Jaguar (ja bilmärket alltså) med 4 pensionärer i. Tanten som körde tittade åt alla håll utom i backspeglarna och pratade med dom andra och pekade och viftade. På rakorna körde hon ganska rakt fram och vinglade bara precis såpass att jag fick för mig att den här damen kan svänga vart som helst när som helst, men i vaernda kurva kröp hon ner i 20!! Det kändes som att hon jävlades med mig. :huvet
Mellan Mölle och Jonstorp låg jag i laglig (70) fart. Då dök det upp en tyskreggad civic type-r och låg och hetsade och ignorerade att jag både bromsade in och visade mitt missnöje med att han låg så nära utan fortsatte ligga och titta på mönstret på mitt bakdäck. :huvet
Vid Varalöv kom jag över E6an. Då kom det ut en svart SAAB 9-5 från motorvägsavfarten, tittade åt vänster och körde ut. Han missade TOTALT att jag kom från höger. Tack och lov fanns det vägren dit jag fick förpassa mig efter en nästintill panikbromsning. Jag både tutade och blinkade för att visa mitt missnöje. Vid det här laget var jag ganska kokt.:mad:
Mellan Åstorp och Kvidinge fick jag för mig att jag skulle köra om en svart Volvo s80 som låg och såsade i 80. Jag drog på ljustutan ett par gånger och gick ut. När jag låg jämnsides fick han för sig att påbörja omkörning på bilen som låg minst 50 meter framför honom. Jag tänkte att jäääävlar och hängde mig på hornet. Han vinglade tillbaks in och jag slapp att bli intryckt i mitträcket. Var det någon fotgängare eller cyklist ute i närheten lär dom hört mig kasta alla upptänkliga skällsord jag kunde komma på just då. Men sen hände det inget mer så jag hann lugna ner mig innan jag kom hem.:gnissla
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag har 3 bilar med samma slutsiffra och alla ska skatten betalas på denna månad :mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning

Jag har inte betalat än, men snart så :(
Nu är jag förbannad för att lokala bygghandeln är ca 25% dyrare än Byggmax. När jag ska handla till mig själv så är jag snål, därför måste jag åka 11mil ToR imorgon för att spara 3000:- men jag hatar att behöva göra det för att den förbannade bygghandeln inte kan ha någorlunda vettiga priser. Hade det varit 1000-1500:- så hade jag inte åkt i onödan men nu är det ju värt det :mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Drivpaketet tog slut tidigare den här månaden, det nya tog tid att få, så hojen blev stående (ett par dagar IOFS).

Mobiltelefonen gick sönder och den jag hade tänkt köpa gick inte att få tag på i rimlig tid, så jag panikköpte en skittelefon.

Microvågsugnen pajjade (jävla skitkvalitet, höll bara i 20 år) men jag lyckades laga den, den höll i 28sekunder innan den fattade eld och rökfyllde huset.

Bakdäcket på hojen är slut...
 

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Varierar...
Microvågsugnen pajjade (jävla skitkvalitet, höll bara i 20 år) men jag lyckades laga den, den höll i 28sekunder innan den fattade eld och rökfyllde huset.


Inte för att göra dej mer arg, men tror inte det kvalificerar som lagning om den gick 28 sekunder...
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
Idag är jag sjukt frustrerad och arg över att det finns så mycket jag vill ha som jag inte kan få :huvet
 

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
när man tror det går bra på jobbet kommer ödet och slår dig med en bitchslap ner på marken igen..och du får kräla dig upp igen..suck..
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
för att jag först idag fick lite hjälp med studierna & tentan är imorgon. :huvet:huvet:huvet
 

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Idiotpacket i den äckliga Volvo 740n som låg framför mig på motorvägen tyckte det var lämpligt att hiva ut ölburkar genom fönstret. Dom fick ett finger som tack,jävla myrfisar. Skulle haft en kEtTiNg.
 

kiwimaddog

Är huvvet dumt får kroppen lida....
Gick med
22 Apr 2005
Ort
Villa Filip
Hoj
R6´99 R7ed.
....jag är så jävla dum och inte beter mig som mitt sunda förnuft föreslår utan fortsätter obevekligen och idogt bygga upp känslohelveten för nån som inte inser min storhet.
 

Dr.Bike

Guest
Sur över att ett orginal Hondaoljefilter kostar 191 pix..

Tjacka ett identiskt för halva priset.
Men då heter det iofs HiFlo Filtro.
- Om du kan stå ut med det...

Eller så tjackar du ett B-tema för 1/3 av priset.
- Om du kan stå ut med det...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top