Idag är jag förbannad därför att...

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Över att jag måste komma till denna gudsförgätna arbetsplats med en massa tjärringar och en chef från helvetet......

Jag var ju här igår - räcker inte det?

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...eftersom jag var den sista i svedala att se "Män som hatar kvinnor" - men förtjust sträcklyssnat mig genom hela trilogin (snart klar med luftslottet) - så inhandlades blurayversionen igår...

Klockren casting, det man hade tagit med gjordes bra, men vad I HELVETE vad man kapade viktiga saker...saker som inte hade lagt på alltför mycket tid heller. :gnissla

Jag tror det blir till att greja biobiljetter till "Flickan som lekte med elden" - den är ju den bästa boken helt klart, men man lär väl bli lika grinig på den. :hihi

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
För att någon av mina kanske inte helt begåvade kollegor har tyckt att kylen ska ha den kallaste temperaturen man kan tänka sig... Vad innebär det???
Jo jag måste dricka kaffe med fryst mjölk... Töntar...

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
...eftersom jag var den sista i svedala att se "Män som hatar kvinnor" - men förtjust sträcklyssnat mig genom hela trilogin (snart klar med luftslottet) - så inhandlades blurayversionen igår...

Klockren casting, det man hade tagit med gjordes bra, men vad I HELVETE vad man kapade viktiga saker...saker som inte hade lagt på alltför mycket tid heller. :gnissla

Jag tror det blir till att greja biobiljetter till "Flickan som lekte med elden" - den är ju den bästa boken helt klart, men man lär väl bli lika grinig på den. :hihi

Omm jag har läst en riktigt bra bok som sedan blir film, drar jag mig för att se den.
Sällan eller aldrig som filmen e lika bra som boken....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Skaffa dig lite smak förihelvete :mad: Såna där filmer *svenska* kollar man inte på, de köper man till svärföräldrarna som alltid har kass filmsmak.
För övrigt håller jag nog med Izah, är du toknöjd med boken så skippa filmen...

Edit/ Mitt högra öga är uppfuckat, jag kan inte fokusera på något och det flimrar framför det hela tiden så jag blir illamående :mad:
Det tar låååång tid att läsa på sporthoj med bara ett öga kan jag lova, testa själva. Funderar på om jag kan ha sovit med en knytnäve i öga eller dylikt...
F

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Skaffa dig lite smak förihelvete :mad: Såna där filmer *svenska* kollar man inte på, de köper man till svärföräldrarna som alltid har kass filmsmak.
För övrigt håller jag nog med Izah, är du toknöjd med boken så skippa filmen...

Edit/ Mitt högra öga är uppfuckat, jag kan inte fokusera på något och det flimrar framför det hela tiden så jag blir illamående :mad:
Det tar låååång tid att läsa på sporthoj med bara ett öga kan jag lova, testa själva. Funderar på om jag kan ha sovit med en knytnäve i öga eller dylikt...
F

Smak finnes, och filmen är bra, castingen klockren, men man hoppar över viktiga saker som gjorde handlingen lite underlig på sina ställen. :)

Noomi är verkligen Salander, så man har ju lite förväntningar på "Flickan som lekte" - och man är mer än lovligt nyfiken på hur de löser Niederman... :D

/J

Dr.Bike

Guest
Smak finnes, och filmen är bra, castingen klockren, men man hoppar över viktiga saker som gjorde handlingen lite underlig på sina ställen. :)

Noomi är verkligen Salander, så man har ju lite förväntningar på "Flickan som lekte" - och man är mer än lovligt nyfiken på hur de löser Niederman... :D

/J

Vaffääeeen! Du har massa SMILEYSAR i denna förbanat-tråden! Du är ju GLAD! Du är inte förbannad!
Nu blir jag förbannad! :mad:

Passare! :mattias :kulspruta

;)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Du är inte sist....för jag har inte sett den heller.

Men nu ligger den hemma på vardagsrumsbordet dock, så det är nära. Men jag kommer nog inte ha tid att titta förrän på söndag.

Jag har inte heller sett den, och tänker inte göra heller. Urk.

Jag hittade förresten på det perfekta resebolaget till dig, du som gillar sånt här. :hihi

http://www.rosaresor.se/

Nu kan du ta med dina väninnor och sitta och ljuga med en kopp latte i högsta hugg, peeeerfekt!

N/A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2008
Hoj
SP-1
Kattskiten jag får plocka i trädgården.

Har skrämt katten ett par gånger nu, men kräket är ju så jävla trögtänkt att man nästan förstår ägarna som inte vill ha den hemma.

Ta hand om skadedjuren för fan! :4skrika

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Kattskiten jag får plocka i trädgården.

Har skrämt katten ett par gånger nu, men kräket är ju så jävla trögtänkt att man nästan förstår ägarna som inte vill ha den hemma.

Ta hand om skadedjuren för fan! :4skrika

Ställ ut en kattfälla, en sån som inte skadar katten, sedan får ägaren komma och lösa ut katten hos dig och du kan ha ett upplysande samtal med ägaren.

Om ingen löser ut katten, lämmna in den hos polisen/vetrinären/katthemmet på orten (vete fan vart man ska lämmna en upphittad katt, den förra behöll jag i 8 år)

Gabor

Guest
Ställ ut en kattfälla, en sån som inte skadar katten, sedan får ägaren komma och lösa ut katten hos dig och du kan ha ett upplysande samtal med ägaren.

Om ingen löser ut katten, lämmna in den hos polisen/vetrinären/katthemmet på orten (vete fan vart man ska lämmna en upphittad katt, den förra behöll jag i 8 år)

Papegojmat...:cdevil...å en pälsmössa till vintern

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
...det som gjorde mig så glad innan idag (har råd att spela wow igen + kebab till middag) har gått åt helvete. Blir nog ingen kebab för min del ( fan också... varit skitsugen nu i säkert en månad ), samt att WOW helt enkelt inte vill starta. JÄVLA RÖÖÖÖV. dagens i-lands. lätt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Sånt här gör mig så jävla förbannad :mad: http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5692233.ab

Varför får man inte tvångssterilisera folk?

Den blivande bruden, 20-åriga Clare Bryant, är inte märkbart oroad över Keith MacDonalds historia som frånvarande fader. Tvärtom är hon övertygad om att han förändrats.

– Visst, han kan vara en dålig pappa, eftersom han aldrig träffar sina barn så skulle han ju kunna vara det. Men jag tror han skulle vara underbar med vårt barn, säger hon till Daily Mail.

Den tankegången har man ju aldrig tidigare hört från kvinnor, så det är ju kul att hon bryter ny mark. Jag tror de kommer bli jättelyckliga. :rolleyes:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Den blivande bruden, 20-åriga Clare Bryant, är inte märkbart oroad över Keith MacDonalds historia som frånvarande fader. Tvärtom är hon övertygad om att han förändrats.

– Visst, han kan vara en dålig pappa, eftersom han aldrig träffar sina barn så skulle han ju kunna vara det. Men jag tror han skulle vara underbar med vårt barn, säger hon till Daily Mail.

Den tankegången har man ju aldrig tidigare hört från kvinnor, så det är ju kul att hon bryter ny mark. Jag tror de kommer bli jättelyckliga. :rolleyes:

Det sorgliga i hela historien är ju att den där tjejen är språkrör för halva Englands inavlade honbestånd. Den andra halvan är så fula så att de får inga barn alls.

Nu är jag förbannad för att jag hade missat en faktura på 6000:-, annars hade jag kunnat beställa sprit för dessa pengar istället :( Nu får jag surt betala skiten och dricka lite mindre istället, sånt kan göra vem som helst förbannad 2x :mad:

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln