Izah
Tant Rosa
Över att jag måste komma till denna gudsförgätna arbetsplats med en massa tjärringar och en chef från helvetet......
Jag var ju här igår - räcker inte det?
Jag var ju här igår - räcker inte det?
...eftersom jag var den sista i svedala att se "Män som hatar kvinnor" - men förtjust sträcklyssnat mig genom hela trilogin (snart klar med luftslottet) - så inhandlades blurayversionen igår...
Klockren casting, det man hade tagit med gjordes bra, men vad I HELVETE vad man kapade viktiga saker...saker som inte hade lagt på alltför mycket tid heller.
Jag tror det blir till att greja biobiljetter till "Flickan som lekte med elden" - den är ju den bästa boken helt klart, men man lär väl bli lika grinig på den.
...eftersom jag var den sista i svedala att se "Män som hatar kvinnor" - men förtjust sträcklyssnat mig genom hela trilogin (snart klar med luftslottet) - så inhandlades blurayversionen igår...
Klockren casting, det man hade tagit med gjordes bra, men vad I HELVETE vad man kapade viktiga saker...saker som inte hade lagt på alltför mycket tid heller.
Jag tror det blir till att greja biobiljetter till "Flickan som lekte med elden" - den är ju den bästa boken helt klart, men man lär väl bli lika grinig på den.
Skaffa dig lite smak förihelvete Såna där filmer *svenska* kollar man inte på, de köper man till svärföräldrarna som alltid har kass filmsmak.
För övrigt håller jag nog med Izah, är du toknöjd med boken så skippa filmen...
Edit/ Mitt högra öga är uppfuckat, jag kan inte fokusera på något och det flimrar framför det hela tiden så jag blir illamående
Det tar låååång tid att läsa på sporthoj med bara ett öga kan jag lova, testa själva. Funderar på om jag kan ha sovit med en knytnäve i öga eller dylikt...
F
Smak finnes, och filmen är bra, castingen klockren, men man hoppar över viktiga saker som gjorde handlingen lite underlig på sina ställen.
Noomi är verkligen Salander, så man har ju lite förväntningar på "Flickan som lekte" - och man är mer än lovligt nyfiken på hur de löser Niederman...
/J
...eftersom jag var den sista i svedala att se "Män som hatar kvinnor" -
Du är inte sist....för jag har inte sett den heller.
Men nu ligger den hemma på vardagsrumsbordet dock, så det är nära. Men jag kommer nog inte ha tid att titta förrän på söndag.
Kattskiten jag får plocka i trädgården.
Har skrämt katten ett par gånger nu, men kräket är ju så jävla trögtänkt att man nästan förstår ägarna som inte vill ha den hemma.
Ta hand om skadedjuren för fan!
Ställ ut en kattfälla, en sån som inte skadar katten, sedan får ägaren komma och lösa ut katten hos dig och du kan ha ett upplysande samtal med ägaren.
Om ingen löser ut katten, lämmna in den hos polisen/vetrinären/katthemmet på orten (vete fan vart man ska lämmna en upphittad katt, den förra behöll jag i 8 år)
Jag har inte heller sett den, och tänker inte göra heller. Urk.
Sånt här gör mig så jävla förbannad http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article5692233.ab
Varför får man inte tvångssterilisera folk?
samt att WOW helt enkelt inte vill starta. JÄVLA RÖÖÖÖV. dagens i-lands. lätt.
Jag e förkyld i den ena näsborren,satans skit.
Den blivande bruden, 20-åriga Clare Bryant, är inte märkbart oroad över Keith MacDonalds historia som frånvarande fader. Tvärtom är hon övertygad om att han förändrats.
– Visst, han kan vara en dålig pappa, eftersom han aldrig träffar sina barn så skulle han ju kunna vara det. Men jag tror han skulle vara underbar med vårt barn, säger hon till Daily Mail.
Den tankegången har man ju aldrig tidigare hört från kvinnor, så det är ju kul att hon bryter ny mark. Jag tror de kommer bli jättelyckliga.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|