Idag är jag förbannad därför att...

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
...jag fått lägga SÅÅÅ mycket energi på att försöka lösa TJAFS och rent förbannat klantiga saker som vuxna, självständiga, tänkande??? människor ställt till med! Man går inte bakom ryggen på den/de man jobar ihop med!:mad: Och eländet slutade ju för f**n inte när jag gick från jobbet heller, utan fortsatte på hemmaplan!:mad: Har fått trösta en trasig dotter för SKIT som hon inte ska behöva höra!:mad:
Synpunkter om ett barns föräldrar, det tar man dem. INTE med barnet!:mad::mad::mad:

Jag riktigt längtar till imorgon för att få se vad f*n den j*vl* dagen har att bjuda på för överraskning!:gnissla

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
...jag fått lägga SÅÅÅ mycket energi på att försöka lösa TJAFS och rent förbannat klantiga saker som vuxna, självständiga, tänkande??? människor ställt till med! Man går inte bakom ryggen på den/de man jobar ihop med!:mad: Och eländet slutade ju för f**n inte när jag gick från jobbet heller, utan fortsatte på hemmaplan!:mad: Har fått trösta en trasig dotter för SKIT som hon inte ska behöva höra!:mad:
Synpunkter om ett barns föräldrar, det tar man dem. INTE med barnet!:mad::mad::mad:

Jag riktigt längtar till imorgon för att få se vad f*n den j*vl* dagen har att bjuda på för överraskning!:gnissla

Men du har väl ett tjänstevapen?

Gabor

Guest
förbannad på folk som skapar regelverk , som de sedan inte vet hur andra ska använda eller följa...än mindre försvara varför det ska användas...orka med idioter till folk som sitter på fel befattning.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att det inte produceras bra actionfilmer som "Heat" längre, åtminstone inte med så enormt bra skådespelar-ensemble :mad:

Jag vill se bra action :4skrika

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vaknade imorse (försent) och insåg att jag snarkat så in i helvete så gomspenen har svullnat till helt omänskliga proportioner. :(

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
jefla hantverkare.
Man anlitar en gammal kollega - som sedan saltar räking och far med osanning.....

Han har inte en aning om var jag jobbar någonstans Än.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Vad är det med kvinnor och inkompabiliteten att göra ett korrekt handslag?

Hälsade på en idag på jobbet och hon körde med döda-fisken-handslaget som precis alla andra kvinnor jag har hälsat på också gjort.
Det är vidrigt att skaka hand med någon som känns helt jävla lealös, fattar ni inte det? :mad:

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj

Hälsade på en idag på jobbet och hon körde med döda-fisken-handslaget som precis alla andra kvinnor jag har hälsat på också gjort.
Det är vidrigt att skaka hand med någon som känns helt jävla lealös, fattar ni inte det? :mad:

Vet inte vad du har för preferenser men jag tycker personligen att det är lite ofeminint när man tar i hand med en dam och hon klämer åt så att man känner knogbrosket tränga upp mellan halsmandlarna. :D

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(

Ja...men det är nog fan lika hemskt att dansa styrdans med någon som har spagettiarmar. :gnissla

Och nu för tiden ska man undvika att ta i hand. Det räcker att vinka lite på avstånd. Fast jag tror nog att jag kan slå till på ett hyffsat fast handslag, bara för att bevisa att det finns dom som kan. :tungan

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Vet inte vad du har för preferenser men jag tycker personligen att det är lite ofeminint när man tar i hand med en dam och hon klämer åt så att man känner knogbrosket tränga upp mellan halsmandlarna. :D

Hon behöver ju inte krossa handen, det räcker att visa att hon faktiskt har någon sorts muskel i handen. Men det verkar lönlöst. :gnissla

Gabor

Guest

Hon vet om att du tycker så, därför hälsade hon så för att visa att hon inte är intreserrad av dig...hennes blick var säkert ofokuserad dessutom.

Fråga henne om hon kommer ihåg ditt namn ?? Då får du svar direkt om du gjorde ett bestående intryck....

Dreggel

Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Ja...men det är nog fan lika hemskt att dansa styrdans med någon som har spagettiarmar. :gnissla

Och nu för tiden ska man undvika att ta i hand. Det räcker att vinka lite på avstånd. Fast jag tror nog att jag kan slå till på ett hyffsat fast handslag, bara för att bevisa att det finns dom som kan. :tungan

Du kan få hålla min hand any day of the week stumpan :D

Gabor

Guest

Bättre att le, ta henne på tuttarna och slicka henne i örat samtidigt som man flåsar ut ett " Ligga "....:yoparty

Du kan få hålla min hand any day of the week stumpan :D

Tror du menar det du HAR i handen .....:D

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Vet ej, dansar inte särskilt ofta. :brinnerup Men det stämmer säkert.

Nja, varför ska man undvika det?
Kommer det in tre personer på mitt kontor så ställer jag mig upp och hälsar på alla med ett handslag + namn, vare sig det är en kvinna eller man. :)

/J

Hon vet om att du tycker så, därför hälsade hon så för att visa att hon inte är intreserrad av dig...hennes blick var säkert ofokuserad dessutom.

Fråga henne om hon kommer ihåg ditt namn ?? Då får du svar direkt om du gjorde ett bestående intryck....

Ha, knappast. Ingen jag skulle vilja ha den blicken ifrån ändå tror jag.

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förbannad på alla jävla araber som känner min pappa och tycker att det är okej att påpeka hur de tycker att min kropp är. Detta har pågått sen jag var liten och deras jävla kommentarer har lett till att jag har ett jävligt kasst sjävförtroende.
"do har blivet micket tjåkk", "vad horr hent...do måsta intä etta miket mott"
GÅ OCH DÖ!!! Hade dom hållt käft när jag var 8 och hade babyhull så hade jag nog varit normalviktig idag. Ist började man banta o trixa redan då.
Har inte hört det på ett tag nu men idag kom det igen...precis som då.

Dom är fula och skäggiga och ser ut som talibaner och har inte ens egna tänder. Måste dom sabba min dag? BRINN!!!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Nja, varför ska man undvika det?
Kommer det in tre personer på mitt kontor så ställer jag mig upp och hälsar på alla med ett handslag + namn, vare sig det är en kvinna eller man. :)

Tänkte på "svinet" som florerar nu. :rolleyes:

Dom har ju varnat till höger och vänster. Nästan så man skulle sätta sig själv i karantän och ligga på soffan och käka praliner hela dagarna för att undvika att bli sjuk. :) Men fi fan så tråkigt.:glömdet

//M

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag är förbannad på alla jävla araber som känner min pappa och tycker att det är okej att påpeka hur de tycker att min kropp är. Detta har pågått sen jag var liten och deras jävla kommentarer har lett till att jag har ett jävligt kasst sjävförtroende.
"do har blivet micket tjåkk", "vad horr hent...do måsta intä etta miket mott"
GÅ OCH DÖ!!! Hade dom hållt käft när jag var 8 och hade babyhull så hade jag nog varit normalviktig idag. Ist började man banta o trixa redan då.
Har inte hört det på ett tag nu men idag kom det igen...precis som då.

Dom är fula och skäggiga och ser ut som talibaner och har inte ens egna tänder. Måste dom sabba min dag? BRINN!!!

Määäää, säg det dårå....

Dy ser yt at gåå i pjaamaaaas, har dy inget jååbb?

Därfur dy inte har råd att raka dig....

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...