HÄR skiner (som vanligt) solen!
Ska muntra upp dig:fem timmar i sadeln på en 1098s.
Jevvlar vilken trevlig hoj.
Fortsättning imorrn.
Glad?
Ja se storsvenskarna skall alltid roffa åt sig.
Äru ute å smygtränar din jeffel!? :ööööh
Själv har jag bara haft ont i huvudet idag... (NEJ ingen alkohol med i bilden)
Nåja - imorrn steker jag er alla iaf...
lalalalala
Ta me stekspaden,jag tar med LGF-skyltarna
Jag är förbannad för att någon jävel antagligen tvingade mig att dricka litervis med sprit igår *känns som litervis med sprit åtminstone* så att jag fortfarande inte kan stå på benen utan att hålla i mig i väggen
Har försökt dricka några liter vatten men tydligen så har samma jävel sett till att jag är allergisk mot allt flytande idag x2
Jag ska aldrig mer låta nån tvinga i mig sprit på det viset
Jag är förbannad för att någon jävel antagligen tvingade mig att dricka litervis med sprit igår *känns som litervis med sprit åtminstone* så att jag fortfarande inte kan stå på benen utan att hålla i mig i väggen
Har försökt dricka några liter vatten men tydligen så har samma jävel sett till att jag är allergisk mot allt flytande idag x2
Jag ska aldrig mer låta nån tvinga i mig sprit på det viset
För att jag fick huvudvärk på jobbet, men åkte till körskolan ändå i hopp om att det skulle ge med sig. Väl där blev jag bara sämre och kände mig illamående. Slutade med att jag kräktes i handfatet på deras toalett och sa att jag nog inte klarade av att köra något idag. Sedan fick jag rulla (max 50 km/h) hem i bilen och nu ligger jag nerbäddad i soffan och önskar att någon kunde släcka solfan som skiner så jäkla starkt. Dessutom är jag 840 kr fattigare för ingenting, och jag behöver verklgien dessa sista körlektionerna...
Egentligen är jag inte förbannad. Mest ledsen för min egen skull...
Idag är jag förbannad för att: Ja var tillsammans med en tjej förut och det og slut för en ca 3-4 veckor sen. Idag när jag frågade henna hur det gick i livet och så så säger hon att hon har träffat en annan kille som hon tror är killen i hennes liv. Då frågade jag henne om hennes skänslor för mig då var sanna då säger hon: Ja det var dom men jag kom över dig ganska snabbt. Hur i helvete reagerar man på sånt?? Nu sitter jag hemma och har ont i hjärtat som fan och vill bara skjuta mig själv i huvudet. Jag var hennes FÖRSTA kille så jag har lärt henne ganska mycket och för det får man en jävla kniv i hjärtat.
Tack SH och den som har skapat denna tråd så att man kan skriva av sig och kanske få lite sympati.
Mvh Alex
Idag är jag förbannad för att: Ja var tillsammans med en tjej förut och det og slut för en ca 3-4 veckor sen. Idag när jag frågade henna hur det gick i livet och så så säger hon att hon har träffat en annan kille som hon tror är killen i hennes liv. Då frågade jag henne om hennes skänslor för mig då var sanna då säger hon: Ja det var dom men jag kom över dig ganska snabbt. Hur i helvete reagerar man på sånt?? Nu sitter jag hemma och har ont i hjärtat som fan och vill bara skjuta mig själv i huvudet. Jag var hennes FÖRSTA kille så jag har lärt henne ganska mycket och för det får man en jävla kniv i hjärtat.
Tack SH och den som har skapat denna tråd så att man kan skriva av sig och kanske få lite sympati.
Mvh Alex
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |