Idag är jag förbannad därför att...

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Jag är ganska lugn och harmonisk av mig så jag får inte bruk av den här tråden så ofta, men..

Hojen rasade i fredags, fick rulla den 5km hem (vrångkuk). Vänsterörat reagerade på nåt vis på öronpropparna jag hade tidigare under resan så jag har haft lock för örat sedan dess. Var idag ut till en stuga och skulle dricka några öl och umgås. Blev smygattackerad av tusen rödmyror och när jag skulle stampa ur skorna så slog jag tån i en stock som låg dold i mossan/gräset så den börjar bli blå nu.

Så nu sitter jag här. Med rasad hoj, lock för örat och kanske en bruten tå. I morgon kommer jag dessutom att vara lätt bakfull. Det gör mig aningen förbannad.

Eller lätt uppgiven egentligen. Att jag inte blir förbannad gör mig förbannad. :mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag är förbannad för att någon jävel antagligen tvingade mig att dricka litervis med sprit igår *känns som litervis med sprit åtminstone* så att jag fortfarande inte kan stå på benen utan att hålla i mig i väggen :mad:
Har försökt dricka några liter vatten men tydligen så har samma jävel sett till att jag är allergisk mot allt flytande idag :mad: x2

Jag ska aldrig mer låta nån tvinga i mig sprit på det viset :(
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jag är förbannad för att någon jävel antagligen tvingade mig att dricka litervis med sprit igår *känns som litervis med sprit åtminstone* så att jag fortfarande inte kan stå på benen utan att hålla i mig i väggen :mad:
Har försökt dricka några liter vatten men tydligen så har samma jävel sett till att jag är allergisk mot allt flytande idag :mad: x2

Jag ska aldrig mer låta nån tvinga i mig sprit på det viset :(

Den har vi hört förut...:hihi
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag är förbannad för att någon jävel antagligen tvingade mig att dricka litervis med sprit igår *känns som litervis med sprit åtminstone* så att jag fortfarande inte kan stå på benen utan att hålla i mig i väggen :mad:
Har försökt dricka några liter vatten men tydligen så har samma jävel sett till att jag är allergisk mot allt flytande idag :mad: x2

Jag ska aldrig mer låta nån tvinga i mig sprit på det viset :(

Du också?

Jag tänker fan aldrig mer dricka Tequila. Definitivt inte utan citron till. :död
 

MikkE

Guest
Det är andra morgonen på rad som se klipper gräsplättarna utanför mitt fönster. Sedan klippte de med grästrimmer i fredags. Men hur jävla mkt växer gräset egentligen!?
 

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Ort
Küngsbacka
Hoj
Yamaha XJ6
För att jag fick huvudvärk på jobbet, men åkte till körskolan ändå i hopp om att det skulle ge med sig. Väl där blev jag bara sämre och kände mig illamående. Slutade med att jag kräktes i handfatet på deras toalett och sa att jag nog inte klarade av att köra något idag. Sedan fick jag rulla (max 50 km/h) hem i bilen och nu ligger jag nerbäddad i soffan och önskar att någon kunde släcka solfan som skiner så jäkla starkt. Dessutom är jag 840 kr fattigare för ingenting, och jag behöver verklgien dessa sista körlektionerna...

Egentligen är jag inte förbannad. Mest ledsen för min egen skull...:(
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
För att jag fick huvudvärk på jobbet, men åkte till körskolan ändå i hopp om att det skulle ge med sig. Väl där blev jag bara sämre och kände mig illamående. Slutade med att jag kräktes i handfatet på deras toalett och sa att jag nog inte klarade av att köra något idag. Sedan fick jag rulla (max 50 km/h) hem i bilen och nu ligger jag nerbäddad i soffan och önskar att någon kunde släcka solfan som skiner så jäkla starkt. Dessutom är jag 840 kr fattigare för ingenting, och jag behöver verklgien dessa sista körlektionerna...

Egentligen är jag inte förbannad. Mest ledsen för min egen skull...:(

Krya på dig.
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Ännu en idiot som skar genom min fil i rondellen då han från innerfilen ska ut ur rondellen. Rondellen i fråga har två filer ut i vår riktning och jag skulle också ut. Hade fanskapet bara hållit vänster fil så hade båda fått plats men det hade ju varit för enkelt. :huvet
 

bluebear

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
härnösand
Hoj
21 växlad
Idag är jag förbannad för att: Ja var tillsammans med en tjej förut och det og slut för en ca 3-4 veckor sen. Idag när jag frågade henna hur det gick i livet och så så säger hon att hon har träffat en annan kille som hon tror är killen i hennes liv. Då frågade jag henne om hennes skänslor för mig då var sanna då säger hon: Ja det var dom men jag kom över dig ganska snabbt. Hur i helvete reagerar man på sånt?? Nu sitter jag hemma och har ont i hjärtat som fan och vill bara skjuta mig själv i huvudet. Jag var hennes FÖRSTA kille så jag har lärt henne ganska mycket och för det får man en jävla kniv i hjärtat.
Tack SH och den som har skapat denna tråd så att man kan skriva av sig och kanske få lite sympati.

Mvh Alex :tummenupp
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
För att jag återigen är döförkyld & för att vädergudarna ska ge oss regn imorgon vilket sabbar min löst planerade mctur med fearhunter. =(

Idag är jag förbannad för att: Ja var tillsammans med en tjej förut och det og slut för en ca 3-4 veckor sen. Idag när jag frågade henna hur det gick i livet och så så säger hon att hon har träffat en annan kille som hon tror är killen i hennes liv. Då frågade jag henne om hennes skänslor för mig då var sanna då säger hon: Ja det var dom men jag kom över dig ganska snabbt. Hur i helvete reagerar man på sånt?? Nu sitter jag hemma och har ont i hjärtat som fan och vill bara skjuta mig själv i huvudet. Jag var hennes FÖRSTA kille så jag har lärt henne ganska mycket och för det får man en jävla kniv i hjärtat.
Tack SH och den som har skapat denna tråd så att man kan skriva av sig och kanske få lite sympati.

Mvh Alex :tummenupp

Passar inte in här men jag tycker synd om dig efter att ha läst ditt inlägg så här får du en :krama. Det blir bättre med tiden & det finns ngn som är "bättre" för dig...
 
Last edited:

bluebear

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Ort
härnösand
Hoj
21 växlad
[



Passar inte in här men jag tycker synd om dig efter att ha läst ditt inlägg så här får du en :krama. Det blir bättre med tiden & det finns ngn som är "bättre" för dig...[/QUOTE]

Aaa tack så mycket. Hur menar du att det inte passar in här?? Ja jag försöker att tänka framåt och glömma henne med det gör så ont.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
För jag trodde (och ville naivt tro) på när de (alltså smhi) sa att augusti och september månad skulle bli riktigt fin fina månader med massa sol och varmt sommarväder!
Snacka om grundlurad.
Det är ju bara regn, regn och regn. :mad:
Och mer skall dessutom komma.. :död
 

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Ort
Sölvesborg
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Idag är jag förbannad för att: Ja var tillsammans med en tjej förut och det og slut för en ca 3-4 veckor sen. Idag när jag frågade henna hur det gick i livet och så så säger hon att hon har träffat en annan kille som hon tror är killen i hennes liv. Då frågade jag henne om hennes skänslor för mig då var sanna då säger hon: Ja det var dom men jag kom över dig ganska snabbt. Hur i helvete reagerar man på sånt?? Nu sitter jag hemma och har ont i hjärtat som fan och vill bara skjuta mig själv i huvudet. Jag var hennes FÖRSTA kille så jag har lärt henne ganska mycket och för det får man en jävla kniv i hjärtat.
Tack SH och den som har skapat denna tråd så att man kan skriva av sig och kanske få lite sympati.

Mvh Alex :tummenupp

Ohh, tröstkramar till dig......:krama:krama:krama
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top