Idag är jag förbannad därför att...

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Kungsh.
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Det är alla dom där börnisarna sörru. DÄRFÖR jag inte gör dom. :hihi

Nää Nää, det är jag som är för outlaw för tha gixxah! Funderar på vad man kan göra med den gamla toppen. Bojsänke? Fotboll? 4 rätters frukost skål?
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Jo, sex är ju inte bara sex. Träffas inte så ofta bara..

Borde du inte vara glad istället? Tjejen du tycker om tycker ju om dig! Så mkt att hon t.o.m vill ha dig med hem. :tummenupp Personligen tror jag det kan gynna dig i ländgen att du sa nej denna gången. Det löser sig! *Lycka till!*
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Borde du inte vara glad istället? Tjejen du tycker om tycker ju om dig! Så mkt att hon t.o.m vill ha dig med hem. :tummenupp Personligen tror jag det kan gynna dig i ländgen att du sa nej denna gången. Det löser sig! *Lycka till!*
Såvida hon inte redan flyttat ihop med Bogdan, 48årig heroinförsäljare från mellanöstern.
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Min 5-16Nm teng tools momentnyckel går runt i bägge riktningar.. mitt under ett motorbygge :ritualslakta får
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
Note; jobbar som vimmelfotograf på helsingborgs mest välkända klubb (The Tivoli).

alldeles för många och fulla människor överallt på jobb idag, och självklart har de jävligt vassa armbågar och ska spilla öl på min dyra kamerautrustning. DÖÖÖÖÖÖ

även den otroliga intilligensnivån hos min f.d. vän, som, när jag är mitt uppe i ett samtal med en kille, glider in och sticker tungan i hans mun där den stannar i två minuter. Därefter tar hon hans hand och går iväg med honom utan en blick mot mitt håll. HALLÅ? nog för att hon är pissesur på mig (också det p.g.a en jävligt rolig anledning :D men det tar vi en annan gång) men skärpning. Hur gammal är du? 20 bast men beter sig som 15. Kan inte annat än att skratta åt henne iofs.

Usch. Irriterad.:huvet

Edit: ... behöver jag tillägga att hon 10 min innan hade suttit och grovhånglat med en annan kille i ett hörn? :rolleyes:
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Så mkt vackra damer på krogen men ack så trogen är man.
Fast va fan de är ja ju knappast förbannad över, men ändå.. :gnissla
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Note; jobbar som vimmelfotograf på helsingborgs mest välkända klubb (The Tivoli).

alldeles för många och fulla människor överallt på jobb idag, och självklart har de jävligt vassa armbågar och ska spilla öl på min dyra kamerautrustning. DÖÖÖÖÖÖ

även den otroliga intilligensnivån hos min f.d. vän, som, när jag är mitt uppe i ett samtal med en kille, glider in och sticker tungan i hans mun där den stannar i två minuter. Därefter tar hon hans hand och går iväg med honom utan en blick mot mitt håll. HALLÅ? nog för att hon är pissesur på mig (också det p.g.a en jävligt rolig anledning :D men det tar vi en annan gång) men skärpning. Hur gammal är du? 20 bast men beter sig som 15. Kan inte annat än att skratta åt henne iofs.

Usch. Irriterad.:huvet

Den enda skillnaden på en 15 och 20 åring är att man kanske börjar ana skillnaden på mellan det att man är kissnödig och kåt.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det är väl ffs bra.
otrohet är fanimej det värsta som finns.

Ja det är nog otrohet som gör mig förbannat, lite svårt att komma till den slutsatsen i mitt stadium bara :D
De e la änna fint att sitta i soffan o glo på nån sketen film me fruntimret etter kroga o veta att en bara såg men inte rörde :tummenupp

Gu nu går ja o lägger mig...förbannat!
 

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
fyfan
Var det fullmåne igår?

Någon gång efter midnatt, när jag sedan länge hade placerat sussekinden på tullekudden, började två ex att skicka desperata fyllesms och ringa konstant i två timmar, helt oberoende av varandra.

Vad är det för fel på folk?
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
för att bilister, ungjävlar på cyklar & annat löst folk inte kan uppföra sig i trafiken.:mad::mad:
Ge FAN i att gena i kurvor, snedda in på mötande körfält vid sväng h/v & lär era ungar trafikvett!!! T.ex så cyklar man inte & stannar mitt i vägen & velar mellan två körfält! Hade jag inte haft mamma bak på hojen så hade det varit en till storgråtandes unge här i stan nu. :gnissla:gnissla
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
att få reda på att man aldrig kommer kunna sitta på huk igen :tummenupp

sen är det alltid trevligt att inte få glukos under en operation, man mår så bra sen då :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top