Idag är jag förbannad därför att...

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
en annan sak, hur kan ungefär 10 olika ortopeder och sjukgymnaster missa att det främre korsbandet är helt av :näsblod

innan har det hela tiden varit, skada inre ledband och menisk, möjlig lindrig skada korsband... heeeh
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
en annan sak, hur kan ungefär 10 olika ortopeder och sjukgymnaster missa att det främre korsbandet är helt av :näsblod

innan har det hela tiden varit, skada inre ledband och menisk, möjlig lindrig skada korsband... heeeh

Den biten av människokroppen verkar vara knöligare än en ADHD hjärna...
Frugan startade en quest för att få sitt trasiga knä lagat, stor knöl precis under knäskålen...
4 läkare sa att korsband och/eller ledband var av, kirurgen vägrade
tro det (INNAN OP) samt vägrade ta bort knölen och plockade bort en benflisa
istället... Det var ju synd om hon vart tvungen att gå på kryckor i 6 veckor
samt att han inte hade tid! :mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5774283.ab

Hur fn kan det få gå till på detta sätt?
Ytterligare en idiot som kör rattfull och orsakar tragedier.

Och varför säger idioten som bevakade honom att han fick en minut för sig själv att supa sig full på? Sånt erkänner man inte, här ljuger man sig blå för att få idioten insydd :mad:
Sjukt är vad det är, hoppas berörda "domare" råkar ut för rattfyllot nästa gång det är dags för en idiot på vägarna, istället för nån oskyldig stackare.
 

Svanstedt

Viljan finns..
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Vara
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -00
Idag är jag förbannad därför att det finns alldeles för många hojmodeller att välja mellan :huvet

Jag har ju fan problem att välja smör i mejeridisken, hur ska då detta sluta!?
 

sportbike

Guest
En polare ringde och sa:fan vilket drag det är på Sveavägen,hade du haft hoj så skulle du ha brassat hit hahaha.....
Han ska få stryk imorrn :mad
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag har just lyssnat genom muse nya skiva. Den måste släppts som ett slags skämt. Gud förbannat så otroligt sämst den var. Det kommer aldrig finnas någon anledning att lyssna en sekund från någon låt på den skivan när man kan kasta in någon annan av deras skivor.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag har just lyssnat genom muse nya skiva. Den måste släppts som ett slags skämt. Gud förbannat så otroligt sämst den var. Det kommer aldrig finnas någon anledning att lyssna en sekund från någon låt på den skivan när man kan kasta in någon annan av deras skivor.

Tycker nog mest de gjort en bra låt, som är klart över genomsnittet.

[YOUTUBE-ID]Pgum6OT_VH8[/YOUTUBE-ID]
 

Dark_Messenger

Guest
Jag har just lyssnat genom muse nya skiva. Den måste släppts som ett slags skämt. Gud förbannat så otroligt sämst den var. Det kommer aldrig finnas någon anledning att lyssna en sekund från någon låt på den skivan när man kan kasta in någon annan av deras skivor.

Fast egentligen finns det max två låtar på deras senaste album som är något att ha. Då är jag snäll, förmodligen är det inte mer än en.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Fast egentligen finns det max två låtar på deras senaste album som är något att ha. Då är jag snäll, förmodligen är det inte mer än en.

Nu snackar du i nattmössan.

Black holes and revelations
Take a bow
Starlight
Supermassive black hole
Map of the problematique
Knights of cydonia

Absolution
Time is running out
Stockholm syndrome
Hysteria
[URL="http://open.spotify.com/track/6irKQsQMNEaj25VFkABb8c"]Butterflies and hurricanes[/URL]
The small print

Origin of symmetry
New bown
Hyper music
Plug in baby
Feeling good

Showbiz
Synburn
Muscle museum
Uno
Escape


Och nu nämner jag bara låtarna som är superbra. På fyra skivor har de knappt haft nån låt som är "dålig". Jämfört med 100% av låtarna på nya skivan. Där två låtar är "delvis bra" och resten är dåliga.

Förbannad blir man.

La till spotifylänkar också bara för att jag har lite att göra.
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Sjuk :mad: Har haft det på känn i några dagar och idag bryter det ut :(
Eftersom man jobbar helg dessutom så passar det inte riktigt in, hatar att jobba när man är sjuk. Kanske är jag såpass sjuk så att jag får ringa in någon annan imorgon, men det är ju lagom poppis...
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Är så inihelvete jävla förbannad på spekulanter (har bil ute på annons) som ringer och bestämmer tid för visning och sen inte dyker upp, utan att ens höra av sig!:mad: :huvet Ringde en snubbe igår kväll och ville komma och kolla idag, nu på morgonen. Vi bestämmer tiden till klockan 10.00 och platsen till mitt hem, och jag somnar med en svag förhoppning om att äntligen få bilen såld. Morgonen därefter går jag upp klockan sju på för att hinna hämta bilen från garaget och pyssla om den lite sådär lagomt som man gör inför visning (snabb städning, tvätta bort fågelskit och sådant), och nu är klockan kvart över elva och personen i fråga har varken ringt eller dykt upp:mad: :huvet :mad: Tack som fan för att du förstörde den första sovmorgon jag haft på två veckor helt i onödan, ditt satans as!!!:mad: :huvet :död :finger
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Den biten av människokroppen verkar vara knöligare än en ADHD hjärna...
Frugan startade en quest för att få sitt trasiga knä lagat, stor knöl precis under knäskålen...
4 läkare sa att korsband och/eller ledband var av, kirurgen vägrade
tro det (INNAN OP) samt vägrade ta bort knölen och plockade bort en benflisa
istället... Det var ju synd om hon vart tvungen att gå på kryckor i 6 veckor
samt att han inte hade tid! :mad:

fifan :( bara att börja om cirkusen igen med att få ny tid för op :( men vadå vill hon bara ha det bortplockat utan att få ett nytt?
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Är så inihelvete jävla förbannad på spekulanter (har bil ute på annons) som ringer och bestämmer tid för visning och sen inte dyker upp, utan att ens höra av sig!:mad: :huvet Ringde en snubbe igår kväll och ville komma och kolla idag, nu på morgonen. Vi bestämmer tiden till klockan 10.00 och platsen till mitt hem, och jag somnar med en svag förhoppning om att äntligen få bilen såld. Morgonen därefter går jag upp klockan sju på för att hinna hämta bilen från garaget och pyssla om den lite sådär lagomt som man gör inför visning (snabb städning, tvätta bort fågelskit och sådant), och nu är klockan kvart över elva och personen i fråga har varken ringt eller dykt upp:mad: :huvet :mad: Tack som fan för att du förstörde den första sovmorgon jag haft på två veckor helt i onödan, ditt satans as!!!:mad: :huvet :död :finger

Gubbgolfen eller hallickvanen?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Gubbgolfen eller hallickvanen?

Ingen av dem faktiskt (båda ska nog säljas så fort jag fixat till dem lite tror jag... Dyrt att ha bil när man är utan jobb), agerar bilmäklare åt en polares farsa som driver ett ganska stort företag och därför inte riktigt har tid med spekulanter som ringer och vill komma och titta och allt det där. Så det är en Jeep cherokee Laredo och en Peugeot 307 cc Sport som ska säljas:)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top