SheDevil79
Time Out
För att min åkgräsklippare inte startar o att gräsmattan ser ut som en djungel!!!!!
För att min åkgräsklippare inte startar o att gräsmattan ser ut som en djungel!!!!!
Fram med saxen!
... Sen kunde jag inte testa den för att jag har slarvat bort min pinkod!
Nån jävel har parkerat en moped bakom min bil så den inte tar sig ut ur carporten
Stötdämparhaveri på biljäveln. :tiopappåthelvete
Men den hade troligen inte ett hydraulsystem som fyllts av luft p.g.a. stötdämparhaveriet, vilket gör att systemet måste tappas och fyllas om vid precis 20 graders omgivande temperatur. Plus en ny dämpare, givetvis. :dyrtWOW jag hade rätt (även om jag kallade det för fjädring...jag menade stötdämp).
Samma grej pajjade på min gamla bil...det var ett satans helvete att köra den. Minsta gruskorn kändes som om man var med i en jordbävning. Thtackash Valmers
Men den hade troligen inte ett hydraulsystem som fyllts av luft p.g.a. stötdämparhaveriet, vilket gör att systemet måste tappas och fyllas om vid precis 20 graders omgivande temperatur. Plus en ny dämpare, givetvis. :dyrt
Irritation på hög nivå :-/
Cirkusen fortsatte idag med att nya telefonen protesterade mot båda mina simkort( 3 och comviq) efter pinhindret.. "Ogiltigt simkort"
Tillbaka hos åf blev jag hänvisad till en mobilreparatör dit jag frivilligt gick i tron om att det skulle gå snabbare, väl där får jag vänta i en timma medans dom klurar ut hur dom ska göra och får ett löjligt förslag om att jag ska pröjsa för flashningen( dom sammarbetar på något sätt med åf)...
Slutsumma: köp inte sidimporterade mobiltelefoner från dom billigaste på prisjak!
Kanske en liten tröst i eländet: Jag ringde åf och frågade när min mobiltelefon beräknades vara klar, den har varit inne på lagning i ett par veckor nu. Svaret blev att den var för trasig för att laga, så de skickar mig en ny. Jahapp, vänta minst en vecka till alltså, för att få tillbaka en telefon av samma kassa kvalitet. Tur man har jobblur...
Tjöp!
[YOUTUBE-ID]xwz7fTy9eis[/YOUTUBE-ID]
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras