Idag är jag förbannad därför att...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Att det är en så fina dagar och jag inte kan åka hoj eller HAR åkt på hela sommaren (förutom kanske 10 mil i våras).

Och att allt är så jävla trist...allra mest jag
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag försöker vara lite positiv men vill man förstå min sinnes stämning, lägg idiot framför allt.

Snabb resume.

Ordförande parkerad 2 dygn på sätt som han själv klagar på när andra gör i 30 min
Inga p-platser
Snorungar som repar bilar
p-vakter som inte vet vilket datum det är eller kan tänka..

Jag bor i en brf som saknar parkeringsplats, så det är lite svårt att parkera härom kring. Ännu värre nu när några snor ungar repar bilar överallt, annars kunde man parkera utanför affärerna på andra sidan vägen.

Normalt sett parkerar jag bilen på gästparkeringen i en pensionärs område och går 500 meter men nu skulle jag lasta ur lite saker ur bilen.

Längst ut på grusgången vid min port har min ordförande parkerat sin skruttbil över natten, intressant då jag fått skit av honom för att lämna min bil över lunch längre in på gången. (så man fortfarande kan lasta av saker både vid porten och källaren)

Så jag parkerar i gathörnet 50 meter längre bort, vet att man inte får parkera inom 10 meter men konstaterar att iom att gatan är enkelriktad spelar det ingen roll att jag skymmer sikten och jag ska bara in med sakerna sen parkera om, blev inte så men ändå.

när jag kommer ut på morgonen ser jag att jag har fått en p-bot på 800:gnissla idiotiskt men okej mitt fel men va idioten tvungen att lägga den så den blev helt dyngsur och nu är en ända jävla klump..

Men alla andra på gatan har fått en på 400 med motiveringen att det är p förbud den 15:e varje månad. Det här hände igår den 14:e :brinnerup

Den ända som inte fått p bot är min ordförande som FORTFARANDE har sin pissbil parkerad på grusgången... Tror nijag kan dra av p-boten från hyran?


VARFÖR ÄR ALLA SÅNA JÄVLA NÖTTER!:brinnerup

Sen fick jag räkningen på en hjulinstälning som är värre än det va innan.. JAG HATAR FOLK!
 
Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
WOW jag hade rätt (även om jag kallade det för fjädring...jag menade stötdämp).
Samma grej pajjade på min gamla bil...det var ett satans helvete att köra den. Minsta gruskorn kändes som om man var med i en jordbävning. Thtackash Valmers :krama
Men den hade troligen inte ett hydraulsystem som fyllts av luft p.g.a. stötdämparhaveriet, vilket gör att systemet måste tappas och fyllas om vid precis 20 graders omgivande temperatur. Plus en ny dämpare, givetvis. :dyrt
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
..för att en liten jävla snorunge vågar mopsa sig & hotar med att "hämta sina 2 pitbull" när jag skällde ut honom + vänner för att ha kastat äpplen på grannens balkong & hund. :mad::mad::mad:
Jag hånlog åt honom & svarade "Mycket moget grabben, men jag är inte lättskrämd. Passa dig noga, jag hittar väl i detta området & så även dig om jag skulle vilja det. Gör ALDRIG om det."

Vad är det för fel på dagens kids! :va:va :huvet
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Irritation på hög nivå :-/

Cirkusen fortsatte idag med att nya telefonen protesterade mot båda mina simkort( 3 och comviq) efter pinhindret.. "Ogiltigt simkort"

Tillbaka hos åf blev jag hänvisad till en mobilreparatör dit jag frivilligt gick i tron om att det skulle gå snabbare, väl där får jag vänta i en timma medans dom klurar ut hur dom ska göra och får ett löjligt förslag om att jag ska pröjsa för flashningen( dom sammarbetar på något sätt med åf)...

Slutsumma: köp inte sidimporterade mobiltelefoner från dom billigaste på prisjak! :huvet
 

Celi

Medlem
Gick med
22 Jun 2009
Ort
Solna
Hoj
Suzuki GSX R 750
Cirkusen fortsatte idag med att nya telefonen protesterade mot båda mina simkort( 3 och comviq) efter pinhindret.. "Ogiltigt simkort"

Tillbaka hos åf blev jag hänvisad till en mobilreparatör dit jag frivilligt gick i tron om att det skulle gå snabbare, väl där får jag vänta i en timma medans dom klurar ut hur dom ska göra och får ett löjligt förslag om att jag ska pröjsa för flashningen( dom sammarbetar på något sätt med åf)...

Slutsumma: köp inte sidimporterade mobiltelefoner från dom billigaste på prisjak! :huvet

Kanske en liten tröst i eländet: Jag ringde åf och frågade när min mobiltelefon beräknades vara klar, den har varit inne på lagning i ett par veckor nu. Svaret blev att den var för trasig för att laga, så de skickar mig en ny. Jahapp, vänta minst en vecka till alltså, för att få tillbaka en telefon av samma kassa kvalitet. Tur man har jobblur...
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Kanske en liten tröst i eländet: Jag ringde åf och frågade när min mobiltelefon beräknades vara klar, den har varit inne på lagning i ett par veckor nu. Svaret blev att den var för trasig för att laga, så de skickar mig en ny. Jahapp, vänta minst en vecka till alltså, för att få tillbaka en telefon av samma kassa kvalitet. Tur man har jobblur...

Menar du att jag skulle vara en sån som finner njutning i andras elände? :mad:
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
Folk som inte kan blända av. Antingen för sent eller inte alls innan man sätter lastbilens alla ljus i fejjan på vederbörande. Händer ju ständigt. I natt (01-02) på en sträcka av c:a 30km hände det nog 5-7 gånger att mötande inte bländade av innan man påminde dom. Hrmpf!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top