Lövblåsare som tycker att 05:45 FORTFARANDE är en rimlig tidpunkt att starta upp sin terrorverksamhet på. Ringde upp deras jävla chef klockan 0600 och skrek in ett meddelande på hans äckliga telefonsvarare. ensionärshyss
Löjligt.Hela min semester grävde dom fjärrvärme utanför mig, nu är det dags för asfaltgänget.
Dom kommer att lägga världens slätaste asfalt här ute, för dom har kört "padda" i fem dagar nu, från 07:00 på morgonen
Problemet är bara att dom inte har hunnit asfaltera, och under helgen har det regnat och grannarna har ändå kört bilen in på gården så dom hade inget för att dom var nogrann
Löjligt.
Här skulle E4an ändra sträckning för några år sedan.
Jag jobbade natt på den tiden.
Först avverkades skogen.
Flistuggen placerades cirka 60 meter från mitt sovrumsfönster.
"Nåväl."
Tänkte jag.
"Dom flyttar väl tuggen allteftersom."
Nä.
Den stod där i säkert en månad.
Sedan blev det lungt.
Tills de monterat stenkrossen på samma ställe.
Som tur är, så är jag av järn.
Inte en gång jag vaknade i förtid.
För att min bonnjävel till far inte förstår att det är bättre att vi köper en pickup iställer för en tredje sedan/kombi
Vill inte alla bönder ha pickup?
Jag skulle röstat på en R1a med crossdäck för att valla kor med.För att min bonnjävel till far inte förstår att det är bättre att vi köper en pickup iställer för en tredje sedan/kombi
För att min bonnjävel till far inte förstår att det är bättre att vi köper en pickup iställer för en tredje sedan/kombi
4 250 kg är det väl? Händer det redan nästa år är det bara att tacka och ta emot. De brukar ju annars nyttja tiden så gott det går. Se citatet nedan. Vet dock inte om det stämmer, citatet är från 2007.Min far har en pickup, jag brukar låna den för att dra ungarnas folkracbilar, båda ungarna vill ha egna pickuper när dom tar körkort.
Dottern körde manöverprovet för sin folkracelicens i pickupen, det var det största fordonet som gick att lotsa genom slalombanan och undanmanöverprovet, men hon tyckte den var smidig och lättkörd.
Vill inte alla ha ett sådant underbart fordon?
Från och med nästa år gör dom (enligt rykten) dessutom om reglerna för släpvagn så att max totalvikt för fordonskombination (bil och släp) blir 4500kg motför dagens 3500kg, så då kan man dra tunga släp även med B kort.
(det kan ju vara ett bra argument att slänga fram till farsan)
Grannar som inte fattar piken!
Jag gillar själv att spela musik och klagar inte då andra spelar men nu bor de en tonårsfitta ovanför mig som absolut måste spela skitmusik mitt i nätterna när en annan behöver sova för att orka jobba.
Så nu drog man på en film och skulle slänga sig i soffan, tro fan att bejånse eller vad fan hon heter rullande igång på högsta volym. Drog igång min röjarsterio så glasen i vitrinskåpet åkte ner och trodde då att de skulle bli tyst där uppe.
Men inte..
4 250 kg är det väl? Händer det redan nästa år är det bara att tacka och ta emot. De brukar ju annars nyttja tiden så gott det går. Se citatet nedan. Vet dock inte om det stämmer, citatet är från 2007.
Hon kanske ville :ligga?Spelade halv ett på natten nu ungefär ett dygn sedan en Led Zeppelin-skiva på låg volym. Det är ju ändå fredagkväll, tänkte jag.
Då plötsligt börjar bruden som bor ovanför banka i sitt golv/mitt tak.
Fine, tänkte jag och mindes alla de gånger hon spelat sin vidriga R'n'B som ju är en sorglig ursäkt för musik, och stängde av min stereo.
20 minuter senare när jag ligger i sängen och ger ifrån mig exakt noll Decibel fullkomligen hoppar hon på golvet där uppe så pass att mina fönsterglas skallrar.
Så gissningsvis var det inte min musik hon klagade på, om hon ens kunde hört den. Men vad i helvete bankade hon för? Jag hörde inte ett knyst från någon annan lägenhet i huset. Hur resonerar unga kvinnor ibland?
Då blev jag faktiskt förbannad.
Hon kanske ville :ligga?
Det var väl det sämsta sättet någonsin att tala om det på, då.
Ligga kan hon få göra på sätt och vis.
Gör hon så igen går jag upp med ett avbrutet stolsben insmort med äppelmos och trollar in det där solen inte lyser.
Är det någonting jag faktiskt hatar så är det just att få obefogad kritik av folk som bara är dumma nog att inte ha sin fakta i ordning. De är väldigt snabba att anta.
Var är Judge Dredd när man behöver honom?
Det var väl det sämsta sättet någonsin att tala om det på, då.
Ligga kan hon få göra på sätt och vis.
Gör hon så igen går jag upp med ett avbrutet stolsben insmort med äppelmos och trollar in det där solen inte lyser.
Är det någonting jag faktiskt hatar så är det just att få obefogad kritik av folk som bara är dumma nog att inte ha sin fakta i ordning. De är väldigt snabba att anta.
Var är Judge Dredd när man behöver honom?
Who you gonna call?Var är Judge Dredd när man behöver honom?
Du är ju Klockren GG ProspEtC ju.Ligga kan hon få göra på sätt och vis.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|