Idag är jag förbannad därför att...

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Har varken diesel eller tändvätska hemma, hade jag tänkt på det tidigare så hade jag gjort rent nävarna direkt efter med tändvätskan jag hade ståendes bredvid mig där jag var :(
Har testat smör men det hjälpte inte så oljan lär inte heller bita. Det får bli till att doppa nävarna i en dieseldunk imorgon helt enkelt och sova med "skitiga" händer...


Vi har raps som släppmedel på asfaltsverket efter att diesel blivit bannlyst. Helt sjukt va det löser upp asfalt + allt annat.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Den östtyska jävla skitbilen som inte är utrustad med ljusautomatik är inte heller utrustad med varningssummer om man skulle gå ifrån bilen med lyset på...

Min batteriladdare med starthjälp lånades ut för 3 år sedan och har fortfarande inte hittat tillbaka till mig, så enda alternativet är att långladda med Ctek motorcykelladdaren, vilket inte heller skulle ha varit ett problem om inte skitföretaget som har hand om parkeringarna hade satt in dumjävla timers i motorvärmarstolparna som max ger 30min ström :huvet

Nu får jag springa som ett jojjo och trycka igång fanskapet var 30min....

Hade det varit min stolpe skulle skitjävla timern ha varit bortbyglad för länge sedan!
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Skulle vara förbjudet att köpa mer än ett visst antal biljetter till koncerer, företag som köper in alla biljetter inför en koncer och sedan säljer dom för 3* priset borde förbjudas! :mad:
 

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Gävle
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Har tvätttid kl 10...... Kommer ner dit kl 10:01 och ser att de två tvättmaskiner står igång med 30 resp 40 minuter kvar på programmet, med några jävla små obtydliga saker i sig, till saker hör även den att det tar typ ca 1 - 2 veckor att få tvätttid på det här jävla stället, för tillfället vill jag vrida nacken va det jävla äcklet som gjort detta.

Funderar på om det kan varit personen före mig som skrivit upp sig på tre timmar redan för att sedan ta sovmorgon och solika skita i att jag har tvätttid eller om det är någon annan jävla idiot som gjort sig skyldiga till detta regelvidriga brott, borde vara dödsstraff på detta, ska konfrontera fanskapet snart (om fanskapet ens bryr sig om att hämta ut sin tvätt inom de närmsta timmarna) :mad::mad::mad:
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Har tvätttid kl 10...... Kommer ner dit kl 10:01 och ser att de två tvättmaskiner står igång med 30 resp 40 minuter kvar på programmet, med några jävla små obtydliga saker i sig, till saker hör även den att det tar typ ca 1 - 2 veckor att få tvätttid på det här jävla stället, för tillfället vill jag vrida nacken va det jävla äcklet som gjort detta.

Funderar på om det kan varit personen före mig som skrivit upp sig på tre timmar redan för att sedan ta sovmorgon och solika skita i att jag har tvätttid eller om det är någon annan jävla idiot som gjort sig skyldiga till detta regelvidriga brott, borde vara dödsstraff på detta, ska konfrontera fanskapet snart (om fanskapet ens bryr sig om att hämta ut sin tvätt inom de närmsta timmarna) :mad::mad::mad:

Går det inte att bryta pågående program?
 

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Gävle
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Går det inte att bryta pågående program?

Tyvärr inte.

Om inte fanskapet visar sig när den går att öppna tror jag fan att jag tar med mig de fula jävla dukarna och gardinerna och slänger de i gavleån - Jag menar: Vem fan använder två maskiner till att tvätta några dukar och småskit på en annans tid tom?
 

JGA

Trött...
Gick med
7 Jul 2009
Ort
Västerås
Hoj
CBR Lax -08
Har tvätttid kl 10...... Kommer ner dit kl 10:01 och ser att de två tvättmaskiner står igång med 30 resp 40 minuter kvar på programmet, med några jävla små obtydliga saker i sig, till saker hör även den att det tar typ ca 1 - 2 veckor att få tvätttid på det här jävla stället, för tillfället vill jag vrida nacken va det jävla äcklet som gjort detta.

Funderar på om det kan varit personen före mig som skrivit upp sig på tre timmar redan för att sedan ta sovmorgon och solika skita i att jag har tvätttid eller om det är någon annan jävla idiot som gjort sig skyldiga till detta regelvidriga brott, borde vara dödsstraff på detta, ska konfrontera fanskapet snart (om fanskapet ens bryr sig om att hämta ut sin tvätt inom de närmsta timmarna) :mad::mad::mad:

Skottpengar på det där. Det är så jävla respektlöst!
Har samma problem hos mig med att man får i stort sett boka 1 månad fram i tiden för att kunna hitta en tid som passar. Det skulle bli slagsmål om jag kom ner och maskinen var upptagen.
Går det inte att stänga av strömmen och på så sätt avbryta tvättningen och få ut den andras tvätt? Så får dom ta den blöt och full med tvättmedel! Inte mer än rätt.
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Skulle vara förbjudet att köpa mer än ett visst antal biljetter till koncerer, företag som köper in alla biljetter inför en koncer och sedan säljer dom för 3* priset borde förbjudas! :mad:

Rammstein??

Jo jag håller faen med... det är så sjukt j*vla ruttet!
Sen finns det ju tydligen ATG ombud som plockade ut biljetterna
i förväg eller åtminstone samtidigt som dom släpps och sen säljer dom
vidare till skyhöga priser... :mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Tyvärr inte.

Om inte fanskapet visar sig när den går att öppna tror jag fan att jag tar med mig de fula jävla dukarna och gardinerna och slänger de i gavleån - Jag menar: Vem fan använder två maskiner till att tvätta några dukar och småskit på en annans tid tom?

Det är det absolut värsta brottet som finns :mad:
Jag vet inte hur många gånger jag fick vansinnesutbrott på en finnkärring på förra stället jag bodde på.
På den maskinen som fanns i min tvättstuga så kunde man "tvinga" fram en tömning och avslut på programmet, googla på maskinen och se vad som står.
Sen lägger du givetvis bara kläderna på golvet, det gjorde jag.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Vad är det som gör just tvättstugan till den rätta platsen att släppa lös sitt raseri, när alla allt som oftast nöjer sig med att knyta näven i fickan i andra sammanhang? :va
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag har aldrig haft några hål i tänderna, aldrig behövt åtgärda dem men när nr två av de förbannade visdomständerna måste tas bort (då jag får så jäkla ont i hövet) så vill man ha 1400 kr, för tre år var priset 450 kr. Kan bli lägre om det går lätt att få ut den men :mad: det vet man ju inte i förväg.

Förutom det vill de ha circus 800 för en helt vanlig tandläkarundersökning.
Priser brukar gå ner med ökad konkurrans, inte upp :huvet

Till råga på allt måste jag ta ledigt en hel dag.


:mad: det är fullkomligt omöjligt att skriva och framförallt höra latin när någon tjattrar i samma rum.
 
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Vad är det som gör just tvättstugan till den rätta platsen att släppa lös sitt raseri, när alla allt som oftast nöjer sig med att knyta näven i fickan i andra sammanhang? :va

Kan inte svara på det då jag inte knyter näven i fickan som du säger, men just tvättstugan är ju som gjort för att hamna i bråk. Det och parkering... Annars är det ju inte så många ställen där det blir konflikter öga mot öga på det viset, eller :va
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Tyvärr inte.

Om inte fanskapet visar sig när den går att öppna tror jag fan att jag tar med mig de fula jävla dukarna och gardinerna och slänger de i gavleån - Jag menar: Vem fan använder två maskiner till att tvätta några dukar och småskit på en annans tid tom?

Fakk. Är du säker på det? Som andra föreslagit, googla på maskinen och se vad man kan göra.
Det borde finnas en säkring till den maskinen någonstans i rummet/huset. Bryter du den och sen slår på den igen borde det gå att öppna maskinen.

Haha, bor du i Gävle? Då är det bara köra hårt I´ll tell ya. :cdevil

Vad är det som gör just tvättstugan till den rätta platsen att släppa lös sitt raseri, när alla allt som oftast nöjer sig med att knyta näven i fickan i andra sammanhang? :va

En tvättstuga är ju till för tre saker. Tvätta, nuppa och bli rejält förbannad på alla praktmongon som inte kan hålla sina tider.

Han kan inte tvätta för att maskinen är upptagen.
Nuppa blir svårt om inte en tjej råkar vistas där samtidigt.

Då har vi alternativ 3 kvar. Svårare än så är det inte?
 
Last edited:

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Ort
Gävle
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Fakk. Är du säker på det? Som andra föreslagit, googla på maskinen och se vad man kan göra.
Det borde finnas en säkring till den maskinen någonstans i rummet/huset. Bryter du den och sen slår på den igen borde det gå att öppna maskinen.

Så, konfronterade denna människa som var skyldig till brottet, gick ner den tid då programmet skulle vara avslutat, visade sig att det var en asiatisk utbytesstudent som inte verkade fatta engelska... Kan ju inte börja slå henne i oförstånd=)
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Så, konfronterade denna människa som var skyldig till brottet, gick ner den tid då programmet skulle vara avslutat, visade sig att det var en asiatisk utbytesstudent som inte verkade fatta engelska... Kan ju inte börja slå henne i oförstånd=)

Vem har sagt något om att slå. Ni kan väl komma överens om något annat. :brynad
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Min tv har befunnit sig i Jönköping sedan kl 08.31. Vad gör ni med den, era jävla jönköpingsbor!? :mad:

Jag vill ha den nu!

När jag väl får den är den säkert ollad. :(
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Min tv har befunnit sig i Jönköping sedan kl 08.31. Vad gör ni med den, era jävla jönköpingsbor!? :mad:

Jag vill ha den nu!

När jag väl får den är den säkert ollad. :(

Inte bara ollad, jag tror att någon dessutom har gnidit ballongknuten mot din fina fjärrkontroll OCH on/offknapp :brynad
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top