Idag är jag förbannad därför att...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång.. :mad: :huvet
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt?? :gråta
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång.. :mad: :huvet
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt?? :gråta

Men gubben då? Det var ju du som skrev i min blogg om lagarna om allts jävlighet.

Lär dig detta: life is shit..only the depth varies :)...då slipper man hoppas på ngt som inte består.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jag är skitförbannad för jag fick vänta i 45 minuter på min jävla mat på pizzerian. GAAAAAHHHH!!!!
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Trasha en fetingspegel a tre lappar plus att det satt en niehundring på bilhelvetet när jag kom ut.
Plus minus nolldag.:mad:
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Ort
Enköping
Hoj
Honda cbr600F
För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång.. :mad: :huvet
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt?? :gråta
det är ditt öde som inte tycker att du ska va uppe i himlen och tro en massa,dvs va glad, utan du får en bitch slap ner på marken igen...så är det för mig iaf..:näsblod

Inte numer...:D nu skiter jag i kärlek och kärvlek och allt vad det heter. Skitskönt att slippa skiten. Jag min hund och jobbet. Perfa!
:tummenupp:tummenupp
 
Last edited:

sportbike

Guest
Tänkte passa på at köpa ny hoj så här till hösten när det börjar svalna hos handlarna och dom har ett lager med nollnior stående.
Mailat fyra olika handlare två gånger var inom två veckor.

Ingen har svarat.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top