SheDevil79
Time Out
Pank. igen..
Lön imorgon så det gör väl inget
Pank. igen..
För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång..
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt??
: kärvlekMen gubben då? Det var ju du som skrev i min blogg om lagarna om allts jävlighet.
Lär dig detta: life is shit..only the depth varies ...då slipper man hoppas på ngt som inte består.
: kärvlek
Jag är skitförbannad för jag fick vänta i 45 minuter på min jävla mat på pizzerian. GAAAAAHHHH!!!!
Men gubben då? Det var ju du som skrev i min blogg om lagarna om allts jävlighet.
Lär dig detta: life is shit..only the depth varies ...då slipper man hoppas på ngt som inte består.
: kärvlek
Ja, gift är precis som det låter, enligt GSXR1100R.Äh... Du är bara avis!
Jag är ju nyförgiftad
Brukar va så när man just beställer Quattro Stagioni...
Trasha en fetingspegel a tre lappar plus att det satt en niehundring på bilhelvetet när jag kom ut.
Plus minus nolldag.
Trasha en fetingspegel a tre lappar plus att det satt en niehundring på bilhelvetet när jag kom ut.
Plus minus nolldag.
...7 års olycka
Helvete heller, har fixat imunitet vid förra Puckrådet serru !
Va det därför du tappa spegeln och fick feetböter?
det är ditt öde som inte tycker att du ska va uppe i himlen och tro en massa,dvs va glad, utan du får en bitch slap ner på marken igen...så är det för mig iaf..För att så fort nåt kul händer så ska det hända nåt überjävligt för att motverka den eventuella lyckan som kan ha infunnit sig... VARENDA jävla gång..
Hur mycket orkar man med egentligen innan man lägger sig ner och skiter i allt??
Inte numer... nu skiter jag i kärlek och kärvlek och allt vad det heter. Skitskönt att slippa skiten. Jag min hund och jobbet. Perfa!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |