Määäää, säg det dårå....
Dy ser yt at gåå i pjaamaaaas, har dy inget jååbb?
Därfur dy inte har råd att raka dig....
Määäää, säg det dårå....
Tänkte på "svinet" som florerar nu.
Dom har ju varnat till höger och vänster. Nästan så man skulle sätta sig själv i karantän och ligga på soffan och käka praliner hela dagarna för att undvika att bli sjuk. Men fi fan så tråkigt.
//M
Määäää, säg det dårå....
Om man äter praliner i soffan så får man ju inget gjort, hur fan skulle det gå.
Jo man tycker ju det. Han VAR orakad, ledsen att han inte hade ngt jobb för tillfället och såg ut att ha sovit i sina kläder. Men jag är inte så..han vet väl själv att han ser ut som fan...varför skall jag få honom att må sämre liksom.
Jädra bredbandsbolaget strular. Snart 3v med en nedladdningshastighet låååååångt under vad jag betalar för. Ringt för support, måste ringa igen med nya "mätvärden" & nu ska de ha 3-7arbetsdagar på sig att eventuellt ordna det.
Om inte: nedgraderad hastiget & behöva bråka om kompensation... *suck*
Vilket bolag?
Se till att reklamera, det är skäl nog för att få det uppsagt i förtid....
Jag tror att du är vacker.Jo man tycker ju det. Han VAR orakad, ledsen att han inte hade ngt jobb för tillfället och såg ut att ha sovit i sina kläder. Men jag är inte så..han vet väl själv att han ser ut som fan...varför skall jag få honom att må sämre liksom.
Jag tror att du är vacker.
bredbandsbolaget....min bindningstid går ut den 1sept men mitt problem är att jag inte har så många andra leverantörsalternativ där jag bor. Så i princip är det att surfa via dom eller inte alls. (hutlöst dyra telia är inget alternativ)
Det löser sig säkert men jag e jävligt trött på att behöva ringa & ha mig...
Nog fan har det lyckats regna från en i stort klarblå himmel idag, och nu har det övergått till det normala förbannade genomgråa pisset.
Jävlar i helvete vad jag är less på regn...jävla pissommar, låt skiten avslutas med den sämsta vintern i mannaminnet så är året perfekt, våren var ju skit den med.
Fy fan för det här landets väder...
Nog fan har det lyckats regna från en i stort klarblå himmel idag, och nu har det övergått till det normala förbannade genomgråa pisset.
Jävlar i helvete vad jag är less på regn...jävla pissommar, låt skiten avslutas med den sämsta vintern i mannaminnet så är året perfekt, våren var ju skit den med.
Fy fan för det här landets väder...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |