Idag är jag förbannad därför att...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Tänkte på "svinet" som florerar nu. :rolleyes:

Dom har ju varnat till höger och vänster. Nästan så man skulle sätta sig själv i karantän och ligga på soffan och käka praliner hela dagarna för att undvika att bli sjuk. :) Men fi fan så tråkigt.:glömdet

//M

Aj sii!

Äsch, det är bara påhitt. Jag hälsar vitt och brett på alla i fortsättningen ändå. :eek:utlaw

Om man äter praliner i soffan så får man ju inget gjort, hur fan skulle det gå. :confused:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Määäää, säg det dårå....

Dy ser yt at gåå i pjaamaaaas, har dy inget jååbb?

Därfur dy inte har råd att raka dig....

Jo man tycker ju det. Han VAR orakad, ledsen att han inte hade ngt jobb för tillfället och såg ut att ha sovit i sina kläder. Men jag är inte så..han vet väl själv att han ser ut som fan...varför skall jag få honom att må sämre liksom.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
För att stället som jag köpte min hoj e så B att dom på tre dagar fortfarande inte klarat av att byta packboxarna i min framgaffel. Det går på garantin, men hade jag vetat att det var så jävla besvärligt att få det gjort hade jag gjort det själv. Beställde tid förra veckan och dom har inte lyckats får hem rätt packboxar än!! :huvet

Jaha! Nu dom ringde 17.55 och sa att hojen va klar att hämtas. 4 mil dit och dom stänger 18.00. Tur att det är pissväder.:mad:
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jo man tycker ju det. Han VAR orakad, ledsen att han inte hade ngt jobb för tillfället och såg ut att ha sovit i sina kläder. Men jag är inte så..han vet väl själv att han ser ut som fan...varför skall jag få honom att må sämre liksom.

Jag förstår man skall INTE sjunka till deras nivå, men ibland måste man göra det..... Det känns skönt jag låååvar!!
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Jädra bredbandsbolaget strular. Snart 3v med en nedladdningshastighet låååååångt under vad jag betalar för. Ringt för support, måste ringa igen med nya "mätvärden" & nu ska de ha 3-7arbetsdagar på sig att eventuellt ordna det. :huvet:huvet
Om inte: nedgraderad hastiget & behöva bråka om kompensation... *suck*
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jädra bredbandsbolaget strular. Snart 3v med en nedladdningshastighet låååååångt under vad jag betalar för. Ringt för support, måste ringa igen med nya "mätvärden" & nu ska de ha 3-7arbetsdagar på sig att eventuellt ordna det. :huvet:huvet
Om inte: nedgraderad hastiget & behöva bråka om kompensation... *suck*

Vilket bolag?

Se till att reklamera, det är skäl nog för att få det uppsagt i förtid....
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
Vilket bolag?

Se till att reklamera, det är skäl nog för att få det uppsagt i förtid....

bredbandsbolaget....min bindningstid går ut den 1sept men mitt problem är att jag inte har så många andra leverantörsalternativ där jag bor. :mad: Så i princip är det att surfa via dom eller inte alls. (hutlöst dyra telia är inget alternativ)
Det löser sig säkert men jag e jävligt trött på att behöva ringa & ha mig...
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jo man tycker ju det. Han VAR orakad, ledsen att han inte hade ngt jobb för tillfället och såg ut att ha sovit i sina kläder. Men jag är inte så..han vet väl själv att han ser ut som fan...varför skall jag få honom att må sämre liksom.
Jag tror att du är vacker.
Trevliga människor är det.
Automagiskt.



Min hustrus mormor levde kvar i gamla ideal.
Utan baktanke komenterade hon en bekants utseende med:
"Men hon var väl fet och fin?"

Plattrövade käringar är lajja.
 

Fana

Ny medlem
Gick med
15 Jul 2009
Ort
Alingsås
Hoj
Letar
Nån idiot ställde sig framför tåget på väg hem idag och vägrade flytta sig. Försenat tåg naturligtvis då polis fick tillkallas etc. Kollektivtrafik :huvet
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag måste till bolaget för att köpa Jim Beam och lite rom :mad: Varför kan inte Tyskland ligga granne med min kommun?
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
bredbandsbolaget....min bindningstid går ut den 1sept men mitt problem är att jag inte har så många andra leverantörsalternativ där jag bor. :mad: Så i princip är det att surfa via dom eller inte alls. (hutlöst dyra telia är inget alternativ)
Det löser sig säkert men jag e jävligt trött på att behöva ringa & ha mig...

Mobilt bredband?

Mitt funkade finfint i Gefle, synd att jag bor i Vendelsö:gnissla
 

zerokool

Gube
Gick med
5 May 2008
Ort
Här i min trånga etta
Hoj
FZ8S SP -11
på idioten som har spillt olja i rondellen vilket gjorde att framhjulet försvann. Tur att det gick sakta men man fick fina skrapsår.
Kanske får skylla mig själv, skulle bara på affären så man tog inte på sig skydd
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
är väldigt förbannad för att mina granar firar ramadan just nu :mad: håller ett sånt sju helvetes liv! och 7 tusen släktingar som besöker dom!!!!
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Nog fan har det lyckats regna från en i stort klarblå himmel idag, och nu har det övergått till det normala förbannade genomgråa pisset.

Jävlar i helvete vad jag är less på regn...jävla pissommar, låt skiten avslutas med den sämsta vintern i mannaminnet så är året perfekt, våren var ju skit den med.

Fy fan för det här landets väder...
 

sportbike

Guest
Nog fan har det lyckats regna från en i stort klarblå himmel idag, och nu har det övergått till det normala förbannade genomgråa pisset.

Jävlar i helvete vad jag är less på regn...jävla pissommar, låt skiten avslutas med den sämsta vintern i mannaminnet så är året perfekt, våren var ju skit den med.

Fy fan för det här landets väder...

Ska muntra upp dig:fem timmar i sadeln på en 1098s.
Jevvlar vilken trevlig hoj.
Fortsättning imorrn.

Glad?
 

Dr.Bike

Guest
Nog fan har det lyckats regna från en i stort klarblå himmel idag, och nu har det övergått till det normala förbannade genomgråa pisset.

Jävlar i helvete vad jag är less på regn...jävla pissommar, låt skiten avslutas med den sämsta vintern i mannaminnet så är året perfekt, våren var ju skit den med.

Fy fan för det här landets väder...

HÄR skiner (som vanligt) solen! :blah
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top