Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
För att min tinnitus är värre och för att min rygg gör så ont att jag inte kan böja den :(

Jo jag vet att de finns nån annan som har de värre än mej men detta är ju om mej och inte nån annan :)

Ska vi bilda en gnällklubb du å jag?

Fast mina pip i örona har jag inte hört av på ett tag! :)

Men kroppen känns som en nittioårings :huvet

Det var så att ja somnade en stund så hade han skrivit massor...:va

:rolleyes: :pinsamt :lol

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ska vi bilda en gnällklubb du å jag?

Fast mina pip i örona har jag inte hört av på ett tag! :)

Men kroppen känns som en nittioårings :huvet

:tummenupp ja de kan vi göra, var glad att du slipper ditt pip :) för jag tror jag tage över dit :D

Mmm du nitio och jag åtti ;)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
För att allt bara ska gå käpprätt åt helvete i mitt liv h e l a jävla tiden känns det som. Från den 26/11 är man arbetslös. Inte ens en månads uppsägningstid fick man, trots att företaget säger upp mig 3 månader tidigare än enligt anställningsbeviset. Jag är så jävla less på alla motgångar nu! :mad:

Dessutom så håller jag på att bli tvärförskyld. :(

Och jaaaa det finns massor av människor i fattiga länder som har det värre, men det hjälper fan inte mig nu!

Dominator-Rocks

Guest
Jo det känns lite pinsamt...blir ju inte så omtyckt här när sånt händer...:gnissla

Grejen är nog att du får svårt och bli trodd!

Oftast heter den där "kompisen" som har skrivit en massa strunt Alkohol!

Men i ditt fall kanske det stämmer.....!

Well well jag e´iaf inte tjurig på dig! :tummenupp

Mrs. Laphroaig

Guest
För att min tinnitus är värre och för att min rygg gör så ont att jag inte kan böja den :(

Jo jag vet att de finns nån annan som har de värre än mej men detta är ju om mej och inte nån annan :)

Gumman då. Aldrig roligt att ha ont eller inte må bra :pannkyss

Mrs. Laphroaig

Guest
Nä man gör ju inte det :(

Möjligen en av dom men det är han fan värd :D

har själv en helvetesvecka, började i söndags och verkar inte gå över.
Har en resa på 24 mil på fredag och samma resa hem igen på söndag.. blir inte kul att sitta still så länge :huvet

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
För att allt bara ska gå käpprätt åt helvete i mitt liv h e l a jävla tiden känns det som. Från den 26/11 är man arbetslös. Inte ens en månads uppsägningstid fick man, trots att företaget säger upp mig 3 månader tidigare än enligt anställningsbeviset. Jag är så jävla less på alla motgångar nu! :mad:

Dessutom så håller jag på att bli tvärförskyld. :(

Och jaaaa det finns massor av människor i fattiga länder som har det värre, men det hjälper fan inte mig nu!

Ska vi skrapa ihop lite mjältbrand & skicka det som ett brev på posten :) Då kanske kärringen tänker om.

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Kommer hem efter en hård dag och ser fram emot en glad tjej här hemma...så går hon runt och är sur! Så nu är jag också irriterad. Va fan, det skulle ju bli skönt att komma hem!

Tur att det händer kanske 1 gång på 100, men jag kände ett behov av att gnälla här i tråden. Skönt att den finns. *ventil*

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
jahopp...nu sitter man här som en jävla grönsak...min älskade katt blev ihjälkörd för 40 minuter sedan...och det aset som körde ihjäl honom stannade inte och sa till...precis utanför mitt hus

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
jahopp...nu sitter man här som en jävla grönsak...min älskade katt blev ihjälkörd för 40 minuter sedan...och det aset som körde ihjäl honom stannade inte och sa till...precis utanför mitt hus

:( tråkigt att höra och än värre att höra att dom inte har vett att stanna och kolla vad som hänt och kontakta kattens ägare :mad:

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår