Idag är jag förbannad därför att...

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Förbannad på fotbolls huliganer som kostar massor.. Visserligen är sporten i sig något "fördummande", men det rättfärdigar knappast beteendet..

"Ditt lag är ändå sämst, bläblä! Vafan, nu ska du få stryyyk!!" :rolleyes:

Vad kommer härnäst, dart huliganer?

Eftersom dessa nördar verkar gilla att slå på varandra, så har jag ett förslag.. Skicka ut dem alla på nån åker utanför respektive stad, lägg ut lite påkar och annat tillhygge..
Ett par dagar senare kör man ut ett par likbilar för att hämta kadavren.. Inga "civila" blir drabbade och kostnaden blir minimal..

..

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jo ja fick han när han va liten bebis :gråta

Jag bor vid ett industriområde där folk kör som fan på kvällarna...
så ja ska nog fan ta reda på vem det är...

:) Ja jag förstår att de gör ont om du har haft honom sen han var liten.
Det får en själv att sakna sina katter (nu alla avlivade pga sjukdomar och ålderdom).

Hoppas du får tag på galningen ( slå ett slag från mej också ;))

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Eftersom dessa nördar verkar gilla att slå på varandra, så har jag ett förslag.. Skicka ut dem alla på nån åker utanför respektive stad, lägg ut lite påkar och annat tillhygge..
Ett par dagar senare kör man ut ett par likbilar för att hämta kadavren.. Inga "civila" blir drabbade och kostnaden blir minimal..
..

Det provade dom ju själva för något tag sedan, att mötas upp på ett gärde någonstans, men lik förbannat var polisen tvungen att åka dit. :mad:

Ny dokusåpa på 3an, "Huliganön", dom medverkande får skriva på ett papper där dom avsäger sig all vård.
Sen kör man fotboll live på storbildsskärm för dom en gång i veckan tills det bara är en kvar.

Liksäckarna kan vara sponsrade av Fonus och kistorna av någon annan.

Vinnaren får vara med på VM-ön...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Alla är så jävliga struliga och veliga. Både tjejer och killar. Varför kan folk inte bara bestämma sej? Ska det vara så jävla svårt?

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
:) Ja jag förstår att de gör ont om du har haft honom sen han var liten.
Det får en själv att sakna sina katter (nu alla avlivade pga sjukdomar och ålderdom).

Hoppas du får tag på galningen ( slå ett slag från mej också ;))

Precis, det blir "kattjävel"..."skit i lådan o pissa där för fan, inte i min säng"
Men när det väl händer, ja känner mig så taskig mot honom nu när han inte finns längre...saknar honom redan...kommer sitta kvar..."ozzy vart är du? kom hem nu, du o eddie ska ju käka ost och kött idag"...usch...

Från och med nu ska eddie va innekatt och jag ska köpa en ny kattlåda imorgon, och sånt...Kissen får nöja sig med balkongen

Last edited:

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Precis, det blir "kattjävel"..."skit i lådan o pissa där för fan, inte i min säng"
Men när det väl händer, ja känner mig så taskig mot honom nu när han inte finns längre...saknar honom redan...kommer sitta kvar..."ozzy vart är du? kom hem nu, du o eddie ska ju käka ost och kött idag"...usch...

Från och med nu ska eddie va innekatt och jag ska köpa en ny kattlåda imorgon, och sånt...Kissen får nöja sig med balkongen
Bortgångna husdjur är vanligtvis inget jag bryr mig om, men ok..

Kanske hjälper till ett garv? http://www.youtube.com/watch?v=POJfG72agj4

..

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Jag är förbannad på att jag inte har en cross som jag inte kan köra som jag vill. Jävla ben.

RMT_Racing

Bitsk
Gick med
17 Mar 2006
Hoj
CBR1000RR Repsol
Satans jävla förglegade tyskfan. Sitter numera med en "unpaid item strike" på mitt annars fläckfria ebaykonto. Imorgon blir det ett långt snack med banken..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Förbannad för att jag vaknade för ca 1 timme sedan för att komma till ett dött kontor för ca 10 minuter sedan. Varför kunde jag inte bara få sova bort hela dagen, det vore så jävla skönt just nu då jag inte har sovit ordentligt på jag vet inte hur länge.
Jippie, nu ska jag gå och installera en Linux-burk också :mad:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10

Det där hoppas jag verkigen inte du menar. Det är som om din mamma skulle ha förbjudit dej på livstid att gå utanför dörren, för att din polare blivit nedslagen & hon vad rädd att samma sak skulle hända dej.

Alla dör vi förr eller senare. Om det blir pga tristess (din katt kommer att ha ett USELT liv) är det nog det värsta öde man kan gå till mötes.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.

Ja jisses vad man kunna skälla på katterna när man hade dom :) men oj vad man snabbt glömmer detta när dom inte längre finns med en :)
Saknad är dom allihopa (ja vi hade ju genom åren ett gäng men 3 hade vi hela tiden)

De kan jag förstå, ut å gå i koppel kanske ;)
:) Ta hand om eddie och kanske skaffa en ny vän till honom ?
(men har eddie vare ute och är van vid det så blir de svårt att få honom att må bra av att helt plötsligt bli inne katt. Tyvärr kan man inte skydda dom allt för mycke de kan leda till att dom blir lite knasiga)

Bortgångna husdjur är vanligtvis inget jag bryr mig om, men ok..

Kanske hjälper till ett garv? http://www.youtube.com/watch?v=POJfG72agj4

..

:D ja jisses har man haft katt känner men igen de där beteendet :)

Last edited:

Kia

Guest
Förbannad för att vår andra bil valde att bara lägga av igår kväll när jag var på väg hem från stallet. Sur och kall fick jag snällt vänta på att karln skulle komma och hjälpa mig putta in skrället på en parkering i närheten. Hatar när bilar går sönder, alltid nåt dyrt som bara måste bytas säkert. :mad: :mad:

Fragger

Ny medlem
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
KTM Duke -04
Förbannad för att det verkar bli skitväder nästa vecka när jag ska få min nya hoj :huvet

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Förbannad för att vår andra bil valde att bara lägga av igår kväll när jag var på väg hem från stallet. Sur och kall fick jag snällt vänta på att karln skulle komma och hjälpa mig putta in skrället på en parkering i närheten. Hatar när bilar går sönder, alltid nåt dyrt som bara måste bytas säkert. :mad: :mad:

Prästen och nunnan i öknen

En nunna och en präst färdades genom öknen och förstod halvägs att kamelen de använde som transportmedel höll på att dö. De gjorde upp en överlevnadslägerplats, i hopp om att någon skulle komma till deras undsättning, men till ingen tröst. Snart dog kamelen.

Efter flera dagar utan att de blivit räddade insåg de att de antagligen inte skulle bli räddade. De bad en hel del och de disskuterade sin situation mycket ingående.

Till slut sa prästen till nunnan:

- Vet du, syster, jag kommer snart att dö och det har alltid varit en sak jag velat här på jorden - att få se en naken kvinna. Skulle du ha någonting emot att ta av dig alla kläder?

Nunnan tänkte på denna begäran ett antal sekunder och gick sedan med på att ta av sig alla kläder. Medan hon gjorde det anmärkte hon:

- Fader, nu när jag tänker på det, jag har aldrig sett en man naken, skulle du ha någonting emot att ta av dig alla kläder?

Utan att vänta, klädde prästen av sig. Plötsligt utbrast nunnan:

- Fader! Vad är den lilla saken som dinglar mellan dina ben?

- Det, mitt barn, är en gåva från Gud. Om jag stoppar den in i dig, skapar den nytt liv.

- Men... började nunnan, glöm mig, stick in den i kamelen!

Jag menar.. Med en kolbazs borde det ju funka även i avgasröret på en bil..

Rimligen...

Last edited:

Kia

Guest
Prästen och nunnan i öknen

En nunna och en präst färdades genom öknen och förstod halvägs att kamelen de använde som transportmedel höll på att dö. De gjorde upp en överlevnadslägerplats, i hopp om att någon skulle komma till deras undsättning, men till ingen tröst. Snart dog kamelen.

Efter flera dagar utan att de blivit räddade insåg de att de antagligen inte skulle bli räddade. De bad en hel del och de disskuterade sin situation mycket ingående.

Till slut sa prästen till nunnan:

- Vet du, syster, jag kommer snart att dö och det har alltid varit en sak jag velat här på jorden - att få se en naken kvinna. Skulle du ha någonting emot att ta av dig alla kläder?

Nunnan tänkte på denna begäran ett antal sekunder och gick sedan med på att ta av sig alla kläder. Medan hon gjorde det anmärkte hon:

- Fader, nu när jag tänker på det, jag har aldrig sett en man naken, skulle du ha någonting emot att ta av dig alla kläder?

Utan att vänta, klädde prästen av sig. Plötsligt utbrast nunnan:

- Fader! Vad är den lilla saken som dinglar mellan dina ben?

- Det, mitt barn, är en gåva från Gud. Om jag stoppar den in i dig, skapar den nytt liv.

- Men... började nunnan, glöm mig, stick in den i kamelen!

Jag menar.. Med en kolbaz borde det ju funka även i avgasröret på en bil..

Rimligen...

:D :D Får försöka övertala karln att prova den då..... :tummenupp
Tack för tipset.... :pannkyss

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...