Idag är jag förbannad därför att...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Håll käften på dig, saab är knappast ett skitmärke elektroniken i 9000 är skit men det är för underlevrantören e skit, och underleverantören är skit för att dom inte har råd med bättre eftersom det här landet är fullt av korkade bönder som aldrig ägt en saab men måste kasta skit på det eftersom dom använder nyteknik och tar sig framåt vilket man inte kan säga om volvo..

Rätt kul att allmänna uppfatningen är att saab är slöa, men säg 3 bilar med bättre prestanda än 9000 2,3t för under 10k? 200hk och 300nm i 1,5ton bil är inte direktslöt..

Sen är försäkringen billigare på den än på en 745a med 115hk. Så jag skulle nog säga att saab är en grymt underskattad bil.

Nu blir jag förbannad för att nån tycker så gott om Saab. ;)

Enda anledningen till att en 9000 med 200hkr är så billig som under 10´ är för att den är skräp och att du köper ett problem! :fakta

För övrigt är jag förbannad för att juljäveln redan stör min ro när jag ska:

• Handla mat
  • Handla kläder
  • Röra mig bland folk
  • Ta en vanlig jävla fika

Julen är finfin mellan 23-25 dec, innan och efter spyr jag på skiten :zpy'

/ Jens

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
För övrigt är jag förbannad för att juljäveln redan stör min ro när jag ska:

Julen är finfin mellan 23-25 dec, innan och efter spyr jag på skiten :zpy'
/ Jens
Ja vi kan gott hoppa över julen, fast ledig vill man ju vara iof ;)
För mig är det inget skämt. Kör Norrbotten-Skåne med lastbil nu och har allvarliga problem med Danskan dom pratar där nere. Jag får fråga "ursäkta, vad sa du?" ungefär varannan mening...

Lär er prata Svenska!
Du får gå kvällskurser :D

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
För mig är det inget skämt. Kör Norrbotten-Skåne med lastbil nu och har allvarliga problem med Danskan dom pratar där nere. Jag får fråga "ursäkta, vad sa du?" ungefär varannan mening...

Lär er prata Svenska!

huh :va dina åsikter om hur det svenska språket ska uttalas är ogiltiga eftersom du är från piteå :tungan

..ont i halsen, sjukt kass timing för en förkylning. Man blir förbannad.

samma här :( känner mig döende föffan

Last edited:

Bullen77

Det är inte fullt förän det rinner över
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
Ny investeringar på g
Är sur för att företaget har ändrat sig och ska spara in på allt till ock med julbord:mad:

Nä nu ska vi ha de i matsalen med en kock som inte kan laga mat fyyfan:mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Idiotjävlarna på Tele2, surfittorna på Telia och de förbannade kuksugarna på DHL! :mad:

Hur fan kan man endast ha utkörning mellan 11-14 och då till min hemadress!? Det är väl ingen jävel som är hemma då och att släppa av det någon annanstans än i centrum var inte att tänka på.
Sista gången jag använder mig av den förbannade skitfirman :mad:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Idiotjävlarna på Tele2, surfittorna på Telia och de förbannade kuksugarna på DHL! :mad:

Hur fan kan man endast ha utkörning mellan 11-14 och då till min hemadress!? Det är väl ingen jävel som är hemma då och att släppa av det någon annanstans än i centrum var inte att tänka på.

har du ingen servicepoint i närheten? själv har jag aldrig haft problem med just DHL, men UPS kan trycka upp något, freaking extraavgifter pga att de inte bara kan lämna grejerna på posten eller något direkt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
har du ingen servicepoint i närheten? själv har jag aldrig haft problem med just DHL, men UPS kan trycka upp något, freaking extraavgifter pga att de inte bara kan lämna grejerna på posten eller något direkt.

Jodå men vad ska jag med ett servicepoint till när jag betalar för att de ska köra ut grejjerna till MIG och inte till någon mottagning dit jag själv måste åka för att hämta grejjerna :mad:
Ok att de inte kan släppa av paketet just klockan 7, men de får väl för fan anpassa sina jävla tider så att det passar folk som jobbar normalt!!!

Helvete, nu är jag än mer förbannad då jag samtalade med HORTELIA igen! Vadå 600:- för att flytta abonnemang och 440:-/månad för surt jävla 24Mbit skitinternet :mad:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Håll käften på dig, saab är knappast ett skitmärke elektroniken i 9000 är skit men det är för underlevrantören e skit, och underleverantören är skit för att dom inte har råd med bättre eftersom det här landet är fullt av korkade bönder som aldrig ägt en saab men måste kasta skit på det eftersom dom använder nyteknik och tar sig framåt vilket man inte kan säga om volvo..

Rätt kul att allmänna uppfatningen är att saab är slöa, men säg 3 bilar med bättre prestanda än 9000 2,3t för under 10k? 200hk och 300nm i 1,5ton bil är inte direktslöt..

Sen är försäkringen billigare på den än på en 745a med 115hk. Så jag skulle nog säga att saab är en grymt underskattad bil.
Det är alltid någon annans fel.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Sablars jäklar bilfirma som inte kan laga min bil på utsatt tid, lämnade den i torsdags och kan varken handla eller ta mig till jobbet utan bil! Jag blir galen av o behöva låna andras bilar för o kunna ta mig till jobbet och till alla andra måsten, grrrrrr.

Sånt här gör mig förbannad när jag blir beroende av andra:huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Sablars jäklar bilfirma som inte kan laga min bil på utsatt tid, lämnade den i torsdags och kan varken handla eller ta mig till jobbet utan bil! Jag blir galen av o behöva låna andras bilar för o kunna ta mig till jobbet och till alla andra måsten, grrrrrr.

Sånt här gör mig förbannad när jag blir beroende av andra:huvet

Just i ditt fall så skulle jag kräva en lånebil, något annat är inte ok. Jag har lyckats kräva hyrbil flertalet gånger när verkstaden har haft hand om garantijobb då jag anser att det är deras problem och inte mitt.
Så ring dit imorgon och skäll på dem utav bara helvete och lyssnar de inte så åker du dit och skäller ut dem och åker inte därifrån innan du får en hyrbil/lånebil.
Jag lämnade till och med tillbaka en hyraudi helt tom på soppa *man får dem fulltankade* efter att de hade drygat sig med en bil på verkstaden för länge, de har inte sagt något om det än och de debiterade inte något

Edit/ Förlåt, inga glada miner i denna tråd :mad:

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Som budet som skulle leverera hem mellan 10 och 17 och som meddelande att vi inte var hemma (vilket en av oss var) och aldrig hittade till våran lägenhet. Först fattade han inte att man måste ta sig ut via luftgång och när han väl gjorde det så lämnade han till grannen. Luzzekatten kanske skrämde honom:gnissla

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Just i ditt fall så skulle jag kräva en lånebil, något annat är inte ok. Jag har lyckats kräva hyrbil flertalet gånger när verkstaden har haft hand om garantijobb då jag anser att det är deras problem och inte mitt.
Så ring dit imorgon och skäll på dem utav bara helvete och lyssnar de inte så åker du dit och skäller ut dem och åker inte därifrån innan du får en hyrbil/lånebil.
Jag lämnade till och med tillbaka en hyraudi helt tom på soppa *man får dem fulltankade* efter att de hade drygat sig med en bil på verkstaden för länge, de har inte sagt något om det än och de debiterade inte något

Edit/ Förlåt, inga glada miner i denna tråd :mad:

Jag har 13 mil dit o jag har alla redan sagt att jag ville ha en lånebil med några sådan hade han inte:(. Köpte bilen av honom för 2 veckor sedan som visade sig ha ett fel på fjärrstyrningen i nycklarna. Han har nu bilen för o åtgärda felet men skyller på att hans elektriker är sjuk, yeahh right....
Hans namn förklarar nog allt, Omar Al-Hal..i

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Har årets partyhelg till helgen så vaknar man upp utan hud på halva näsan idag.*wtf??!*
Inte så kul å traska runt med ett stort rött = blodigt sår i ansiktet..Är inte alls fåfäng på ngt vis men detta är INTE kul :gråta:gråta:gråta
Tröstdricker Trocadero men inte ens det verkar få upp humöret...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tröstdricker Trocadero men inte ens det verkar få upp humöret...

Då är det illa, Trocadero har hjälp mig genom livets alla kriser...

Hur försvann skinnet då?

Är du en ovanligt vek tjej som inte har skinn på näsan?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90

Du är partisk eftersom du köpt en SAAB och inte gärna vill inse vilket misstag du gjort.
Dessutom jämför du med Volvo, en annan skitbil.
SAAB är bättre än Volvo men fortfarand en skitbil!

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Då är det illa, Trocadero har hjälp mig genom livets alla kriser...

Hur försvann skinnet då?

Är du en ovanligt vek tjej som inte har skinn på näsan?

:) om jag det visste :va... vek är nog det sista jag är trots (tillfällig)avsaknad av skinn på näsan. Trocaderon är nu slut så jag får helt enkelt hoppas på att det blir bättre av sig självt till fredag. *hoppas*
Trocadera är annars som du själv säger, bra till det mesta. Vid glädje & sorg & allt där emellan...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har 13 mil dit o jag har alla redan sagt att jag ville ha en lånebil med några sådan hade han inte:(. Köpte bilen av honom för 2 veckor sedan som visade sig ha ett fel på fjärrstyrningen i nycklarna. Han har nu bilen för o åtgärda felet men skyller på att hans elektriker är sjuk, yeahh right....
Hans namn förklarar nog allt, Omar Al-Hal..i

Köpte du hos någon fifflare? Varför ska ni tjejer försöka bil utan hjälp av oss killar :gnissla

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Förstår jag dig korrekt att du vaknade utan hud på halva din näsa, & du har ingen aning om hur det gick till? :va
Du kanske sniffade lim? skulle förklara både hudförlust & amnesia.....

UOTE=McMiss;4533869]:) om jag det visste :va... vek är nog det sista jag är trots (tillfällig)avsaknad av skinn på näsan. Trocaderon är nu slut så jag får helt enkelt hoppas på att det blir bättre av sig självt till fredag. *hoppas*
Trocadera är annars som du själv säger, bra till det mesta. Vid glädje & sorg & allt där emellan...[/QUOTE]

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år