Vad ska man göra? Kan inte leva med dom, kan inte leva utan dom...
Veet hårborttagningsgel.Haha trimmer på pungen de skulle jag fan inte vågat med tanke på hur min timmerlåter seriöst finns det inget hårborttagningsmedel anpassat för pungen? Rakblad nära pulsårdrar är inte min fetische och hår i maten år inte tjejers fetische så finns ju en marknad s.a.s
Nej, men man kan ju förbjuda dem att framföra motorfordon
Jag vet hur du känner dig, har en 9-5:a som börjar bli sliten efter tjejens bravader, och då kör hon ändå inte speciellt dåligt.
Dom kör med "kör först, tänk sen" och händer det något säger man bara "oj då" med rådjursögon... Nästa sak som gör mig förbannad: hur i helvete får jag henne sluta böla!? Seriöst, hon böla i en halvtimme innan! "älskling, dina tårar hjälper mig inte att lackera bilen med!" (sa jag iof inte men jag tänkte det, kanske högt....)
Dom kör med "kör först, tänk sen" och händer det något säger man bara "oj då" med rådjursögon... Nästa sak som gör mig förbannad: hur i helvete får jag henne sluta böla!? Seriöst, hon böla i en halvtimme innan! "älskling, dina tårar hjälper mig inte att lackera bilen med!" (sa jag iof inte men jag tänkte det, kanske högt....)
Veet hårborttagningsgel.
7 minuter.
Funkar hyffsat.
Svider lagom manligt.
Å andra sidan har du ju obegränsade möjligheter att guilttrippa henne till obegränsad åtkomst till tvåan och blåsjobb...
Nej, men man kan ju förbjuda dem att framföra motorfordon
Jag vet hur du känner dig, har en 9-5:a som börjar bli sliten efter tjejens bravader, och då kör hon ändå inte speciellt dåligt.
Permanent borttagning eller köra om när det växer ut igen?
"älskling, Jag är kåt. Kan du suga och sen låta mig köra på i prutten på dig??
- VA!? Är du dum i huvet eller!?
"Ok, slipp då. Jag går och ringer en billackeringsfirma och bokar tid åt bilen istället"
- ... Oj vad kåt jag blev nu, och sugen på analsex också.
Höhö skulle haft det nu, jag å en polare som också jobbat helg tog igen lite nu så nu hjar aset däckat på min soffa, tror det råka bli mer kröcka än film. Det gör mig förbanad för jag kommer dels va bakfull dels få skit för vad jag hittar på nu..Veet hårborttagningsgel.
7 minuter.
Funkar hyffsat.
Svider lagom manligt.
Min sambo tog kurvan in på parkeringsplatsen i garaget lite för snävt... Slutade med fina märken på halva sidan av bilen... Den var min ögonsten efter hojen som jag har vårdat som min bebis sen jag köpte den. Nu blir det bara till å lacka om hela sidan på bilfan och till det får jag handskas med en konstant gråtande tjej. Kärringar och köra bil... Nu fick jag bara vatten på min kvarn!
Vad ska man göra? Kan inte leva med dom, kan inte leva utan dom...
Been there done that... EXAKT samma smäll...
3 månader efter att jag höjde självrisken... Jag har ju aldrig orsakat en olycka sen jag tog kort 94...
tänkte inte på att tanten skulle köra den... 6k åt hlvt...
19" fälgarna var 1 månad gamla...
Whooooooopiiiiiiiiiidoooooooooooooo
Men vad göra??
Man gör som så att man säger: -Äsch det är ju bara materiella ting. Såja såja det ordnar sig.
Och sen använder man olyckan till sin fördel de närmaste tio åren när man lyckas kvadda vaser, hennes favoritglas och annat. Så fort skällandet börjar behöver man bara säga att det ändå är billigare än en bil.
Iiiiii knooooooow!! Massa :ligga blire också...
Så enkelt det låter...
Nä förbannad på skitvädret , det är jag...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|