Idag är jag förbannad därför att...

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Min sambo tog kurvan in på parkeringsplatsen i garaget lite för snävt... Slutade med fina märken på halva sidan av bilen...:tummenupp :död Den var min ögonsten efter hojen som jag har vårdat som min bebis sen jag köpte den. Nu blir det bara till å lacka om hela sidan på bilfan och till det får jag handskas med en konstant gråtande tjej. Kärringar och köra bil... Nu fick jag bara vatten på min kvarn!

Vad ska man göra? Kan inte leva med dom, kan inte leva utan dom...:huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Nej, men man kan ju förbjuda dem att framföra motorfordon :gnissla

Jag vet hur du känner dig, har en 9-5:a som börjar bli sliten efter tjejens bravader, och då kör hon ändå inte speciellt dåligt.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Haha trimmer på pungen de skulle jag fan inte vågat med tanke på hur min timmerlåter :3freak seriöst finns det inget hårborttagningsmedel anpassat för pungen? Rakblad nära pulsårdrar är inte min fetische och hår i maten år inte tjejers fetische så finns ju en marknad s.a.s
Veet hårborttagningsgel.
7 minuter.
Funkar hyffsat.
Svider lagom manligt.

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra

Jag vet hur du känner dig, har en 9-5:a som börjar bli sliten efter tjejens bravader, och då kör hon ändå inte speciellt dåligt.

Dom kör med "kör först, tänk sen" och händer det något säger man bara "oj då" med rådjursögon... Nästa sak som gör mig förbannad: hur i helvete får jag henne sluta böla!? Seriöst, hon böla i en halvtimme innan! :gråta "älskling, dina tårar hjälper mig inte att lackera bilen med!" (sa jag iof inte men jag tänkte det, kanske högt....) :fatta!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Dom kör med "kör först, tänk sen" och händer det något säger man bara "oj då" med rådjursögon... Nästa sak som gör mig förbannad: hur i helvete får jag henne sluta böla!? Seriöst, hon böla i en halvtimme innan! :gråta "älskling, dina tårar hjälper mig inte att lackera bilen med!" (sa jag iof inte men jag tänkte det, kanske högt....) :fatta!

Det gör man inte, man låter dom böla, eventuellt går man ut i garaget tills dom är klara.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R

Å andra sidan har du ju obegränsade möjligheter att guilttrippa henne till obegränsad åtkomst till tvåan och blåsjobb...:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Veet hårborttagningsgel.
7 minuter.
Funkar hyffsat.
Svider lagom manligt.

Permanent borttagning eller köra om när det växer ut igen?

Å andra sidan har du ju obegränsade möjligheter att guilttrippa henne till obegränsad åtkomst till tvåan och blåsjobb...:tummenupp

:hihi

"älskling, Jag är kåt. Kan du suga och sen låta mig köra på i prutten på dig??
- VA!? Är du dum i huvet eller!?
"Ok, slipp då. Jag går och ringer en billackeringsfirma och bokar tid åt bilen istället"
- ... Oj vad kåt jag blev nu, och sugen på analsex också.

:rofl

Last edited:

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra

Det sista sa du bara för att rädda ditt eget skinn ifall hon råkar läsa det du skrev :D

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Permanent borttagning eller köra om när det växer ut igen?
:hihi

"älskling, Jag är kåt. Kan du suga och sen låta mig köra på i prutten på dig??
- VA!? Är du dum i huvet eller!?
"Ok, slipp då. Jag går och ringer en billackeringsfirma och bokar tid åt bilen istället"
- ... Oj vad kåt jag blev nu, och sugen på analsex också.
:rofl

Hahahaha bästa kommentaren på länge :D:yoparty

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Veet hårborttagningsgel.
7 minuter.
Funkar hyffsat.
Svider lagom manligt.
Höhö skulle haft det nu, jag å en polare som också jobbat helg tog igen lite nu så nu hjar aset däckat på min soffa, tror det råka bli mer kröcka än film. Det gör mig förbanad för jag kommer dels va bakfull dels få skit för vad jag hittar på nu..

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Min sambo tog kurvan in på parkeringsplatsen i garaget lite för snävt... Slutade med fina märken på halva sidan av bilen...:tummenupp :död Den var min ögonsten efter hojen som jag har vårdat som min bebis sen jag köpte den. Nu blir det bara till å lacka om hela sidan på bilfan och till det får jag handskas med en konstant gråtande tjej. Kärringar och köra bil... Nu fick jag bara vatten på min kvarn!

Been there done that... EXAKT samma smäll...
3 månader efter att jag höjde självrisken... Jag har ju aldrig orsakat en olycka sen jag tog kort 94... :huvet:huvet:huvet
tänkte inte på att tanten skulle köra den... 6k åt hlvt...
19" fälgarna var 1 månad gamla... :gnissla
Whooooooopiiiiiiiiiidoooooooooooooo

Men vad göra??

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Been there done that... EXAKT samma smäll...
3 månader efter att jag höjde självrisken... Jag har ju aldrig orsakat en olycka sen jag tog kort 94... :huvet:huvet:huvet
tänkte inte på att tanten skulle köra den... 6k åt hlvt...
19" fälgarna var 1 månad gamla... :gnissla
Whooooooopiiiiiiiiiidoooooooooooooo

Men vad göra??

Man gör som så att man säger: -Äsch det är ju bara materiella ting. Såja såja det ordnar sig.
Och sen använder man olyckan till sin fördel de närmaste tio åren när man lyckas kvadda vaser, hennes favoritglas och annat. Så fort skällandet börjar behöver man bara säga att det ändå är billigare än en bil. :D

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Har alldeles för mycket att göra på jobbet denna vecka, pallar inte med det - därför sitter jag här istället :tungan

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Man gör som så att man säger: -Äsch det är ju bara materiella ting. Såja såja det ordnar sig.
Och sen använder man olyckan till sin fördel de närmaste tio åren när man lyckas kvadda vaser, hennes favoritglas och annat. Så fort skällandet börjar behöver man bara säga att det ändå är billigare än en bil. :D

Iiiiii knooooooow!! Massa :ligga blire också...:hihi

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Fyfan för mina fotleder. Dom gör fortfarande svin ont när jag går i trappor eller bara rör mig mkt..

Jag vill inte gå till läkare! Känns inte som det e nått de kan fixa ändå..

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Så enkelt det låter...:rolleyes:

Nä förbannad på skitvädret , det är jag...:mad:

enkelt och enkelt...

Man fick ju lägga ut pengarna, åka till lackverkstan, vara utan bilen i två veckor, låna bil av farsan, och trösta frugan...
såhär i efterhand så kanske det var ett lågt pris att betala men... :hihi

Håller med om vädret! :mad:

Stampep

but why?
Gick med
28 Feb 2009
Hoj
XRV750
Har inte kunnat sova mer än 4 timmar i sträck sen i torsdags, snittat 3,5 timme/ natt sen i fredags.. kul att vakna klarvaken 05,30 när man går och lägger sig 02,30:huvet

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Insåg precis hur liten del av de hojar som honda producerar når svenska marknaden. Hojar som CBR250rr resp CBF250. Den sistnämnda skulle inte jag tacka nej till! Surt att man lever i ett överflödsamhälle där alla är svinrika och nöjder sig inte med något mindre än lyxiga literhojar!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år