Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Har du en mikrofon? Efter vad du berättar så verkar du ju kunna spela in den "låten" själv... :näsblod

Jo, det tänkte jag inte ens på, men jag ska tänka på det nästa gång....

Annars verkar han gilla min spotifyplaylist, inklusive reklamen!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Har hört att bilmaskin mot tex stekpanna ger ifrån sig trevliga ljud, har ja hört alltså ;)

Farsan har en "däckpumparkompressor" från Jula, en sån där med 15L tank, jag tänkte mig kombinera den med mejselhammare och ett granitblock...

Det vete fan vad som lever om mest, mejslandet eller kompressorn :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Okej, jag är lite förbannad på det här också:

Tanten är 81 år och ser dåligt, därför har hon slutat köra bil, men hon får inte färdtjänst, för hon kan ju gå dom 14 kilometrarna till busshållplatsen och åka buss, sista biten när hon ska handla, sen kan hon åka buss en bit tillbaka och återigen gå 14 kilometer med matkassarna.

Medans stadskärringar får färdtjänst 2km för att fixa naglarna...

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Rövknullad ;)
Klart att handlaren ska stå för de om det inte funkade som de skulle när du köpte bilen.

Jag är förövrigt fortfarande jävligt besviken, chanserna minskade med 90% efter beskedet idag. Nästa gång då jävlar :kulspruta

Brukar inte bilhandlare lämna nåt slags garantier på bilarna dom säljer?

Jo, jag tycker oxå att handlaren ska stå för det då man köper en varudeklarerad bil. Pratade snällt med honom igår så jag ska lämna bilen i Malmö imorgon så han ska få en chans att fixa det. När min verkstad ringde var det blankt nej, jag har visst bättre övertalningsförmåga;)

Det kostar mig visserligen 56 mil i resor o en massa krångel plus att jag måste låna bil för att kunna ta mig till jobbet nästa vecka. Men förhoppningsvis löser det sig och att jag slipper vända mig till ARN.

Slappa, vad har hänt, en viss rättegång?

mr_sundstrom

Firefighter
Gick med
27 Jun 2008
Hoj
SV650S -05
Förbannad för att jag slarvade bort hylsan till låsbultarna på sommardäcken. Blev ett oplanerat besök hos däckverkstan med tillhörande oplanerade utgifter... Aldrig mera låsbultar! :mad::mad::mad:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Skall in på bion och hämta biljetter när jag möter ett gäng huckletomtar som jag snällt håller upp dörren för. Men inte det minsta tecken på tack får jag ifrån dem ouppfostrade slynglarna:mad:

Obs, inlägget har inget rasistikst syfte! Obs

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Skall in på bion och hämta biljetter när jag möter ett gäng huckletomtar som jag snällt håller upp dörren förr. Men inte det minsta tecken på tack får jag ifrån dem ouppfostrade slynglarna:mad:

Obs, inlägget har inget rasistikst syfte! Obs

Det är 2000-talet. Artighet finns nästan inte längre. :(

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
operation i mars, så ännu en sommar förstörd :(
Så går det när man tar saker man inte ska ;) Nej hoppa det blir bra den här gången.

Mitt öra kluckar i takt med musiken, som en trasig bas. kanske inte gör mig specielt förbannad, mer irriterad.

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
"Idag är jag förbannad därför att..."

Är inte förbannad, men undrar vad hände med "only in russia" tråden?

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
e rätt ilsk sen 2 tomtar försökte knivråna min svägerska igår, turligt nog blev dom avbrutna av en förbipasserade, och sen skickade sos alarm 2 bilar dvs 4 poliser till en byhåla för att jaga rånare.
Pluss som fasen för polisen denna gången men fan ta dom små glinen, får jag tag i dom ska det placeras en grävskopa i röven på dom

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
Fan va skevt, sökte på både rubruk såväl som historik i mina inlägg utan resultat. Man jag kanske var skev vid det tillfället :p

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Fan va skevt, sökte på både rubruk såväl som historik i mina inlägg utan resultat. Man jag kanske var skev vid det tillfället :p

OT inlägg visas inte i historik, så ja du är überfull :D

Okej, jag är lite förbannad på det här också:

Tanten är 81 år och ser dåligt, därför har hon slutat köra bil, men hon får inte färdtjänst, för hon kan ju gå dom 14 kilometrarna till busshållplatsen och åka buss, sista biten när hon ska handla, sen kan hon åka buss en bit tillbaka och återigen gå 14 kilometer med matkassarna.

Medans stadskärringar får färdtjänst 2km för att fixa naglarna...

haha, 14 kilometer, ta med tjänstemannen på en 14 kilometer promenad ska du se att den ändrar sig. :D

"vadå vill inte längre? det är 11kilometer kvar!, seså gå på nu!"

:läsomåldringarsomskullevaccinerasikirunadeskullenedförenbackemenreglernatillätinteresanfolkärintekloka

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Du menar kurvor i för hög hastighet :näsblod ?
Berror på vilka kurvor:brynad

Nej som sagt retas bara, du har fan haft otur med det där, känns rätt oförskämt att jag är såpass hel efter alla krascher och du skadar dig duktigt på den där skit kraschen.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka