Har du en mikrofon? Efter vad du berättar så verkar du ju kunna spela in den "låten" själv...
Jo, det tänkte jag inte ens på, men jag ska tänka på det nästa gång....
Annars verkar han gilla min spotifyplaylist, inklusive reklamen!
Har du en mikrofon? Efter vad du berättar så verkar du ju kunna spela in den "låten" själv...
Har hört att bilmaskin mot tex stekpanna ger ifrån sig trevliga ljud, har ja hört alltsåNu skulle man bara ha hittat "slagborr.mp3" fem minuters konstant borrljud, en minuts paus, repetera!
Har hört att bilmaskin mot tex stekpanna ger ifrån sig trevliga ljud, har ja hört alltså
Rövknullad
Klart att handlaren ska stå för de om det inte funkade som de skulle när du köpte bilen.
Jag är förövrigt fortfarande jävligt besviken, chanserna minskade med 90% efter beskedet idag. Nästa gång då jävlar
Brukar inte bilhandlare lämna nåt slags garantier på bilarna dom säljer?
...
När min verkstad ringde var det blankt nej, jag har visst bättre övertalningsförmåga
...
[YOUTUBE-ID]zW1tlYEW4gM[/YOUTUBE-ID]
Skall in på bion och hämta biljetter när jag möter ett gäng huckletomtar som jag snällt håller upp dörren förr. Men inte det minsta tecken på tack får jag ifrån dem ouppfostrade slynglarna
Obs, inlägget har inget rasistikst syfte! Obs
Så går det när man tar saker man inte ska Nej hoppa det blir bra den här gången.operation i mars, så ännu en sommar förstörd
"Idag är jag förbannad därför att..."
Är inte förbannad, men undrar vad hände med "only in russia" tråden?
Fan va skevt, sökte på både rubruk såväl som historik i mina inlägg utan resultat. Man jag kanske var skev vid det tillfället
Okej, jag är lite förbannad på det här också:
Tanten är 81 år och ser dåligt, därför har hon slutat köra bil, men hon får inte färdtjänst, för hon kan ju gå dom 14 kilometrarna till busshållplatsen och åka buss, sista biten när hon ska handla, sen kan hon åka buss en bit tillbaka och återigen gå 14 kilometer med matkassarna.
Medans stadskärringar får färdtjänst 2km för att fixa naglarna...
Så går det när man tar saker man inte ska Nej hoppa det blir bra den här gången.
Mitt öra kluckar i takt med musiken, som en trasig bas. kanske inte gör mig specielt förbannad, mer irriterad.
Berror på vilka kurvorDu menar kurvor i för hög hastighet ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|