Idag är jag förbannad därför att...

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
finns ingen som har så dåligt med tid som pensionärer och arbetslösa, går åt en massa tid som man inte tänker på att jaga folk på diverse ställen, af, akassan, o på firmorna man sökt jobb för att få svar, för att inte tala om tiden att hitta jobben och gå runt o hora i stan o fråga om dom kan tänka sig mer personal

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
finns ingen som har så dåligt med tid som pensionärer och arbetslösa, går åt en massa tid som man inte tänker på att jaga folk på diverse ställen, af, akassan, o på firmorna man sökt jobb för att få svar, för att inte tala om tiden att hitta jobben och gå runt o hora i stan o fråga om dom kan tänka sig mer personal

Ja det är nästan som ett pissdåligt betalt dörrförsäljarkneg. :D

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
Horjävla tele2 kundtjänst.. efter ca 40 minuter i telefonkö:
Kundtjänst: Vi har lite problem med systemet kan du ringa tillbaka senare?
Jag: Vafan?! jag har precis väntat i 40minuter jag har ingen lust att göra det igen.
Kundtjänst: Men det ska inte vara så lång kö senare
Jag: Det ska inte vara så lång kö senare?
Kundtjänst: Nej, det borde inte det
Klick

Man kanske skulle valt telia ändå. Där kan man ju knappa in sitt telefonnr så ringer dom upp en sen.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Horjävla tele2 kundtjänst.. efter ca 40 minuter i telefonkö:
Kundtjänst: Vi har lite problem med systemet kan du ringa tillbaka senare?
Jag: Vafan?! jag har precis väntat i 40minuter jag har ingen lust att göra det igen.
Kundtjänst: Men det ska inte vara så lång kö senare
Jag: Det ska inte vara så lång kö senare?
Kundtjänst: Nej, det borde inte det
Klick

Man kanske skulle valt telia ändå. Där kan man ju knappa in sitt telefonnr så ringer dom upp en sen.

Du får leta upp det där förbannade fåret Frank och göra kebab av det.

Dra ner på sminket och frisera dig, så skall du se att det går bättre.

Har annat på gång, men det blir inte klart förrän v.50. Intet är som väntans tider. :gnissla

Last edited:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Satte igång filmen G.I. Joe: Rise of the cobra eftersom att jag inte sett den tidigare. Den är ju ett skämt! Värre action får man lete länge efter :kräks

:älskavolvo240

Jo, nu känner man sig allt rövknullad på ca 10 000 för inte fan ville bilhandlaren betala för felsökning o rep. så att nycklarna fungerar....

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jo, nu känner man sig allt rövknullad på ca 10 000 för inte fan ville bilhandlaren betala för felsökning o rep. så att nycklarna fungerar....
Rövknullad ;)
Klart att handlaren ska stå för de om det inte funkade som de skulle när du köpte bilen.

Jag är förövrigt fortfarande jävligt besviken, chanserna minskade med 90% efter beskedet idag. Nästa gång då jävlar :kulspruta

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Förbannad av två anledningar;

- Inget svar från Försvarsmakten idag heller, man vill ju veta om man kom in på utbildningen.

- Sen på jobbet, man jobbar extra så fort någon är sjuk. Kvällar, helger och vilken annan jävla tid som helst. Sen vill man ha ledigt en helg för att man jobbat dem 3 senaste helgerna, trots att man varit ledig. Men då kan man inte ordna det. Mm, tack så jävla mycket. Sista gången jag kliade dem på ryggen om dem vägrar klia tillbaka... :huvet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Grannen kör slagborrmaskinshelvetet igen!!!!!!

Hör ni talas om ett mord begånget med slagborrmaskin i umeå och inte ser till mig sen på ett tag så vet ni vad som har hänt!

Det började med markarbeten för fjärrvärme en månad innan min semester, det har aldrig varit tyst en morgon eller kväll efter det....

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03
40 minuter i kö igen och när jag väl kommer fram så kan dom inte lösa problemet. "Prova imorgon igen"

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hur mkt mer finns det att borra i nu egentligen? :va

Ja, man kan ju fundera?
Visst, det ska monteras nya radiatorer i hela huset, samt borras genomföringar mellan alla rum och upp till övervåningen, men det borde ju vara gjort för länge sedan?

Nu har han förövrigt fått lyssna till tungt ös från min spotify sedan klockan 6.
(jag har rätt schysst baslåda till den datorn)

Först gick jag ut och gick ett tag, sedan la jag mig i badkaret ett tag och efter det har jag befunnit mig i ett annat rum.

I morgon ska jag köpa en billig timer till datorhögtalarna och ställa den så att ljudet går på när jag åker på jobbet och stängs av klockan 21....

Nu skulle man bara ha hittat "slagborr.mp3" fem minuters konstant borrljud, en minuts paus, repetera!

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Ja, man kan ju fundera?
Visst, det ska monteras nya radiatorer i hela huset, samt borras genomföringar mellan alla rum och upp till övervåningen, men det borde ju vara gjort för länge sedan?

Nu har han förövrigt fått lyssna till tungt ös från min spotify sedan klockan 6.
(jag har rätt schysst baslåda till den datorn)

Först gick jag ut och gick ett tag, sedan la jag mig i badkaret ett tag och efter det har jag befunnit mig i ett annat rum.

I morgon ska jag köpa en billig timer till datorhögtalarna och ställa den så att ljudet går på när jag åker på jobbet och stängs av klockan 21....

Nu skulle man bara ha hittat "slagborr.mp3" fem minuters konstant borrljud, en minuts paus, repetera!

Har du en mikrofon? Efter vad du berättar så verkar du ju kunna spela in den "låten" själv... :näsblod

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år