Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=217048
Det här är ju rekord. En 14 årig kille som sparat ihop pengar och ställer nybörjarfrågor på Fiddyforumet och får dryga svar (och minuspoäng)... som han dock artigt ändå tackar för.

Så blir han bannad... :3freak mobbhoj.com

Ptja, de va ju inge nytt.
Sen har vi folk som sitter med mopeder o frågar om reflexer osv som får vara kvar.
Det är verkligen tydliga linjer.
Men men, sporthoj är ingen rättighet så...

• Gilla
Reaktioner: Loy

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det här är ju rekord. En 14 årig kille som sparat ihop pengar och ställer nybörjarfrågor på Fiddyforumet och får dryga svar (och minuspoäng)... som han dock artigt ändå tackar för.

Ibland ifrågasätts medlemmar som inte äger någon hoj, har aldrig haft någon, tänker inte skaffa.
Slutsatsen blir att de inte gör någon skada.
Men en kille som står i begrepp att skaffa sin första hoj bli bannad pga. fullt begripliga, vänligt ställda frågor bannas.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX

Vad hade du väntat dig?
Detta är SH.com; här är det OK att BRASSA ifrån snuten i 300 blås och filma det ena dagen och propagera för trafiksäkerhet den andra. Men är du en fjunis som har en fråga angående ditt MC-intresse, då är det ban dIreKcTT.

Säger en del om merparten av moderatorerna och deras förståndsgåvor.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Vad hade du väntat dig?
Detta är SH.com; här är det OK att BRASSA ifrån snuten i 300 blås och filma det ena dagen och propagera för trafiksäkerhet den andra. Men är du en fjunis som har en fråga angående ditt MC-intresse, då är det ban dIreKcTT.

Så sant som de var sagt!

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ibland ifrågasätts medlemmar som inte äger någon hoj, har aldrig haft någon, tänker inte skaffa.
Men en kille som står i begrepp att skaffa sin första hoj bli bannad pga. fullt begripliga, vänligt ställda frågor bannas.

Vad hade du väntat dig?

Ibland skäms man för att man är medlem här på mobbhoj.com, stackars kille som fick det bemötandet:tummenner

Som gamlo vet jag iaf hur man ska göra för att på kort tid förgubba, -gumma ett forum till en sekt för inbördes beundran: Det är bara att sparka nedåt och slicka uppåt, som Ebba formulerade det när jag var på kollo på 70-talet.

Likaså kan jag hålla med om att det finns många dominanta SH-medlemmar som just aldrig skriver något motorcykelrelaterat, utan endast författar oräknerliga trådar och inlägg i OT-delen. En barlast för ett nischat forum, i mina ögon.

I mina ögon har Swedie (liksom jag) bra och dåliga egenskaper. En dålig sådan är nog att det på sporthojsvis går lite "fort och fel" ibland.

En positiv händelse tycker jag dock är att han bla värvat Sportbike samt Putte som moderatorer.

Jag hoppas nu att Swedie omintetgör banningen innan den stackars killen försöker logga in igen.

Själv tycker jag att sporthoj är ett grymt forum. Inte bara för att det är ett bollplank för mitt MC- och motorintresse. Sporthoj.com spänner (under bra dagar) över alla körglada 2-hjulingar, samtliga kön och läggningar och alla generationer.

Last edited:

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Är sugen på att byta ner mig till motard. Men blir förbannad då alla 02-05or är så jävla fula! (vill byta rakt av) Får väl köra sporthoj ändå :huvet Tillomed gamla Ktm Duke är fula, de som har så heta 09or!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Är sugen på att byta ner mig till motard. Men blir förbannad då alla 02-05or är så jävla fula! (vill byta rakt av) Får väl köra sporthoj ändå :huvet Tillomed gamla Ktm Duke är fula, de som har så heta 09or!

Tiden är förbi när ingenjör och designer var en och samma person. Nu är ingenjörskonsten underordnat design- och säljavdelningen. Vill de design-gofarna ha en lägre hojtank/motorhuv... så får ingenjörerna minska slaglängden, luta cylindrarna och öka ventilvinklarna.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj

Även om du är 2 år yngre än jag så tycker jag att vi gubbar ska få plats här med våra skrothärken. Alla vet ju att vi drar snorisarna.....en bra dag :gnissla
Jag bor bredvid Eastman-institutet, nästan som Kojak...

http://www.youtube.com/watch?v=PSqj...178AEB02D&playnext=1&playnext_from=PL&index=6

Last edited:

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
Eastman, fan vad förbannad jag blir. Tortyr i tells you!

Men det blev ju fint till slut :slappräls

Ja jag har hört även från äldre vasastadsbor att kodakinstitutet var rena tortyrkammaren. Hur ungarna i väntrummet plågades av skrik från de som var längre fram i kön :gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Alla vet ju att vi drar snorisarna.....en bra dag :gnissla

Jag minns än idag hur det gick till... Onsdagsgazzet, hur vi åkte i samlad tropp mot "vafan det nu hette", slingriga vägar så långt ögat nådde... Då plötsligt, en Jürgen i akterspegeln! Och så: "BRRRRRRRRAAAAAAAAAAPPPPPPP! BBRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPP!!!! BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPP!!!!"...
Så var han borta:D

Stekar`n

Team No control
Gick med
31 Jul 2005
Hoj
hojlös men letar...
Nu blir jag tamejfasiken vansinnig::kulspruta.....här har man sett fram emot den nya routern(elle hur fan det nu stavas) för att få igång det trådlösa igen !! Har hållt på med att gömma kablar borrat nya fästen för att få upp den snyggt å allt sånt......Äntligen :banana, haha..tänker man å pluggar in det lilla svarta fanskapet med sin super coola blåa lampa......PANG säger det å så brinner fanskapet upp !!!!!
Jävlaförbannadehelveteskitsak....fan oxå !!!!:huvet:huvet:huvet
Lär ha en Kapten :dricka:dricka, ha de bättre !

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...