Idag är jag förbannad därför att...

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Jag är så jävla trött på allt detta förbannade artikelskrivande och tjat om "deadlines".

gtfo1.jpg

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Gah när man äntligen tagat till å ska dra ut hittar man inte nyklarna till porten.. Nåja grannen har fest förhoppningsvis e de folk kvar när man kommer hem.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För stupprännan inte höll och nu sitter jag här med två svullna onda fötter..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja? :va Det är väl sprit du vill dricka?

Inte fan dricker jag rent, jag dricker endast grogg och inget annat.

Nu är jag arg av samma anledning idag igen, glömde nämligen köpa några extra burkar cola när jag handlade thaimat :mad:
Köpte så jag hade några groggar medan jag skruvade möbler men jag vill ju ha en Rom & cola nu juh :(
Och tjejen vill inte åka till statoil och handla åt mig heller, fyfan vad dålig stil!

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Faaasen va förbannad man blir på folk som slår sönder och bryter sig in i bilar!

Att dom inte fattar bättre?? :huvet

Kontaktade precis polisen då jag märkte att grann tanten hade inbrott i hennes gamla bil. Hon visste inte ens om det själv.. Stackars tanta!
De slog sönder vindrutan och sidorutan! :mad:

Merovingian

Guest
Faaasen va förbannad man blir på folk som slår sönder och bryter sig in i bilar!

Att dom inte fattar bättre?? :huvet

Kontaktade precis polisen då jag märkte att grann tanten hade inbrott i hennes bil. Hon visste inte ens om det själv.. Stackars tanta!
De slog sönder vindrutan och sidorutan! :mad:

Du blir den förste i Sverige som gör allvarligt slag i saken i kampen mot brottslighet, genom att kasta skorpioner på förövarna. :tummenupp

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Hoj
zx10r
Du blir den förste i Sverige som gör allvarligt slag i saken i kampen mot brottslighet, genom att kasta skorpioner på förövarna. :tummenupp

Ja det är nästan bud på det faktiskt. :mad: Har några stycken här hemma så det är lätt fixat! :D

Nä, men man blir så satans förbannad! Jag vet hur det känns då de har både brutit sig in i en gammal bil jag hade och sedan snott samma bil me som jag senare fick tillbaka sönderkörd och dumpad bakom en kyrka! :huvet

Så där stod man utan bil när man skulle till jobbet!

O samma sak händer tantan också eftersom hon skulle iväg med bilen imorgon!

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
det finns nåt skit som heter group policies i windows miljöer... :mad:
Jag vill ju bara kunna köra REAL VNC remote mot två maskiner men så inihlvt heller...
TOTALVÄGRAR att koppla upp sig och grupp policyn gör att jag inte kan enable:a skiten i windows firewall... Inte ens med netsh firewall kommandon får jag det att lira.. :mad: :mad: :mad:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
osx86 :huvet

har en bräda som ska funka perfekt men den vill inte lira, vet att man får stå ut med lite skit när man gör sånt här men kan bli förbannad ändå :mad:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Var på bilverkstaden idag o skulle programmera nycklarna till den nya bilen som jag köpte förra veckan, (trodde de hade tappat minnet pga dåliga batterier). Det visade sig att de inte gick o programmera o flera felmeddelanden dök upp på el o styrdon mm. Det kostar fett mkt o felsöka o byta ut elektriska prylar i bilen.:död:huvet Nu är mitt enda hopp att bilhandlaren som sålde bilen till mig bekostar hela skiten så nycklarna blir fjärrstyrda och så att larmet fungera på bilen!

MikkE

Guest
Satte igång filmen G.I. Joe: Rise of the cobra eftersom att jag inte sett den tidigare. Den är ju ett skämt! Värre action får man lete länge efter :kräks

Det visade sig att de inte gick o programmera o flera felmeddelanden dök upp på el o styrdon mm. Det kostar fett mkt o felsöka o byta ut elektriska prylar i bilen.:död:huvet
:älskavolvo240

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Vet hur det är. Har fått en hel hög avslag. Sist jag lyckades ta mig så långt som till arbetsintervju så var det 5 intervjuade och 3 fick jobb, gissa vilken grupp jag hamnade i?

Igår var jag på en intervju där dom sökte tre personer. Under intervjun fick jag reda på att dom ville rekrytera en internt, en tjej externt och en kille externt. Det hade varit trevligt om man fått reda på det innan eftersom det innebar att chanserna sjönk ganska rejält.:gnissla
Nåja det e bara på det igen. En annan dag för idag pallar jag inte. Vi arbetslösa är ju lata och slappa enligt Morgan. :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka