Gick och la mig runt 01 inatt, kollade på klockan runt 04:40 och hade fortfarande inte somnat Nu har jag jobbat klart för idag och är så övertrött så att jag är pigg, funderar på att åka till stugan och bygga lite men då somnar jag väl antagligen framför ratten på vägen dit
Och sätta sig i soffan och kolla på tv är ju bara att glömma, rätt som det är så vaknar jag 2 timmar senare och sen blir det samma visa inatt igen!
Häll upp en whiskypinne och gå och lägg dig. Fast det e klart, då försover du dig imorrn istället.
Man blir förbannad.
Går jag och lägger mig nu så kan jag sätta en tusing på att jag vaknar upp klockan 04:30 inatt pigg som en mört, eller vid tolvslaget och är lagom dåsig. Och jag börjar bygga vid 8 på morgonen efter kundens önskemål
Men ditt första förslag ska jag anamma, ett glas Blue label och sen slänga in lite kött i ugnen, det borde hålla mig vaken ett tag till...
Det går bra, börja dock med att återställla min pajade rygg å nacke, dock kvitta nog det å jag va ganska chanslös då det va han med stort H för henne sen tidigare.Du skulle ju spela bänkpress och bli grov, hur gick det med det?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=217048
Det här är ju rekord. En 14 årig kille som sparat ihop pengar och ställer nybörjarfrågor på Fiddyforumet och får dryga svar (och minuspoäng)... som han dock artigt ändå tackar för.
Så blir han bannad... mobbhoj.com
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=217048
Det här är ju rekord. En 14 årig kille som sparat ihop pengar och ställer nybörjarfrågor på Fiddyforumet och får dryga svar (och minuspoäng)... som han dock artigt ändå tackar för.
Så blir han bannad... mobbhoj.com
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |