Idag är jag förbannad därför att...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
För folk som tror att dom sitter på kultbilar och sätter priser därefter när det i själva verket är inte alls är så.

Man blir ju arj!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Har så jävla tråkit :va Därför är jag lite förbannad. Inte alls mycket dock.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Gick och la mig runt 01 inatt, kollade på klockan runt 04:40 och hade fortfarande inte somnat :( Nu har jag jobbat klart för idag och är så övertrött så att jag är pigg, funderar på att åka till stugan och bygga lite men då somnar jag väl antagligen framför ratten på vägen dit :mad:
Och sätta sig i soffan och kolla på tv är ju bara att glömma, rätt som det är så vaknar jag 2 timmar senare och sen blir det samma visa inatt igen!

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Gick och la mig runt 01 inatt, kollade på klockan runt 04:40 och hade fortfarande inte somnat :( Nu har jag jobbat klart för idag och är så övertrött så att jag är pigg, funderar på att åka till stugan och bygga lite men då somnar jag väl antagligen framför ratten på vägen dit :mad:
Och sätta sig i soffan och kolla på tv är ju bara att glömma, rätt som det är så vaknar jag 2 timmar senare och sen blir det samma visa inatt igen!

Häll upp en whiskypinne och gå och lägg dig. Fast det e klart, då försover du dig imorrn istället.
Man blir förbannad. :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Häll upp en whiskypinne och gå och lägg dig. Fast det e klart, då försover du dig imorrn istället.
Man blir förbannad. :mad:

Går jag och lägger mig nu så kan jag sätta en tusing på att jag vaknar upp klockan 04:30 inatt pigg som en mört, eller vid tolvslaget och är lagom dåsig. Och jag börjar bygga vid 8 på morgonen efter kundens önskemål :näsblod
Men ditt första förslag ska jag anamma, ett glas Blue label och sen slänga in lite kött i ugnen, det borde hålla mig vaken ett tag till...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Går jag och lägger mig nu så kan jag sätta en tusing på att jag vaknar upp klockan 04:30 inatt pigg som en mört, eller vid tolvslaget och är lagom dåsig. Och jag börjar bygga vid 8 på morgonen efter kundens önskemål :näsblod
Men ditt första förslag ska jag anamma, ett glas Blue label och sen slänga in lite kött i ugnen, det borde hålla mig vaken ett tag till...

Haha man vet ju hur det här kommer att sluta. 1 whiskeypinne blir 2, 2 pinnar blir 3...
Du vaknar 04:30 i panik över att det är rök i hela kåken, det luktar brännt och du är bakis. Köttet glömdes i ugnen och sista pinnen rann ut i nya soffan och blev en fin "kissfläck" :D

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Du skulle ju spela bänkpress och bli grov, hur gick det med det?
Det går bra, börja dock med att återställla min pajade rygg å nacke, dock kvitta nog det å jag va ganska chanslös då det va han med stort H för henne sen tidigare.

Idag är jag förbanad för att mds steget som inte tar större strömkablar än 8 kvmm och jag har 32 kvmm kablel liggandes, så jag friserar bort det mesta isolerar med eltejp men en sketen liten kardel kortslöt ändå så jag brände en kanal...

Näja förhindrar att jag använder skräpet i nästa bil.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Har gått med huvudvärk hela dagen (jobbar utomhus) och blev med tiden rätt trött av värken, den ville verkligen inte ge sig, jobbade på till klockan blev 16:00.

Väl hemma så kastar man sig över mannens frihet här i livet=toaletten.

Däckar omgående och är borta en bra stund, när ja sen vaknar får ja panik över att jag hänger upp och ner i badrummet (trodde ja då iaf) och reser huvudet med hög fart varpå de slår i handfatet.

Smidigt :mad::huvet:4skrika:kulspruta

Sandy

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2008
Kungsbacka (i en liten röd stuga med vita knutar)
Hoj
Suzuki GSX 400E -84 (tills vidare)
för att jag vaknade idag och gick till jobbet :mad:
först kom miljö och hälsa o skulle hänga över min axel och inspektera i mitt kök (det var fint tyckte hon) vilket tog massa tid jag egentligen inte har så ungarna var skitsura på mig å dom blev sena till idrotten och lärarna blev otåliga på mig för soppan (naturligtvis var det SOPPA) hann jag inte servera i klassrummen så allt blev SÖLIGT, och jag försökte vara på fem ställen samtidigt eftersom jag (som den idiot jag är) försöker vara alla till lags. Sen efter lunchrasten (10 min) var det 3 sjuka uppe i stora köket och chefen skulle på möte så vi var två (vanligtvis är vi 4-5) som skulle diska och ställa fram mellanmål vilket ledde till att en sönderstressad mig irrade runt som en idiot igen och JAG vet inte hur ugnarna funkar för INGEN har lärt mig det TROTS att jag har frågat så jag var tvungen att störa chefen på mötet TRE gånger och sen kom ungarna och då när alla väl fått sina JÄVLA pannkakor klagar lärarna på att pannkakorna är KALLA och sen ska alla ha MER pannkakor som inte var förberedda och då kom en till lärare och klagar på att laktospannkakorna var för TORRA och sen skällde hon ut mig JÄTTEMYCKET för att hon tyckte att jag såg ARG ut.
Sen inser jag att Hoppsan jag är sen till fritidsklubben där jag jobbar själv på torsdagar med vanligtvis ca 10 ungar - springer ner och möts av en stressad lärare som springer iväg sen hux flux dyker det upp massa fler ungar så jag är ensam på 17 stycken tykna skitungar i 3 timmar och jag hade lovat att baka RULLTÅRTA som naturligtvis blev en skithög som knappt gick att äta och sen när jag går över till stängningsfritids (stängde gjorde jag idag med) så var det MASSA ungar där med för att nåra jävlar hade krockat på motorvägen nånstans så folk satt i köer :huvet :huvet

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Åkte på min livs första fortkörningsbot idag. Verywell, kunde haft roligare för de pengarna men har mig själv att skylla.

Det kunde väl åtminstonde varit en snygg cheypålis som bötfällde mig, men icke. :(

carro86

längtar till våren...
Gick med
25 Apr 2009
Hoj
Honda cbr600F
har så jävla ont i armen efetr vaccinet igår och kunde inte sova inatt, fick influensaliknande symptom och sovit bort em...suck..och inget plugg blev det heller..nya tag imorn..

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Så jävla less på DIF fotboll.. Nu har man bestämt sig för två tränare och tror ni att man valt några kvalificerade, dokumenterat bra herrar? Nej, man har valt mannen som scoutat Sydamerika, ansvarig för bl.a. värvningen av Quirinho, och någon nisse som sysslat med utveckling av fotboll i fotbollsmeckat Åbo, Finland.

Så jeeeeeeeeeeeeeeeeeeffla värdelöst.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=217048
Det här är ju rekord. En 14 årig kille som sparat ihop pengar och ställer nybörjarfrågor på Fiddyforumet och får dryga svar (och minuspoäng)... som han dock artigt ändå tackar för.

Så blir han bannad... :3freak mobbhoj.com

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=217048
Det här är ju rekord. En 14 årig kille som sparat ihop pengar och ställer nybörjarfrågor på Fiddyforumet och får dryga svar (och minuspoäng)... som han dock artigt ändå tackar för.

Så blir han bannad... :3freak mobbhoj.com

Oue?
Dett är ju helt galet för f-n!! :mad:
Först det drya bemötandet sen att admin(!) här på forumet går till den extrema handlingen att banna pojkstackaren för att han undrar lite saker :confused:

Skämmes!!!! :mad:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...