Idag är jag förbannad därför att...

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
:finger svenska höst/vinterväder
Var glad att du slipper vara ute och jobba i skiten, har blivit dyngsur 2 dagar i rad nu :blöthund

Idag är ja förbannad på folk som sover, runkar, pratar i mobilen, klipper naglar, läser tidningen eller vad fan som helst förutom att köra iväg när dom står vid en korsning och de är fritt att köra!

Sen folk som inte kan läsa annonser, samma historia varenda gång, man skriver INGA BYTEN med stora bokstäver så ingen ska kunna missförstå men ändå så kommer det mail där folk vill byta. :mad::huvet:4skrika:kulspruta

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Sen folk som inte kan läsa annonser, samma historia varenda gång, man skriver INGA BYTEN med stora bokstäver så ingen ska kunna missförstå men ändå så kommer det mail där folk vill byta. :mad::huvet:4skrika:kulspruta

Men det är väl hela grundtanken då man annonserar ut en vara till försäljning, att göra ett byte med köparen? :confused:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
fuck :huvet:huvet såg nyss att min hårdavstängning av servern gjorde att min downloads partition tömts :huvet det betyder att ungefär 100-160gb av bra att ha saker har försvunnit, inklusive torrentfilerna så nu måste jag komma ihåg vad jag laddat ner med :huvet

EDIT: gaaaaaaaaah, vem fan glömmer att mounta ett filsystem :huvet

Last edited:

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Den förbannde filmen "Brüno" var skitkass. Så som jag har väntat på den efter att ha sett Borat hur många gånger som helst.

Levde inte upp till mina förväntningar alls tyvärr :(

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Den förbannde filmen "Brüno" var skitkass. Så som jag har väntat på den efter att ha sett Borat hur många gånger som helst.

Levde inte upp till mina förväntningar alls tyvärr :(

cohen blir bara sämre, själv tyckte jag att borat riktigt dålig om man jämför med ali g in da house.

Frappe

Helvetica X - Stunttroop
Gick med
8 Oct 2007
Hoj
Yamaha DTR 125 99, Beta RR50 SM 07, Commencal Furious 09, Sålda: KTM 250 SXF, Yamaha DT50LC, Pitpro pitbike,
För att det inte händer nåt nytt nån jävla gång, samma jävla skit 24/7...:mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
För att jag är feg, initiativ lös, socialt handikap och totalt jätte kass på ragga...

Och att nån jävla blond fag brädar än...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år