Idag är jag förbannad därför att...

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Det där var inte ens roligt, visa lite hjärta!
Oerhört underhållande uttalande från dig. Verkar inte ens halvgenomtänkt. :lol

Idag är jag förbannad på folk i allmänhet, gamla människor som står i kön i nån affär och babblar med expiditen om allt möjligt, tar 20 min längre än vad de borde göra.

Sen folk i trafiken ska vi inte snacka om, alla över 60 och kärringar borde inte visstas där!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Fy fan va jag är trött på att bo i denna satans hålan. alla känner alla och det är så sjukt j*vla jobbigt :4skrika

Ge mig en lagom stor stad med snälla invånare i julklapp tomtejävel annars behöver du inte bry dig... :mad:

carolines

Blondinen
Gick med
10 Oct 2009
Hoj
tittar & åker
På min dumma jäkla granne:mad: tror fan han har tagit in ett gäng elefanter där upp.. för låter som ett helt stall med sådana springer runder där upp...
vill bara gå rätt upp där o slå in dörren o :smasha

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kattjävlarna behagar ALLTID att bli sjuka en fredag så att man får åka in till Strömsholms djursjukhus på lördagen :mad:
Förra gången gick kalaset på strax under 16 000:-, då låg katten inne i 4 dagar och det var operation och sånt skit.
Nu är den 3:e katten skitdålig, har fått trycka i henne vatten med pipett och hoppas på det bästa men jag måste nog åka in med henne, om de bara behagar att svara i telefon på Strömsholm.
Roligare saker kan man göra för pengarna. Nog för att jag har försäkring men 2500:- i självrisk :död
Men för helvete, det är en kattjävel. Avliva och tjöp en ny för 100 kr.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Men för helvete, det är en kattjävel. Avliva och tjöp en ny för 100 kr.

FYI så kan jag meddela att jag fick ett samtal väldigt tidigt imorse där veterinären förklarade för mig att min katt kanske inte överlever då hon hade en "nybildning" på sin tjocktarm och de hade gjort sitt bästa vid operationen som hade pågått under natten men det brukar uppstå komplikationer efteråt. Inte riktigt vad jag ville höra.
Nu måste jag vänta några dagar innan jag vet utgången av det hela, det hade varit bättre att få höra veterinären säga "Jag beklagar, men vi kunde inte göra något".

Om jag fick välja mellan dig och katten just nu så är valet enkelt, även om du är människa.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
FYI så kan jag meddela att jag fick ett samtal väldigt tidigt imorse där veterinären förklarade för mig att min katt kanske inte överlever då hon hade en "nybildning" på sin tjocktarm och de hade gjort sitt bästa vid operationen som hade pågått under natten men det brukar uppstå komplikationer efteråt. Inte riktigt vad jag ville höra.
Nu måste jag vänta några dagar innan jag vet utgången av det hela, det hade varit bättre att få höra veterinären säga "Jag beklagar, men vi kunde inte göra något".

Om jag fick välja mellan dig och katten just nu så är valet enkelt, även om du är människa.
Djävligt svårt att veta hur mycket man skall lägga på djurvård.
Lider med dig.
Jag är ingen kattmäniska, men vet ju hur det är med hundarna.
Hur mycket lidande är det värt?
Hoppas kräket blir OK och återhämtar sig fort (det brukar ju katter göra)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Djävligt svårt att veta hur mycket man skall lägga på djurvård.
Lider med dig.
Jag är ingen kattmäniska, men vet ju hur det är med hundarna.
Hur mycket lidande är det värt?
Hoppas kräket blir OK och återhämtar sig fort (det brukar ju katter göra)

Jag skiter nog fullständigt i om försäkringen täcker eller inte, kostar det 40 000:- så får jag dra in på något annat helt enkelt. Just nu känns det mindre viktigt, igår trodde jag att det var något enkelt och då kunde man vara arg över pengarna men inte idag :(

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag skiter nog fullständigt i om försäkringen täcker eller inte, kostar det 40 000:- så får jag dra in på något annat helt enkelt. Just nu känns det mindre viktigt, igår trodde jag att det var något enkelt och då kunde man vara arg över pengarna men inte idag :(
Pengar löser sig alltid.
Det kommer nya.
Det svåra är att bestämma hur mycket arbete man skall lägga på ett djur.
Var går gränsen när döden är ett bättre alternativ?

Bullen77

Det är inte fullt förän det rinner över
Gick med
4 Dec 2008
Hoj
Ny investeringar på g

Hoppas att de löser sig för dig och mjauen

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
skulle köpa redbull på ica, så frågar tjejen i kassan "har du legitimation?" då frågar jag vad det är för åldergräns. det va 15

jag är 22

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...