Idag är jag förbannad därför att...

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
VECKOR!!!? Om de håller mitt paket längre en två dagar till så ska jag beställa en brevbomb från Kina så kan de ju få se hur kul det är att öppna paket :brinnerup

tror det är 4 veckor nu, och företaget har mailat 2ggr, sagt anledningen och bett om ursäkt.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
tror det är 4 veckor nu, och företaget har mailat 2ggr, sagt anledningen och bett om ursäkt.

Jag har försökt nå tullen under morgonen men utan framgång :(
Min kontakt på posten säger att paketet ska finnas hos mig senast under morgondagen, att tullen redan har lämnat ut det vill säga. Frågan är bara om de skickar efterkrav eller jag får det direkt :brinnerup
Beställde precis nyss nya grejjer, denna gång räknar jag med tull så att det bara blir positivt i slutänden :mad:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Så trött efter 2 jävla dagar på jobbet så man inte orkar göra nånting.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
fyfan vad jag har ont lite överallt nu efter att ha sprungit i det här jävla vädret :huvet

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Har satt ut en av våra bilar på annons och de bra ringer en massa "sisstapriset"snubbar:mad::mad: Jä.. pack :censored

Du, dom ringde t.o.m. när jag satte ut en radiostyrd bil för 2k!!
Bad säkert 15 pers dra käpprätt åt hlvt... :mad:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Du, dom ringde t.o.m. när jag satte ut en radiostyrd bil för 2k!!
Bad säkert 15 pers dra käpprätt åt hlvt... :mad:

När jag sålde min Accord ringde det en stolle med brytning, sa att han ville köpa, men den var inte värd 110000 som jag ville ha. Han ville ge 63000. Klick sa det i örat på honom. :brinnerup

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Hondor är farliga att sälja, då väller de in samtal från folk med annan hudfärg som ska pruta ner till gratis.

Idag är jag förbannad på folk i allmänhet, gamla människor som står i kön i nån affär och babblar med expiditen om allt möjligt, tar 20 min längre än vad de borde göra.

Sen folk i trafiken ska vi inte snacka om, alla över 60 och kärringar borde inte visstas där!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kattjävlarna behagar ALLTID att bli sjuka en fredag så att man får åka in till Strömsholms djursjukhus på lördagen :mad:
Förra gången gick kalaset på strax under 16 000:-, då låg katten inne i 4 dagar och det var operation och sånt skit.
Nu är den 3:e katten skitdålig, har fått trycka i henne vatten med pipett och hoppas på det bästa men jag måste nog åka in med henne, om de bara behagar att svara i telefon på Strömsholm.
Roligare saker kan man göra för pengarna. Nog för att jag har försäkring men 2500:- i självrisk :död

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Japp, 5 timmar på djursjukhuset och katten får stanna kvar ett par dagar då operation krävs :mad:

Stackars liten :(

Bifogat

• kidis.jpg
    kidis.jpg
    144.9 KB · Visningar: 57
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...