Idag är jag förbannad därför att...

Gabor

Guest
Har varit förbannad se'n i lördags då nå'n jävla tattare slog upp sin bildörr på min bildörr och gjorde en buckla och färgavskrap. Borde ha fattat bättre än att åka till ett köpcentrum mitt på da'n en lördag efter löning när alla jävla tvärmongon ska ut och lufta sina bilar för första gången på en månad.

Önskar jag hade fått tag på idioten så jag kunde ha kört "bildörrscenen" ur Lock, Stock and Two Smoking Barrels på vederbörande.

Därför DUBBELPARKERAR MAN...:D:yoparty

Gabor

Guest
Nej nej, man parkerar alltid bredvid en spritt ny BMW/Mercedes/Ferrari då man får förutsätta att ägaren till den bilen är lika rädd om sin bil som man själv är om sin... :D

Han sticker, in parkerar Beriut-berit, med 745-an, fet som en gris, rökandes så hon inte ser 5 cm framför sig, noll koll på sig själv å framförallt på sina ungar, kastar upp dörrarna som fjädrar tillbaks en 2-3 ggr innan fetarselet kommer ur bilen...jättekul..:rolleyes:

Pitbuell

+ 2 deciliter
Gick med
31 Jan 2007
Hoj
XB12S
Ska fan börja fota regplåtarna på bilarna brevid när jag parkar. På det sättet kan man ju utverka riktig rättvisa genom att leta upp bilen ifråga och hälla en hink bromsvätska över den.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
För att chefen tyckte det var en bra ide att skicka mig på en utbildning som helt saknar bäring på mina arbetsuppgifter. Jag vill ha tillbaka mina 8 timmar och slippa den risiga lunchen och dom 120 spänn parkeringen kostade.:huvet

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Min chef är också smart, säger upp folk pga arbetsbrist sen nyanställer han samtidigt. Undrar om han vet att man inte får göra så ;)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Beror väl på hur man gör det. Man kan tydligen säga upp folk och sen hyra in bemanningsföretag. :huvet

Man kan säga upp en svarvare och anställa en svetsare, det brukar bli tvister om huruvida företaget inte kan omskola gammal personal till nya uppgifter dock...

Men det går!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Min chef är också smart, säger upp folk pga arbetsbrist sen nyanställer han samtidigt. Undrar om han vet att man inte får göra så ;)

Klart han får, varför skulle han inte få det menar du? För att det står i LAS? Finns ju kryphål...

Jag är förbannad för att tullen har snott ett paket för mig, det borde ha varit här för flera dagar sedan men nu fick jag mail från Kina som sa att ärendet ligger hos tullen i sthlm :mad: Jävla svin, de kan väl jävlas med annat folk än mig för i helvete!

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Klart han får, varför skulle han inte få det menar du? För att det står i LAS? Finns ju kryphål...

Jag är förbannad för att tullen har snott ett paket för mig, det borde ha varit här för flera dagar sedan men nu fick jag mail från Kina som sa att ärendet ligger hos tullen i sthlm :mad: Jävla svin, de kan väl jävlas med annat folk än mig för i helvete!

grattis, jag har haft samma problem i veckor nu :död

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Ska fan börja fota regplåtarna på bilarna brevid när jag parkar. På det sättet kan man ju utverka riktig rättvisa genom att leta upp bilen ifråga och hälla en hink bromsvätska över den.

Eller med färgborttagning målar man "Som tack för att du slängde upp din dörr i min bil"

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka