Ja, vad är väl svältade människor i tredje världen mot en jete gulig katt?
Huvudet på spiken, nu blev jag förbannad då jag blev påmind om helgens planerade MotoGP samkollning på O´Learys.
Vi var några stycken som möttes för att få se lite härlig racing i höstmörkret.
Men väl på plats så var det ju någon super-duper-überviktig fotbollsmatch som givetvis var tvunget att visas på alla ca 30 storbildsskärmar.
Och inte gick det att byta kanal heller eftersom fotbollsfansen satt uppdelade i 2 olika sektioner beroende på vilket lag de håller på.
När det var 8 varv kvar var fotbollsmatchen slut och vi fick se slutet på racet iaf.
Men fy fan för all jävla fotboll!!!!! Måtte alla fotbollsplaner växa igen & alla fotbollsfans drabbas av inkontinens!
Inte nog med att fotbollsmatchen ska visas live på MINST en tv-kanal, det ska ju givetvis skrivas om det i varenda jävla dags/kvällstidning/nättidning efteråt.
Fuck Slatan & allt vad fan de nu heter!
Ja, de är ju så snåla att de gjuter av sina egna kewkar för att de inte skulle ha råd med material till vanliga.
Allt går käpprätt åt helvete denna vecka.
220 väl?Klämde ena lillfingret mellan ett spett och ett fat med 200 liter i idag. Slant lite lätt när jag skulle bända pallen lite åt ena hållet... Var rätt oskönt och den rekorderliga svordomsramsan som sprutade ur min mun medans jag försökte få av mig min blodiga handske hade fått vilken sjöbuse som helst generad....
220 väl?
Är förbannad för att min hoj har blivit stulen!!!
208 liter brukar faten vara på
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |