Idag är jag förbannad därför att...

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Ovikta flyttkartongar är jävligt besvärliga att transportera fler än typ två i taget :gnissla

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Huvudet på spiken, nu blev jag förbannad då jag blev påmind om helgens planerade MotoGP samkollning på O´Learys.

Vi var några stycken som möttes för att få se lite härlig racing i höstmörkret.
Men väl på plats så var det ju någon super-duper-überviktig fotbollsmatch som givetvis var tvunget att visas på alla ca 30 storbildsskärmar.:mad:

Och inte gick det att byta kanal heller eftersom fotbollsfansen satt uppdelade i 2 olika sektioner beroende på vilket lag de håller på.:mad::mad:

När det var 8 varv kvar var fotbollsmatchen slut och vi fick se slutet på racet iaf.

Men fy fan för all jävla fotboll!!!!! Måtte alla fotbollsplaner växa igen & alla fotbollsfans drabbas av inkontinens!

Inte nog med att fotbollsmatchen ska visas live på MINST en tv-kanal, det ska ju givetvis skrivas om det i varenda jävla dags/kvällstidning/nättidning efteråt.

Fuck Slatan & allt vad fan de nu heter!:finger

Jag stödjer Sune Hjorts kamp för att förbjuda fotbollen.
Hans utomjordiska vänner har visat honom framtiden.
Jorden kommer att täckas av fotbollsplaner och folket svälta i brist på odlingsareal.
Sänd gärna ett bidrag till hans forskning.
[YOUTUBE-ID]10W8of9PofI[/YOUTUBE-ID]

Kristian_82

hej hopp i tallskogen..
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
Honda Vfr 800 Fi Kristian Edition
Sista turen för i år:gråta
nu blir det inställning..oljebyte tvätt o polering..

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Pajade kylarpumpen på bilen genom att inte ha koll på kylarvätskenivån.
Så jävla amatörmässigt! :huvet:huvet:huvet

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Klämde ena lillfingret mellan ett spett och ett fat med 200 liter i idag. Slant lite lätt när jag skulle bända pallen lite åt ena hållet... Var rätt oskönt och den rekorderliga svordomsramsan som sprutade ur min mun medans jag försökte få av mig min blodiga handske hade fått vilken sjöbuse som helst generad....

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Klämde ena lillfingret mellan ett spett och ett fat med 200 liter i idag. Slant lite lätt när jag skulle bända pallen lite åt ena hållet... Var rätt oskönt och den rekorderliga svordomsramsan som sprutade ur min mun medans jag försökte få av mig min blodiga handske hade fått vilken sjöbuse som helst generad....
220 väl?

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Plåtfaten rymmer 218 liter. Plastfaten 220. Detta var ett plåtfat där nagelbandet mötte plåtkanten/valsen högst upp...

Lämnas alltid marginal vid fyllning pga densitetsförändringar. Brukar fyllas 200 liter jämt.

Så typiskt att det skall hända när man får rycka in extra pga sjukdom och semester trots att det var ett par år sedan man höll på med det :(

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Uttråkad!!! :mad: Har jobbat 10 svettiga timmar men är inte ett dugg trött, och jag är för "speedad" för att sitta still och kolla på film och att gå och lägga sig före 12 känns illa även om man ska upp vid 7.
Är det vid såna här tillfällen man ska ha neråttjack eller? :näsblod

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...