Idag är jag förbannad därför att...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Jag har en Saab 9-5 kombi som VAR i väldigt bra skick när jag köpte den för snart 2 år sedan. Jag använder den nästan aldrig utan tjejen pendlar till och från jobbet med den.
För några månader sedan skulle hon parkera den i carporten och lyckades givetvis träffa stolpen som står i mitten och håller upp taket över de 4 platserna. Fronten demolerad på ena sidan.
Igår kväll skulle hon på någon blomstermässa och hade tankat på en bensinstation men när hon skulle åka ut därifrån så såg hon inte den riktiga utfarten utan hon åkte en annan väg som tydligen inte var en utfart.
Helt plötsligt så hängde ena framhjulet i luften och bilen hänger på en sten som hon har kört över med framhjulen och sedan fastnat på den med stenen på tröskeln.
Ett par hjälpsamma killar hissar upp bilen och konstaterar att inga skador fanns och hon fortsatte sin färd. Hon skämdes lagom när hon kom hem och berättade det för mig då hon antagligen har lärt sig att jag inte brukar bli så glad på henne när hon klantar sig.

Men givetvis så var bilen INTE fri från skador! Idag såg jag att nedre delen på BAKRE stötfångaren hade lossnat på flera ställen och var ordentligt skavd, saknades lack på flera ställen. Även frontspoilern var ordentligt repad och en bit på skärmen.
Sen när jag åkte iväg med den så märkte jag att ratten stog helt åt helvete och att biljäveln drog lite åt vänster. Jag satte på nya däck inför sommaren och gjorde en någorlunda hjulinställning på bilfan samtidigt.

*Suck* Enda positiva i det hela är att jag inte har åtgärdat skadorna från förra gången då jag förklarade för henne att det var lönlöst då hon är tjej och antagligen kommer fortsätta köra som en sådan också.
Tillråga på allt så har hon mage att be mig vara tyst när hon kör, att jag alltid kommenterar hennes körning med mera. KONSTIGT :mad:
Det sjuka är att hon är bra på att köra bil. För att vara tjej.

Jag sitter och kollar efter en ny bil just nu men jag har sänkt kraven kraftigt på skicket då det ändå är hon som ska köra den, det är liksom ingen mening med att köpa en bil i bra skick. Så nu kan jag nog köpa en Stockholmsbil med bulor överallt, de är ju åtminstone billiga :mad:
Om kärringen vill ha en bil får hon väl köpa en?

MikkE

Guest
Har försökt att få in en till piercing i samma hål i tungan nu i 15 minuter. Kommer bannemej bara halvvägs!
:kulattprovapå

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Om kärringen vill ha en bil får hon väl köpa en?

Hmm, och det tror du på? Hon är ju tjej för fan vilket bör förse henne med framfartsförbud i trafiken, tror du på allvar att hon skulle kunna köpa en bil utan att bli lurad, eller ens veta vad det är hon köper!?
Hennes punkter att titta på om hon skulle köpa bil;
1. Söt samt röd - check
2. Sminkspegel - check
3. Skinnklädsel - check
4. Luft i däcken - check

Jag tror att jag sköter det även i fortsättningen...

Edvinsjolund

Ärkemongo
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Ktm 950 Adventure. Apollo 63z -52, Suzuki Dr 600 -87
Därför att firmorna som jag lastar på inte har öppet längre än till fyra. En del har bara till tre! En firma hade fredagsstängt. Vad är det för fel på sörlänningar?!?! :huvet

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
På läkare som anser att om man kör hoj så behöver man inte OP:a ett trasigt knä... Man kommer ju ändå köra ihjäl sig... *suck*
rekommenderade en vecka på SÖS akuten istället.. :mad:

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Öppnade luckan i ena tvättmaskinen och doften som kom ut var som ur ett nyskitet dass.
Körde maskinen tom 1 gång först o vattnet var smutsgrått men doften var kvar. Körde ytterliggare en gång men med klorin, lite bättre doft men fortfarande skitdoft.
Får jag tag i den jäveln som skitit i maskinen ska jag fista den fan med en cementblandare, utan glidmedel.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Öppnade luckan i ena tvättmaskinen och doften som kom ut var som ur ett nyskitet dass.
Körde maskinen tom 1 gång först o vattnet var smutsgrått men doften var kvar. Körde ytterliggare en gång men med klorin, lite bättre doft men fortfarande skitdoft.
Får jag tag i den jäveln som skitit i maskinen ska jag fista den fan med en cementblandare, utan glidmedel.
Amoniak funkar.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Det sjuka är att hon är bra på att köra bil. För att vara tjej.

Nää....du kan inte påstå att hon är bra på att köra bil, om hon gör sådana där klantmisstag.

Och det är nog bäst att du tar av henne bilnycklarna, här nu framöver när hon har dyrbar last i bilen. Då duger det inte att tappa uppmärksamheten på vart man har bilen.

Lycka till.

//M

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
IDAG fick jag korten av tjockisarna :mad: Men givetvis så hade de beställt helt nya kort vilket innebär att jag måste åka dit för att aktivera dem med ny kod samt att min personliga bild är borta :huvet
Så nu känner jag till tre krav för att jobba på Swedbank;
1. Överviktig
2. Klimakteriekossa
3. Inkompetent

Jag platsar inte in på något av dem så jag får ju inget jobb inom bankväsendet :(

Mitt nya kort va ju redan aktiverat med samma pinkod o med min gamla personliga bild...

:D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Stör mig som fan på fiTaN Bäjshunter som dyker upp titt som tätt på Spotify.
..."it's quite good actually... to be honest!"

Dessutom har fiTan inte ens hajjat hur han uttalar sitt eget namn. Base - Bäjs inte Bass.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Stör mig som fan på fiTaN Bäjshunter som dyker upp titt som tätt på Spotify.
..."it's quite good actually... to be honest!"

Dessutom har fiTan inte ens hajjat hur han uttalar sitt eget namn. Base - Bäjs inte Bass.

Det är hans namn, han uttalar väl som han vill o dessutom så är ju bass de korrekta.
Fucko...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...