Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Säger han som försvarar sin idol Basshunter.

Skit i stavningen då. Reklamen stör som fan eftersom den är så pissigt djävla störande och irriterande när han försöker låta som någon skitnödig brittisk aristokrat på teparty.

Mjae, han är ju rätt keff i bollen, men man behöver ju inte gå runt o besserwissra över nåt som man har fel i :D

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Mjae, han är ju rätt keff i bollen, men man behöver ju inte gå runt o besserwissra över nåt som man har fel i :D

Det är inte lätt att få saker rätt när man handlar i affekt och hans vidriga avbrott på Spotify kan få vem som helst att tappa konceptet.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Finns el idiotas här också, fick ett smärre utbrott förra veckan, precis som du säger så är eget för dyrt iaf för min del.

Så gött att knata ner en trapp till 7 stycken tomma o fräsha tvättmaskiner som pensionärerna så vint vårdar o bara ploppa in tvätten i valfri maskin :D

Fan billigare o bo i BR än hyres ju...betala till sig själv ist...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Är förbannad på min farsgubbe som inte kan sköta någonting eller visa hänsyn.

Jävla kräk.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Man får verkligen inte hoppas att han/hon eller i mina ögon "det" inte har blivit inspirerad av lerumplågaren. :kulspruta förbannade j*vla as.
När det äntligen har blivit lite lugn går nu en ny lös.
:( kissekatten och hunden o deras ägare
Ja, vad är väl svältade människor i tredje världen mot en jete gulig katt?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Va? Du borde väl snarare ondgöra dig över det jete strenga straffet. Dessa ungdomar borde väl gå i flöjtterapi på någon fritidsgård i stället för att låsas in på plyschanstalt?

hrm... Från 2004
Våldsbrott och då särkskillt oprovocerat våld som skapar rädsla bland folk som är ute borde ge hårdare straff.

...från 2005...
Mord skall ge väldigt långa straff.. Livstid i så gott som alla fall... Det är väl knappast någon som har sagt att de ska få tre månaders korvgrillning och sedan en karibienkryssning med handledare?!

2006
Jag har i så gott som varje tråd där våldtäkter och den typen av våldsbrott diskuterats sagt att jag vill ha HÅRDARE straff på denna typ av brott därför att det är ett hån när gärningsmän går fria efter månader snarare än år medan offret lider genom hela livet.

2007
Faktiskt... ungdomsbrottslighet och påföljder för våldsbrott och särskillt "oprovocerade våldsbrott" är något som skulle behöva en ordentlig översyn.

2008
Ja, våldsbrott och särskillt oprovocerade sådana skall straffas betydligt hårdare än idag. Det är inte rimligt att du får i snitt 19 månader för GROV misshandel när exempelvis gubbarna i IFK Göteborgs ledning fick 1.5 år för att de försökt slippa undan lite skatt när de skulle betala en spelare..,,,

2009
Eller vad sägs om att man i svensk rätt värderar liv och lem lite högre och alltså ger hårdare påföljder för denna typ av brott och våldsbrott och annat som skadar och traumatiserar människor.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Säger han som försvarar sin idol Basshunter.

Skit i stavningen då. Reklamen stör som fan eftersom den är så pissigt djävla störande och irriterande när han försöker låta som någon skitnödig brittisk aristokrat på teparty.

baahahaha :rofl

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
De snåla gubbtjuvarna i Ramstein har tagit bort sin musik från Spotify. :mad:

Även om spotify inte ger så mycket stålars per spelad låt är det iallafall några korvören. Men nu lär det inte få en spänn mer i bidrag från mig!

Tyskar, humorbefriade bakåtsträvare! :tummenner

Hur var det nu man gjorde när man "lånade" musik på nätet, Ipredator + Pirate bay. Klick, klick... :p

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Ja, eller mot att det visas fotboll på TV

Huvudet på spiken, nu blev jag förbannad då jag blev påmind om helgens planerade MotoGP samkollning på O´Learys.

Vi var några stycken som möttes för att få se lite härlig racing i höstmörkret.
Men väl på plats så var det ju någon super-duper-überviktig fotbollsmatch som givetvis var tvunget att visas på alla ca 30 storbildsskärmar.:mad:

Och inte gick det att byta kanal heller eftersom fotbollsfansen satt uppdelade i 2 olika sektioner beroende på vilket lag de håller på.:mad::mad:

När det var 8 varv kvar var fotbollsmatchen slut och vi fick se slutet på racet iaf.

Men fy fan för all jävla fotboll!!!!! Måtte alla fotbollsplaner växa igen & alla fotbollsfans drabbas av inkontinens!

Inte nog med att fotbollsmatchen ska visas live på MINST en tv-kanal, det ska ju givetvis skrivas om det i varenda jävla dags/kvällstidning/nättidning efteråt.

Fuck Slatan & allt vad fan de nu heter!:finger

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Huvudet på spiken, nu blev jag förbannad då jag blev påmind om helgens planerade MotoGP samkollning på O´Learys.

Förhandsboka!
Då avsätter dom en skärm för erat sällskap och det ni vill se.

Här i Umeå öppnade dom tydligen tidigare för folk som ville se MotoGP en gång. (jag var inte där den gången)
Numera arrangerar UMCC visning i klubblokalen vid varje lopp, samt spelar in för den mörka säsongen då det inte körs några tävlingar.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nää....du kan inte påstå att hon är bra på att köra bil, om hon gör sådana där klantmisstag.

Och det är nog bäst att du tar av henne bilnycklarna, här nu framöver när hon har dyrbar last i bilen. Då duger det inte att tappa uppmärksamheten på vart man har bilen.

Lycka till.

//M

Njae, alltså hon är ganska så bra på att köra under omständigheterna :rolleyes:
Det är ju lite jobbigt att hon pendlar 8 mil på en olycksdrabbad väg varje dag men vad fan ska man göra liksom :död

Nu känner jag mig lite risig efter vaccineringen så det var ju inte bara det att jag fick en knogmacka över axeln och är halvt förlamad :mad:

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Så gött att knata ner en trapp till 7 stycken tomma o fräsha tvättmaskiner som pensionärerna så vint vårdar o bara ploppa in tvätten i valfri maskin :D

Fan billigare o bo i BR än hyres ju...betala till sig själv ist...

det är bara pensionärer som bor här, när jag flyttade hit sjönk medelåldern till 65 typ, skulle gissa att det är nån panchis som har alsheimers eller annat som gjort det, tatt fel dörr och dumpat

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ja det försökte vi en annan gång men det var de inte så pigga på. Men jag ska kolla igen inför finalen näst-nästa helg.

Det är ju givetvis en fördel om man kan säga att man blir ett sällskap på 20 pers eller mer, så starta en intresselista, blir ni 15 så chansa på 5 efteranmälningar och säg att ni blir 20.

Blir ni bara 10 sen så skyll på att dom andra ligger hemma med svininfluensa, men att du kan ringa efter dom om dom vill... :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år