Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Den blir desto tätare när sätet får sätta sig vid värmen, sådeså!

Du är bara avundsjuk eftersom det närmaste en jänk du kommer är pruttljuden från din blivande avkomma.
När du hör detta så kommer du först att tänka på den ljuva sinnesfriden man får av att åka stötstångsmotor, sen kommer du på att grabben just har tömt 1,3 kg bajs i blöjan som du måste byta. Ha! :FU

:mobbatillbaka

:6surkart

Som tur är så får brorsan min en elak dvärg ganska så exakt en månad tidigare än mig och han är lite av en toffel tror jag så jag vet vart hans Firebird kommer vara parkerad i sommar *min carport* :D
Jag får nog ta en sväng över till Uppsala-trakten med den och spana in din dammiga holk...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
:6surkart

Som tur är så får brorsan min en elak dvärg ganska så exakt en månad tidigare än mig och han är lite av en toffel tror jag så jag vet vart hans Firebird kommer vara parkerad i sommar *min carport* :D
Jag får nog ta en sväng över till Uppsala-trakten med den och spana in din dammiga holk...

Haha, ja jävlar. Anar jag ett vad?

Ja gör det, men lämna skitmaskinen hemma. :hihi

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Va i helvete :confused: Det där ska jag ta upp med min överviktiga bank-kvinna imorgon :mad: Jävla kärringjävlar, säkert sossar också!

:rofl Hur länge då, två varv på startmotorn :gnissla Nädå, ska inte mobba dig mer... Det är tacksamt att meka amerikanskt då toleranserna inte är lika nogräknade som i andra skitgrejjer...

"Papprena borde komma på måndag, senast tisdag, men kortet dröjer nog tyvärr till onsdag eller torsdag eftersom det måste tillverkas ett nytt.."
Så sa de till mig i telefon, så över en vecka borde de ju inte ta.

Idag är jag JÄÄÄÄVLIGT...o då menar ja JÄÄÄÄÄVLIGT!!! :mad::mad::mad::mad::mad: förbannad på en inkompetent jävel som är min chef eller nåt, jag vet inte ens vad fan han är.
Jävligt trött på människan är jag iaf.

:mad::mad::mad::mad:!!!!!!!!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Swedbank tillhör Rörelsen. Vad hade du förväntat dig?

Sant iofs, precis som de där jävla Hemglass-asen samt Onoff-skiten :mad:
Försökte ringa dem imorse men icke, "våra telefontider är; 08.00-blablabla"
Slöa feta jävlar, är det vad som krävs för att jobba på bank så ska jag också bli överviktig.

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Hur fan kan en Kyl/Frys gå sönder efter 2,5år:va
Det är ju inte så att man sliter ut den den, den ska ju för fan bara kyla saker...
Helvete om inte tillverkaren tar på sig det här:mad::mad::mad::mad::mad:

Gorgamel

Medlem
Gick med
3 Nov 2006
Hoj
ZF6N
Det är ju inte så att man sliter ut den den, den ska ju för fan bara kyla saker...

Vad är det för fel på den, och vad är det för märke på den?
De flesta tillverkare lämnar ju 3års reklamationsrätt på den.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

De bytte ut ena kompressorn på kylen vid stugan som var över 2 år gammal, en Whirlpool om jag inte minns fel så ring och stå på dig.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Hemförsäkring?

Liten påminnelse till er som bor på landet ..nu börjar mössen ta sig in och de gnagger på allt:mad:...ut med fällorna!

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Helt rätt,1års garanti & 3års reklamationsrätt, har pratat med tillverkaren/leverantören.
Har haft en reperatör idag som tittade på mitt kylskåp/frys & det var kompressorn som hade lagt av:mad:
En ny kostar 4k, men han tyckte att det skulle tillverkaren stå för, så nu är det väl bara att vänta & se vad som händer....:gnissla

Gorgamel

Medlem
Gick med
3 Nov 2006
Hoj
ZF6N
Helt rätt,1års garanti & 3års reklamationsrätt, har pratat med tillverkaren/leverantören.
Har haft en reperatör idag som tittade på mitt kylskåp/frys & det var kompressorn som hade lagt av:mad:
En ny kostar 4k, men han tyckte att det skulle tillverkaren stå för, så nu är det väl bara att vänta & se vad som händer....:gnissla

Helt rätt så bör tillverkaren ta på sig detta, såvida skåpet ej är felinstallerat (skåpet kräver ventilationsutrymme över skåpet).
Dessa skåp har ju en förväntad livslängd på 12-15år, å då ska inte kompressorn gå sönder efter 2år.

//Gorgamel, som jobbar på serviceavdelningen på ett av Sveriges största vitvaru-företag.

Backus

Rowdyfamily
Gick med
3 Sep 2008
Hoj
KTM
Idag är jag förbannad därför att dels blev jag av med körkortet lagom till semestern i somras. Och nu har jag slitit av hälsenan och hoppar på kryckor.

Tack för i år, återkommer nästa.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
För att telia och nokia inte ser till kundens bästa... Hämtade ut min mobil i går för andra gången från "lagning" på en kort period. I dag när jag hade viktiga samtal framför mig med bank och mäklare så dog mobilen igen så klart, mindre än ett dygn efter jag hämtat den. Får avbryta arbetet för tredje gången och åka till teliabutiken. Förväntade mig att få en ny mobil eftersom att det var tredje gången på kort period som den la av. Men nej... skickas in ska den göra igen och vänta ytterligare 2-3 veckor igen. Inte nog med det... Ingen lånemobil fanns, så jag fick lov att köpa deras billigaste skitmobil för 495 kr utan rabatt, så att jag kunde sköta mina ärenden med jobb, bank och mäklare. Köp inte en nokia navigator! Köpte min i juli och det ångrar jag bittert, likaså att jag gav telia äran att få mig som kund! :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fortfarande inte hittat min plånbok och idioterna på banken är så jävla slöa så att de stänger ner skiten vid klockan 15 och går hem för dagen och slöar på soffan :mad:
Att spärra korten över telefon går bra, men inte beställa nya. Hur fan tänker de då, då kan jag ringa och spärra andra människors kort men att de skickar ut ett nytt kort i rekat brev går inte för sig?

IDAG fick jag korten av tjockisarna :mad: Men givetvis så hade de beställt helt nya kort vilket innebär att jag måste åka dit för att aktivera dem med ny kod samt att min personliga bild är borta :huvet
Så nu känner jag till tre krav för att jobba på Swedbank;
1. Överviktig
2. Klimakteriekossa
3. Inkompetent

Jag platsar inte in på något av dem så jag får ju inget jobb inom bankväsendet :(

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
För att telia och nokia inte ser till kundens bästa... Hämtade ut min mobil i går för andra gången från "lagning" på en kort period. I dag när jag hade viktiga samtal framför mig med bank och mäklare så dog mobilen igen så klart, mindre än ett dygn efter jag hämtat den. Får avbryta arbetet för tredje gången och åka till teliabutiken. Förväntade mig att få en ny mobil eftersom att det var tredje gången på kort period som den la av. Men nej... skickas in ska den göra igen och vänta ytterligare 2-3 veckor igen. Inte nog med det... Ingen lånemobil fanns, så jag fick lov att köpa deras billigaste skitmobil för 495 kr utan rabatt, så att jag kunde sköta mina ärenden med jobb, bank och mäklare. Köp inte en nokia navigator! Köpte min i juli och det ångrar jag bittert, likaså att jag gav telia äran att få mig som kund! :mad:
Hoho, det tar snarare 6 veckor innan reklamationen är klar.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
I efterskott för igår:

"En bilresa jag normalt grejar på 5.5-6h med två kissepuaser och en fikapaus tog idag 7.5h non-stop

7.5h av renar, älg, rådjur, växelvis dimma och underkylt regn, dåliga vinterdäck och långtradare.

Det finns klart roligare ställen att köra bil på än norrlands inland."

I en nedförsbacke stod hjulen stilla men inte bilen. Jag fick snällt vänta tills jag hade kanat ner för backen och fram till lite skrovligare is innan jag kunde använda varken gas eller broms :näsblod

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag har en Saab 9-5 kombi som VAR i väldigt bra skick när jag köpte den för snart 2 år sedan. Jag använder den nästan aldrig utan tjejen pendlar till och från jobbet med den.
För några månader sedan skulle hon parkera den i carporten och lyckades givetvis träffa stolpen som står i mitten och håller upp taket över de 4 platserna. Fronten demolerad på ena sidan.
Igår kväll skulle hon på någon blomstermässa och hade tankat på en bensinstation men när hon skulle åka ut därifrån så såg hon inte den riktiga utfarten utan hon åkte en annan väg som tydligen inte var en utfart.
Helt plötsligt så hängde ena framhjulet i luften och bilen hänger på en sten som hon har kört över med framhjulen och sedan fastnat på den med stenen på tröskeln.
Ett par hjälpsamma killar hissar upp bilen och konstaterar att inga skador fanns och hon fortsatte sin färd. Hon skämdes lagom när hon kom hem och berättade det för mig då hon antagligen har lärt sig att jag inte brukar bli så glad på henne när hon klantar sig.

Men givetvis så var bilen INTE fri från skador! Idag såg jag att nedre delen på BAKRE stötfångaren hade lossnat på flera ställen och var ordentligt skavd, saknades lack på flera ställen. Även frontspoilern var ordentligt repad och en bit på skärmen.
Sen när jag åkte iväg med den så märkte jag att ratten stog helt åt helvete och att biljäveln drog lite åt vänster. Jag satte på nya däck inför sommaren och gjorde en någorlunda hjulinställning på bilfan samtidigt.

*Suck* Enda positiva i det hela är att jag inte har åtgärdat skadorna från förra gången då jag förklarade för henne att det var lönlöst då hon är tjej och antagligen kommer fortsätta köra som en sådan också.
Tillråga på allt så har hon mage att be mig vara tyst när hon kör, att jag alltid kommenterar hennes körning med mera. KONSTIGT :mad:
Det sjuka är att hon är bra på att köra bil. För att vara tjej.

Jag sitter och kollar efter en ny bil just nu men jag har sänkt kraven kraftigt på skicket då det ändå är hon som ska köra den, det är liksom ingen mening med att köpa en bil i bra skick. Så nu kan jag nog köpa en Stockholmsbil med bulor överallt, de är ju åtminstone billiga :mad:

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka