Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hustru och hund blev inte godkända till internationella räddningsstyrkan.
Nya uttagningsregler utan verklighetsförankring.
Blir inte lätt att få henne på fötter igen.

Aj då :/..
Tråkigt som fan.
Är den en chans som gäller bara?

Tråkigt som fan när man lägger ner så mkt tid o pengar.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Aj då :/..
Tråkigt som fan.
Är den en chans som gäller bara?

Tråkigt som fan när man lägger ner så mkt tid o pengar.
Antagligen blir det en chans till nästa år.
Men frågan är om hon tar den.
Hon har hållt på med räddningshundar i sisådär 15år, var med i internationella styrkan med förra hunden, är såväl instruktör som bedömmare, gått alla tillgängliga utbildningar inom gebitet, kondition som en häst.
Hunden är den bästa jag råkat på.
Underkänd på tävlingsmässiga petitesser.
Inte ens de som blev godkända hade något possitivt att säga om upplägget.
Hundkoordinatorn FICK inte medverka på uttagningen.
Styrkan skall innefatta 48 hundekipage (två kompletta SARstyrkor).
Det finns inte ens hälften nu..

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Antagligen blir det en chans till nästa år.
Men frågan är om hon tar den.
Hon har hållt på med räddningshundar i sisådär 15år, var med i internationella styrkan med förra hunden, är såväl instruktör som bedömmare, gått alla tillgängliga utbildningar inom gebitet, kondition som en häst.
Hunden är den bästa jag råkat på.
Underkänd på tävlingsmässiga petitesser.
Inte ens de som blev godkända hade något possitivt att säga om upplägget.
Hundkoordinatorn FICK inte medverka på uttagningen.
Styrkan skall innefatta 48 hundekipage (två kompletta SARstyrkor).
Det finns inte ens hälften nu..

Fy fan alltså.
Jag hatar allt vad tävling heter nästan inom hunderi.
Bara massa skit.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En avgasventil from hell blir aldrig tät trots fräsning samt idogt slipande med pasta. Jeeewlarrr! :mad:

Men, det är väl en V-åtta :confused: Då ska det ju inte vara tätt :rolleyes:

Sur som fan för att jag fortfarande inte har fått mina nya visakort, varit utan i mer än vecka nu och fan vad handikappad man blir :mad:
Jävla bankhelvete, säger snart upp bekantsskapen med Swedbank om de inte skärper sig...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Nix, spritt ny. Iof kan den ju vara krokig ändå, men jag tror inte det.
Ska nöta på lite till och även rita med tusch och se vart den inte tätar.

Sur som fan för att jag fortfarande inte har fått mina nya visakort, varit utan i mer än vecka nu och fan vad handikappad man blir :mad:
Jävla bankhelvete, säger snart upp bekantsskapen med Swedbank om de inte skärper sig...

Nej, det ska vara tätt ändå!

Swedbank är ghey, skaffa Handelsbanken!

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nej, det ska vara tätt ändå!

Swedbank är ghey, skaffa Handelsbanken!

Tss, vem har lurat i dig att en V8 håller tätt :glömdet

Nu blev jag chockarg när jag zappade på tv'n och såg det förbannade skitprogrammet "Roast på Berns" med tönten Erik Haag i spetsen. Vad har han ens lyckats åstadkomma, ingenting? Hatar såna där klubbar för inbördes beundran för dramaten-horor och parlamentet-fjantar.

Gabor

Guest
Tss, vem har lurat i dig att en V8 håller tätt :glömdet

Nu blev jag chockarg när jag zappade på tv'n och såg det förbannade skitprogrammet "Roast på Berns" med tönten Erik Haag i spetsen. Vad har han ens lyckats åstadkomma, ingenting? Hatar såna där klubbar för inbördes beundran för dramaten-horor och parlamentet-fjantar.

Såg av misstag just det programmet på dumburken...fy fan ,:mad: finns det inga andra komiker i sverige...orka mediehoror som inte kommer med något nytt, Mede är passe för länge sedan. Bäst före datum, utgånget.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Såg av misstag just det programmet på dumburken...fy fan ,:mad: finns det inga andra komiker i sverige...orka mediehoror som inte kommer med något nytt, Mede är passe för länge sedan. Bäst före datum, utgånget.

Med Magnus Betnér som "tyngsta" komiker just nu så känns det jävligt tröstlöst med tanke på hur jävla tråkig han är. De säljer sig för minsta lilla, en komiker som ställer upp i parlamentet gör ju bara parodi på sig själv.
Mede, har hon ens varit rolig nån jävla gång i hennes förbannat tråkiga liv!? :mad:
Det man kan trösta sig med i galenskapen är att finnarna är ännu sämre, men det är ju en klen tröst :D

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

hmm, konstigt..
De ringde mig på en lördagseftermiddag o meddelade mig att jag inte har nåt fungerande VISA-kort längre för de va tydligen skimmat eller nåt hade de upptäckt, hade ett nytt på torsdagen med samma häftiga egna bild på som mitt förra :D

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Borde vara arg på nåt annat men just nu är det grannens tonårsdotter som fortfarande inte fattar, skallrar glasen i skåpet så betyder de att grannen har fått nog av tonårs pop och då ska man inte fortsätta spela skiten! :mad:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Kraftig V8-abstinens. :(

Tvingas förnedra mig i en röd hårfrisörskevagn. En dieseljävel. :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
hmm, konstigt..
De ringde mig på en lördagseftermiddag o meddelade mig att jag inte har nåt fungerande VISA-kort längre för de va tydligen skimmat eller nåt hade de upptäckt, hade ett nytt på torsdagen med samma häftiga egna bild på som mitt förra :D

Va i helvete :confused: Det där ska jag ta upp med min överviktiga bank-kvinna imorgon :mad: Jävla kärringjävlar, säkert sossar också!

Nu är den tät! :FU

:rofl Hur länge då, två varv på startmotorn :gnissla Nädå, ska inte mobba dig mer... Det är tacksamt att meka amerikanskt då toleranserna inte är lika nogräknade som i andra skitgrejjer...

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Va i helvete :confused: Det där ska jag ta upp med min överviktiga bank-kvinna imorgon :mad: Jävla kärringjävlar, säkert sossar också!

:rofl Hur länge då, två varv på startmotorn :gnissla Nädå, ska inte mobba dig mer... Det är tacksamt att meka amerikanskt då toleranserna inte är lika nogräknade som i andra skitgrejjer...

Den blir desto tätare när sätet får sätta sig vid värmen, sådeså!

Du är bara avundsjuk eftersom det närmaste en jänk du kommer är pruttljuden från din blivande avkomma.
När du hör detta så kommer du först att tänka på den ljuva sinnesfriden man får av att åka stötstångsmotor, sen kommer du på att grabben just har tömt 1,3 kg bajs i blöjan som du måste byta. Ha! :FU

:mobbatillbaka

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...