ja Tack så mucket =)
Hustru och hund blev inte godkända till internationella räddningsstyrkan.
Nya uttagningsregler utan verklighetsförankring.
Blir inte lätt att få henne på fötter igen.
Antagligen blir det en chans till nästa år.Aj då :/..
Tråkigt som fan.
Är den en chans som gäller bara?
Tråkigt som fan när man lägger ner så mkt tid o pengar.
Antagligen blir det en chans till nästa år.
Men frågan är om hon tar den.
Hon har hållt på med räddningshundar i sisådär 15år, var med i internationella styrkan med förra hunden, är såväl instruktör som bedömmare, gått alla tillgängliga utbildningar inom gebitet, kondition som en häst.
Hunden är den bästa jag råkat på.
Underkänd på tävlingsmässiga petitesser.
Inte ens de som blev godkända hade något possitivt att säga om upplägget.
Hundkoordinatorn FICK inte medverka på uttagningen.
Styrkan skall innefatta 48 hundekipage (två kompletta SARstyrkor).
Det finns inte ens hälften nu..
Krokig?En avgasventil from hell blir aldrig tät trots fräsning samt idogt slipande med pasta. Jeeewlarrr!
En avgasventil from hell blir aldrig tät trots fräsning samt idogt slipande med pasta. Jeeewlarrr!
Krokig?
Men, det är väl en V-åtta Då ska det ju inte vara tätt
Sur som fan för att jag fortfarande inte har fått mina nya visakort, varit utan i mer än vecka nu och fan vad handikappad man blir
Jävla bankhelvete, säger snart upp bekantsskapen med Swedbank om de inte skärper sig...
Nej, det ska vara tätt ändå!
Swedbank är ghey, skaffa Handelsbanken!
Orutinerad?Nix, spritt ny. Iof kan den ju vara krokig ändå, men jag tror inte det.
Tss, vem har lurat i dig att en V8 håller tätt
Nu blev jag chockarg när jag zappade på tv'n och såg det förbannade skitprogrammet "Roast på Berns" med tönten Erik Haag i spetsen. Vad har han ens lyckats åstadkomma, ingenting? Hatar såna där klubbar för inbördes beundran för dramaten-horor och parlamentet-fjantar.
Såg av misstag just det programmet på dumburken...fy fan , finns det inga andra komiker i sverige...orka mediehoror som inte kommer med något nytt, Mede är passe för länge sedan. Bäst före datum, utgånget.
Men, det är väl en V-åtta Då ska det ju inte vara tätt
Sur som fan för att jag fortfarande inte har fått mina nya visakort, varit utan i mer än vecka nu och fan vad handikappad man blir
Jävla bankhelvete, säger snart upp bekantsskapen med Swedbank om de inte skärper sig...
Tss, vem har lurat i dig att en V8 håller tätt
hmm, konstigt..
De ringde mig på en lördagseftermiddag o meddelade mig att jag inte har nåt fungerande VISA-kort längre för de va tydligen skimmat eller nåt hade de upptäckt, hade ett nytt på torsdagen med samma häftiga egna bild på som mitt förra
Nu är den tät!
Va i helvete Det där ska jag ta upp med min överviktiga bank-kvinna imorgon Jävla kärringjävlar, säkert sossar också!
Hur länge då, två varv på startmotorn Nädå, ska inte mobba dig mer... Det är tacksamt att meka amerikanskt då toleranserna inte är lika nogräknade som i andra skitgrejjer...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|