Idag är jag förbannad därför att...

Smagatusk

Guest
Ont efter borttagning av visdomstand och det är lite bökit att bara äta på vänster sida och detta ska jag enligt tandläkaren göra hela veckan för att "hålet" ska läka bra.:näsblod

Känner igen det där. Man får obalans i hela huvet.

Jag är grinig för att jag inte sett en tråd på länge som spårat ur riktigt ordentligt.

Vilken tråd som helst som involverar stockholm borde få blodet att pumpa lite.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Känner igen det där. Man får obalans i hela huvet.

Jag är grinig för att jag inte sett en tråd på länge som spårat ur riktigt ordentligt.

Vilken tråd som helst som involverar stockholm borde få blodet att pumpa lite.

Nja.
Effektivare att angripa skåningar.
De reagerar som de flesta (orutinerade) tror att stockholmare skall reagera på angrepp.

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Hoj
Aprilia RSV Mille
För att jag tvingades ge mig ut & handla.
Det som jag skulle ha finns bara på ett enda ställe i denna kommunen & då är man tvingad att slåss med blend rökande WT folk som har gjort veckans dusch i en billig jävla parfym flaska.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Hotellstäderskan hade lagt mina Smirrnoff ice i frysen :mad:

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Hoj
-
Den där förbannade reklamrutan i msn som ploppar upp rakt i ansiktet på en om man råkar nudda den med muspekaren.

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Ont efter borttagning av visdomstand och det är lite bökit att bara äta på vänster sida och detta ska jag enligt tandläkaren göra hela veckan för att "hålet" ska läka bra.:näsblod
Jag är grinig för att "hålet" inte läkt bra. Hela visdomstandsgrejen har inte gått bra överhuvudtaget, hade grav tandläkarskräck innan men nu har den nått nya höjder. När de skulle rycka kom bara kronan och rötterna samt bryggan satt kvar i käken. I 2 timmar hackade, borrade, sågade, slet å ryckte dom utan resultat, skar upp tandköttet för att komma åt men rötterna satt där dom satt. Bedövningen slutade ta och till slut gav han upp och sydde igen med rötterna kvar. Till råga på allt sprack stygnen upp på vägen hem och då de hade hunnit stänga och gå hem fick jag spendera kvällen bitandes på bomull och knaprandes citodon. Har aldrig varit så lik min avatar som då. Nu 2 veckor senare har jag fortfarande ont som fan och det sabbar mitt sprudlande humör. :mad:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Hustru och hund blev inte godkända till internationella räddningsstyrkan.
Nya uttagningsregler utan verklighetsförankring.
Blir inte lätt att få henne på fötter igen.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Jag är grinig för att "hålet" inte läkt bra. Hela visdomstandsgrejen har inte gått bra överhuvudtaget, hade grav tandläkarskräck innan men nu har den nått nya höjder. När de skulle rycka kom bara kronan och rötterna samt bryggan satt kvar i käken. I 2 timmar hackade, borrade, sågade, slet å ryckte dom utan resultat, skar upp tandköttet för att komma åt men rötterna satt där dom satt. Bedövningen slutade ta och till slut gav han upp och sydde igen med rötterna kvar. Till råga på allt sprack stygnen upp på vägen hem och då de hade hunnit stänga och gå hem fick jag spendera kvällen bitandes på bomull och knaprandes citodon. Har aldrig varit så lik min avatar som då. Nu 2 veckor senare har jag fortfarande ont som fan och det sabbar mitt sprudlande humör. :mad:

Tog du bort den i underkäken?, ska vara lite bökigare att få bort dem där.:gnissla

Jag hade en tid planerad för vanlig undersökning + röntgenplåtar av visdomstanden för att ta sedan planera att boka en tid för borttagning men man hade inget att åtgärda, inte ens tandsten, och visdomstanden satt bra förutom att den skavde i kinden "så vi tar bort den idag". Jag tror inte jag överdriver om det inte tog mer än 5 minuter att ta bort den och jag han knappt reagera förrän man hade satt tandläkarbedövning. Allt som allt tog det 25 minuter.

Nu är mina två i överkäken borta och enligt röntgenplåtar är inga i underkäken på g, tack o lov.

:mad: idag på alla lattemorsor och deras skrikande ungar.

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
...........förbannad för att det är mörkt och regnar.
Var kan man klaga nånstans? Det här var inte vad som överenskommits.

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Tog du bort den i underkäken?, ska vara lite bökigare att få bort dem där.:gnissla

Jag hade en tid planerad för vanlig undersökning + röntgenplåtar av visdomstanden för att ta sedan planera att boka en tid för borttagning men man hade inget att åtgärda, inte ens tandsten, och visdomstanden satt bra förutom att den skavde i kinden "så vi tar bort den idag". Jag tror inte jag överdriver om det inte tog mer än 5 minuter att ta bort den och jag han knappt reagera förrän man hade satt tandläkarbedövning. Allt som allt tog det 25 minuter.

Nu är mina två i överkäken borta och enligt röntgenplåtar är inga i underkäken på g, tack o lov.

:mad: idag på alla lattemorsor och deras skrikande ungar.

nu har jag endast erfarenhet av att ta bort "vanliga" tänder, men i min mening så känns det något så fruktansvärt mycket mer att rycka ur underkäken så du ska vara väldigt glad :gnissla

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
idag är jag förbannad för att jag inte hittar tråden "klantigt fångat på bild" hur mycket jag än söker!:huvet

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år