Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nu har jag dessutom lyckats med konststycket att försnilla plånboken!! :4skrika
Ett litet sånt där kort-euti som det står ducati-klubben på, med alla kontokort och ett körkort :(
Har letat överallt men måste ha tappat det på en pizzeria för där var senaste transaktionen ifrån men de visste givetvis ingenting :mad:
Får vänta till på måndag med att att spärra skiten, jobbigt om jag hittar den här hemma i helgen...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag är förbannad på hela det senaste året! Hade jag kunnat vara utan!
Vart skriver jag på för att driva igenom det?

fyfan va jag har målat in mig i ett hörn... flyttade i våras, efter att ha försökt att va lite social i våras till att resa hela sommaren och nu jobbar jag helger..

Man kan lugnt säga att mitt sociala nätverk kunde va större.. Att alla roliga man träffar flyttar från stan gör det inte bättre, blä...

Så nu sitter man här en freda kväll i sin lila etta och äter sin sunkiga sallad (råka sabba min hummersoppa med 3 veckor gamal mjölk) och väntar på ett monotomt jobb kl 7 imorn.

Hur jävla dum är jag egentligen? jag hade en plan för att slippa EXAKT det här, kunde jag följa den? nej inte riktigt..

Fan sorgligare och ensamare än mig kan man nog fan inte bli... Borde fan gå och rostabröd i badkaret..

Nåja nästa vecka kommer en gamal polare ner iaf.

Märks det att jag är uttråkad och socialt undernärd?

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
Yamaha Ténéré 700 Extreme 2024 | Honda VFR 750FJ 1988
..handjäveln är svullen och inte passar i pringles-burken :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fortfarande inte hittat min plånbok och idioterna på banken är så jävla slöa så att de stänger ner skiten vid klockan 15 och går hem för dagen och slöar på soffan :mad:
Att spärra korten över telefon går bra, men inte beställa nya. Hur fan tänker de då, då kan jag ringa och spärra andra människors kort men att de skickar ut ett nytt kort i rekat brev går inte för sig?

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Förbannad för att jag inte kan laga mat. Tänkte vara duktig å göra fläskpannkaka, sket sig redan när jag försökte tärna sidfläsket. Jävelskapet har ju hud kvar, och när man skar mosade sig allt så det blev en blandning av grytbitar å fläskmos. Slängde halva biten i ilska. Brände naturligtvis det lilla fläsk som var kvar när ja skulle bryna skiten. Sen fick jag äggskal i smeten och som final skvalpade jag ugnen full av smet när jag skulle skicka in plåten. Fy fan i helvete vad matlagning suger, får bli restaurang i fortsättningen oxå. :mad:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Förbannad för att jag inte kan laga mat. Tänkte vara duktig å göra fläskpannkaka, sket sig redan när jag försökte tärna sidfläsket. Jävelskapet har ju hud kvar, och när man skar mosade sig allt så det blev en blandning av grytbitar å fläskmos. Slängde halva biten i ilska. Brände naturligtvis det lilla fläsk som var kvar när ja skulle bryna skiten. Sen fick jag äggskal i smeten och som final skvalpade jag ugnen full av smet när jag skulle skicka in plåten. Fy fan i helvete vad matlagning suger, får bli restaurang i fortsättningen oxå. :mad:

ahahha vilken jävla bravad :D

Själv är jag förbannad för att allt går så jävla låååångsamt. Inget kommer när man behöver det..

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...