har 600kr kvar på kontot & på måndag ska det köpas konsertbiljetter. Den 25e är alldeles för lång bort...
Idag är jag förbannad därför att folk inte håller vad dom lovar och till råga på allt blånekar till överrenskommelsen istället för att vara minsta lilla ödmjuk kring det som hänt.
Grävbortskåne.seJag förstår svenska dialekter, men jag förstår inte vad det har med skånska att göra
Tappat bort bilen/tappat bort bilen/tappat bort bilen/tappat bort bilen/tappat bort bilen/tappat bort bilen/..................
För att idag är en sån dag man önskar att man inte vaknat över huvud taget... Kunde gärna hoppat denna dagen.
Nej, Nu blir det 5 avsnitt scrubs och sedan nussa kudde. :utbränd
Jag brukar film streamat på laptopen tills jag somnar, sen vaknar man till en laptop som balanserar på sängkanten med ett avsnitt igång.
Jag brukar blanda Scrubs, Futurama, Familyguy, Simpssons och lite annat.
Det finns en hel del bra streamat material.
Problemet är bara att man vänjer sig vid att somna så, så nu kan jag fan inte sova utan en ylande laptopfläkt brevid mig...
Är du en kvinnlig version av Limez?Jag skulle komma i säng tidigt idag, men visst fan sitter man här och ugglar...
Nej, Nu blir det 5 avsnitt scrubs och sedan nussa kudde. :utbränd
Jag brukar film streamat på laptopen tills jag somnar, sen vaknar man till en laptop som balanserar på sängkanten med ett avsnitt igång.
Jag brukar blanda Scrubs, Futurama, Familyguy, Simpssons och lite annat.
Det finns en hel del bra streamat material.
Problemet är bara att man vänjer sig vid att somna så, så nu kan jag fan inte sova utan en ylande laptopfläkt brevid mig...
nu har jag sagt att hon ska hålla dem för sig själv, vi får se hur det går...
Det går nog jättebra
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |