Gick och la mig runt 01 inatt, kollade på klockan runt 04:40 och hade fortfarande inte somnat Nu har jag jobbat klart för idag och är så övertrött så att jag är pigg, funderar på att åka till stugan och bygga lite men då somnar jag väl antagligen framför ratten på vägen dit
Och sätta sig i soffan och kolla på tv är ju bara att glömma, rätt som det är så vaknar jag 2 timmar senare och sen blir det samma visa inatt igen!
Häll upp en whiskypinne och gå och lägg dig. Fast det e klart, då försover du dig imorrn istället.
Man blir förbannad.
Går jag och lägger mig nu så kan jag sätta en tusing på att jag vaknar upp klockan 04:30 inatt pigg som en mört, eller vid tolvslaget och är lagom dåsig. Och jag börjar bygga vid 8 på morgonen efter kundens önskemål
Men ditt första förslag ska jag anamma, ett glas Blue label och sen slänga in lite kött i ugnen, det borde hålla mig vaken ett tag till...
Det går bra, börja dock med att återställla min pajade rygg å nacke, dock kvitta nog det å jag va ganska chanslös då det va han med stort H för henne sen tidigare.Du skulle ju spela bänkpress och bli grov, hur gick det med det?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=217048
Det här är ju rekord. En 14 årig kille som sparat ihop pengar och ställer nybörjarfrågor på Fiddyforumet och får dryga svar (och minuspoäng)... som han dock artigt ändå tackar för.
Så blir han bannad... mobbhoj.com
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=217048
Det här är ju rekord. En 14 årig kille som sparat ihop pengar och ställer nybörjarfrågor på Fiddyforumet och får dryga svar (och minuspoäng)... som han dock artigt ändå tackar för.
Så blir han bannad... mobbhoj.com
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |