Idag är jag förbannad därför att...

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
...många rökare inte visar någon som helst respekt gentemot resterande människor
som sitter på buss, spårvagn eller tåg.

Skadar det så jävla illa att fimpa åtminstonde en futtig minut innan bussen, vagnen eller tåget kommer?
Det stinker FAN om dem när de fimpar tre sekunder innan de går på,
givetvis har de också dragit ett panikartat lungspräckarbloss precis
innan de går innnanför dörrarna... :mad:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Berror på vilka kurvor:brynad

Nej som sagt retas bara, du har fan haft otur med det där, känns rätt oförskämt att jag är såpass hel efter alla krascher och du skadar dig duktigt på den där skit kraschen.

Hehe de kurvorna tas alltid på rätt sätt ;)

Meh är man så korkad så man sticker ut knät när nan går ner förtjänar man det :huvet

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Lyckades ramma pungen med Trimmern så blodutgjutelse inträffade. Nu svider det. Varför tillverkar inte Salvekvick Pungplåster?
Man blir jävligt förbannad.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Lyckades ramma pungen med Trimmern så blodutgjutelse inträffade. Nu svider det. Varför tillverkar inte Salvekvick Pungplåster?
Man blir jävligt förbannad.
Haha trimmer på pungen de skulle jag fan inte vågat med tanke på hur min timmerlåter :3freak seriöst finns det inget hårborttagningsmedel anpassat för pungen? Rakblad nära pulsårdrar är inte min fetische och hår i maten år inte tjejers fetische så finns ju en marknad s.a.s

Hehe de kurvorna tas alltid på rätt sätt ;)

Meh är man så korkad så man sticker ut knät när nan går ner förtjänar man det :huvet
Jag satte hojen mellan två träd, landar på andra sidan dom utan att ha träffat dom, känns som jag borde skadat mig mer än dig men jag klagar inte:p
:gudharenplanförmigochlåtermigintedölättmenhanvillfanintehafleravmig :tungan

Jag är pissed för att min ide om att ta ett par öl till filmen ur arta i att jag gick till grannen på för fest och är betydligt fullare än jag borde..

Skål och godnatt sh

Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
...många rökare inte visar någon som helst respekt gentemot resterande människor
som sitter på buss, spårvagn eller tåg.

Skadar det så jävla illa att fimpa åtminstonde en futtig minut innan bussen, vagnen eller tåget kommer?
Det stinker FAN om dem när de fimpar tre sekunder innan de går på,
givetvis har de också dragit ett panikartat lungspräckarbloss precis
innan de går innnanför dörrarna... :mad:

Och parfym som stinker? Eller vitlök? Skjuter du dem direCkt?

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det var ju också en annorlunda jämnförelse, du går ju inte och poffar ut parfym/lökrök på folk!

Det är dessutom inte farligt för ALLA som tobaksrök är :fakta

Jag har gått upp 2 kilo trots lite diet :mad: Kan iofs skylla på att det är magmusklerna som väger men det går jag inte på länge till...

MikkE

Guest
Slösat bort 30 min av mitt liv på att se en så jävla kass film. Day of the Dead 2: Contagium. Trodde först att det var Day of the Dead då det står så på omslaget.. Mm tja.. Dåligt filmat, dåliga skådisat, dåligt av allt. Spolade fram och hoppade över kapitel för att se om någonting vart bättre. Nä. Fy fan

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Slösat bort 30 min av mitt liv på att se en så jävla kass film. Day of the Dead 2: Contagium. Trodde först att det var Day of the Dead då det står så på omslaget.. Mm tja.. Dåligt filmat, dåliga skådisat, dåligt av allt. Spolade fram och hoppade över kapitel för att se om någonting vart bättre. Nä. Fy fan
Ungefär som Crossroads som skulle vara en sååå bra film, fyfan stängde av omedelbart, sämsta skit jag har sett!

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Jag HADE Planner för helgen men fick jobba, vist det va friviligt, men hade inte råd att tacka nej.. varför kan jag inte få jobba i veckorna som normala personer?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Jag HADE Planner för helgen men fick jobba, vist det va friviligt, men hade inte råd att tacka nej.. varför kan jag inte få jobba i veckorna som normala personer?

det är eftersom att det är lönevecka, vilket innebär att dina torskars fruar åker på spa vilket gör att de söker sig till dig ;)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
det är eftersom att det är lönevecka, vilket innebär att dina torskars fruar åker på spa vilket gör att de söker sig till dig ;)
Haha får jag igen får mitt skämtande om dit knä nu eller? Hade fan hellre jobbat som giggalo(Dock inte böggiggalo kanske..), hade haft mer pengar och träffat mer folk.

Just fan de e lönehelg ja, ännu bittrare att va tvungen å va hemma..
börjar iof 10 imorn.. men började 7 idag och kom just hem så e inte i form direkt :(

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Axelhelvete. förhoppningsvis är det bara en överbelastning och det går över med värmeplåster och Voltaren T.

:mad: Arbetsplatser som inte har höj-och sänkbara bord borde förbjudas, snart tar jag med mig tegelstenar eller något annat tungt jag kan lägga under bordet för att kunna höja det...(men dyr stol har man investerat i :huvet)

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
:mad: Arbetsplatser som inte har höj-och sänkbara bord borde förbjudas, snart tar jag med mig tegelstenar eller något annat tungt jag kan lägga under bordet för att kunna höja det...(men dyr stol har man investerat i :huvet)

Den dyra stolen som det har investerats i, den råkar inte vara höj- och sänkbar? :gnissla

Efter en duktig klassfest igår så mår jag helt prima idag, och då gick man hem själv från efterfesten, så jag hade kunnat må piss utan att det drabbat en så farligt...
Men förra klassfesten när jag drog hem med en brud så mådde man som man förtjänade... såklart... så istället för nuppa när man kom hem till henne så fick det bli till att spy och hurkla i hennes handfat :brinnerup

Tycker mest synd om henne dock... hon vet inte vad hon missade :hihi

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu är jag förbnnad för att trådjäveln gått sönder (eller nåt, vetefan vad som hänt) och vägrar minska ner till vanlig marginal. Ska jag behöva sitta och bläddra en hel skärmlängd till höger för att läsa slut meningarna i inläggen, och sen tillbaka till vänster när det är dags att börja på nästa rad??:va :4skrika Det ser ut som om någon laddat upp en enorm bild på varenda jävla sida... Sidan är dubbelt så bred som min skärm! Och jag har ingen liten skärm direkt... Någon annan vars trådmarginal också är trasig?:va

Edit: Gäller tydligen bara tidigare sidor, den sista sidan är ok... Varför? Jag vill läsa tidigare sidor utan att behöver bläddra höger och vänster!:4skrika

Edit två: Nu kom jag på varför det ser ut som det gör. Det är sidväljarmenyn längst uppe som blir längre och längre ju längre bakåt man bläddrar:mad: Frågan är nu bara varför och vad man gör åt det? Skitstörigt, fixa!

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Den dyra stolen som det har investerats i, den råkar inte vara höj- och sänkbar? :gnissla

Efter en duktig klassfest igår så mår jag helt prima idag, och då gick man hem själv från efterfesten, så jag hade kunnat må piss utan att det drabbat en så farligt...
Men förra klassfesten när jag drog hem med en brud så mådde man som man förtjänade... såklart... så istället för nuppa när man kom hem till henne så fick det bli till att spy och hurkla i hennes handfat :brinnerup

Tycker mest synd om henne dock... hon vet inte vad hon missade :hihi

jo men det hjälper inte då bordet e för lågt (använder fotpededaler så sänka stolen till bordet e inte att tänka på)

Voltaren värmeplåster o voltaren hjälpte, e betydligt bättre idag :)
igår var det dock riktigt jävligt så nu håller jag tummarna o på jobbet ska jag det nu bli obligatoriska fler micropauser, det lönar sig i längden.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka