Idag är jag förbannad därför att...

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag har "opererat" ut en visdomstand och inte får på mig andningsmasken. Gör olidigligt skitont. Så slipningen av fälgarna får vänta till senare, men senare har jag inget garage :4skrika

Hur fränt är det att köra med olackade rostiga bakfälgar när framfälgarna ser ut såhär?

picture.php

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag har "opererat" ut en visdomstand och inte får på mig andningsmasken. Gör olidigligt skitont. Så slipningen av fälgarna får vänta till senare, men senare har jag inget garage :4skrika

Hur fränt är det att köra med olackade rostiga bakfälgar när framfälgarna ser ut såhär?

picture.php

Ja fy fan, dedär måste du slipa bort fort som fan.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Skulle ta sambons bil till bilprovningen idag kl 0700. När jag kom dit fanns ingen tid bokad fast hon var säker på att det var idag. Det var inte idag, det är på måndag. :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

picture.php

Rostiga fälgar föredras väl framför det där :gnissla Är det en gammal 440 du har råkat volvo-styla?

Jag ligger hemma på soffan med tandvärken från helvetet, visdomstand såklart. Hoppade över operationstiden för 10-12 år sedan, det skulle jag inte ha gjort visade det sig i efterhand...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Skulle ta sambons bil till bilprovningen idag kl 0700. När jag kom dit fanns ingen tid bokad fast hon var säker på att det var idag. Det var inte idag, det är på måndag. :huvet
Kärringar i ett nötskal. Man bokar på internet, lägger in tiden i mobilkalendern och beställer en påminnelse som extra backup. Logiskt och enkelt och därmed omöjligt för en kvinna.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Kärringar i ett nötskal. Man bokar på internet, lägger in tiden i mobilkalendern och beställer en påminnelse som extra backup. Logiskt och enkelt och därmed omöjligt för en kvinna.

Ja jag ringde hem när jag stod där och datorn vägrade hälsa mig välkommen.
-Oj då det var visst på måndag.
:mad:

Jaja det ger mig en chans att få igång varningblinkersen iaf. :)

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Han ska ju vara glad över att hon ens känner till bilprovningen, för många kvinnor så är det lika obefintligt med bilprovning som med bilservice...
Jag garvade rätt friskt åt min svärmor som aldrig hade tankat en bil någon gång, trots körkort i 30 år. Sen insåg jag att det inte var ett skämt, svärfar sköter sånt.

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
Italiensk
min nya kylare har fortf.. INTE kommit :huvet
Får fortsätta hälla på 8 liter kylarvätska dygn.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Idag är ju förbannad på mig själv att jag är så förbaskat envis o stolt som vägrar ta emot hjälp. E lite småsjuk med feber o killen ringer o erbjuder sig att komma hem till mig o skotta min uppfart, men nej säger jag! Envisheten gör det hellre själv o blir säkert ännu sjukare på kuppen:död

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag är ju förbannad på mig själv att jag är så förbaskat envis o stolt som vägrar ta emot hjälp. E lite småsjuk med feber o killen ringer o erbjuder sig att komma hem till mig o skotta min uppfart, men nej säger jag! Envisheten gör det hellre själv o blir säkert ännu sjukare på kuppen:död

Det verkade ju lite smådumt ja...:D
Vafan, jag som alltid trott att alla tjejer var snabba som fan med att tacka och ta emot av killars "ridderlighet" (som egentligen betyder: "om jag uppvaktar henne och jobbar som fan åt henne så får jag säkert doppa"-förhoppning):va Du rubbar min världsbild!:D

Nåja, ge nu fan i att skotta och vila ordentligt så blir du säkert frisk snart:)
Krya på sig!:pannkyss

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...