SBSFör att biljäveln pajar hela tiden
SBSFör att biljäveln pajar hela tiden
Antagligen befarar han att det är en skruv lös i rattvridaren.Sveriges Bästa Sopa?
Sveriges Bästa Sopa?
Sveriges Bästa Sopa?
Skit bakom spakarna!Antagligen befarar han att det är en skruv lös i rattvridaren.
Antingen det eller skit bakom spakarna... Ge fan i att köra Saab, Ford eller Audi så slipper du problem
Antingen det eller skit bakom spakarna... Ge fan i att köra Saab, Ford eller Audi så slipper du problem
Skit bakom spakarna!
Jag har "opererat" ut en visdomstand och inte får på mig andningsmasken. Gör olidigligt skitont. Så slipningen av fälgarna får vänta till senare, men senare har jag inget garage
Hur fränt är det att köra med olackade rostiga bakfälgar när framfälgarna ser ut såhär?
Jag har "opererat" ut en visdomstand och inte får på mig andningsmasken. Gör olidigligt skitont. Så slipningen av fälgarna får vänta till senare, men senare har jag inget garage
Hur fränt är det att köra med olackade rostiga bakfälgar när framfälgarna ser ut såhär?
Kärringar i ett nötskal. Man bokar på internet, lägger in tiden i mobilkalendern och beställer en påminnelse som extra backup. Logiskt och enkelt och därmed omöjligt för en kvinna.Skulle ta sambons bil till bilprovningen idag kl 0700. När jag kom dit fanns ingen tid bokad fast hon var säker på att det var idag. Det var inte idag, det är på måndag.
Kärringar i ett nötskal. Man bokar på internet, lägger in tiden i mobilkalendern och beställer en påminnelse som extra backup. Logiskt och enkelt och därmed omöjligt för en kvinna.
Kärringar i ett nötskal. Man bokar på internet, lägger in tiden i mobilkalendern och beställer en påminnelse som extra backup. Logiskt och enkelt och därmed omöjligt för en kvinna.
850 väl?Rostiga fälgar föredras väl framför det där Är det en gammal 440 du har råkat volvo-styla?
Idag är ju förbannad på mig själv att jag är så förbaskat envis o stolt som vägrar ta emot hjälp. E lite småsjuk med feber o killen ringer o erbjuder sig att komma hem till mig o skotta min uppfart, men nej säger jag! Envisheten gör det hellre själv o blir säkert ännu sjukare på kuppen
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|