Varför ska det vara lika lön? Helt befängt.Ja jag ringde hem när jag stod där och datorn vägrade hälsa mig välkommen.
-Oj då det var visst på måndag.
Jaja det ger mig en chans att få igång varningblinkersen iaf.
Varför ska det vara lika lön? Helt befängt.Ja jag ringde hem när jag stod där och datorn vägrade hälsa mig välkommen.
-Oj då det var visst på måndag.
Jaja det ger mig en chans att få igång varningblinkersen iaf.
Varför ska det vara lika lön? Helt befängt.
Det verkade ju lite smådumt ja...
Vafan, jag som alltid trott att alla tjejer var snabba som fan med att tacka och ta emot av killars "ridderlighet" (som egentligen betyder: "om jag uppvaktar henne och jobbar som fan åt henne så får jag säkert doppa"-förhoppning) Du rubbar min världsbild!
Nåja, ge nu fan i att skotta och vila ordentligt så blir du säkert frisk snart
Krya på sig!
Tack så mycket Bushido
Ca 30 meter uppfart är nu skottat av mig så nu blir det soffan o lite té resten av kvällen innan det är dags att åka iväg o ta ett nattpass på jobbet
Killars ridderlighet, ja, ha ha! Stackars min kille då för jag både snickrar, kaklar o klipper gräset i detta huset
Haha, vila är för mesar eller?
Uppenbart att han inte är mannen i huset med andra ord? Haha, tycker lite synd om honom som inte får visa sin manlighet... Vad får han egentligen göra där hemma?
Tack så mycket Bushido
Ca 30 meter uppfart är nu skottat av mig så nu blir det soffan o lite té resten av kvällen innan det är dags att åka iväg o ta ett nattpass på jobbet
Killars ridderlighet, ja, ha ha! Stackars min kille då för jag både snickrar, kaklar o klipper gräset i detta huset
Du verkar va en riktig hårding
Jag är värsta softis, skenet bedrar
Ha ha, fast han bor ju inte här så då får jag ju göra allt Fast han brukar hjälpa mig med o göra klart mina projekt, jag gör kanske saker klara till 90% o så fixar han till det sista o det är toppen! Men i det stora hela så gör vi det mesta tillsammans
Jag blev välkommnad på besiktningen i dag (inte så konstigt, jag hade ju bokat själv)
Jag blev välkommen åter om en månad också
Rosthål i golv och balk.
Skitfolkan som jävlas nu igen?
Har du verkligen skottat? Ser mer ut som om du pytsat ut snön lite på måfå över uppfarten?Tack så mycket Bushido
Har du verkligen skottat? Ser mer ut som om du pytsat ut snön lite på måfå över uppfarten?
Kollar på 1:an just nu och blir lite smått förbannad på tjejen som pratar med sin hund som om den vore en människa. Fan vad jag stör mig på det, ungefär som att föra en konversation med en bebis och tro att den ska förstå.
Eller rättare sagt, jag blir förbannad när de daltar med hundarna som om de vore små bebisar. Åtminstone när jag ser på.
Kollar på 1:an just nu och blir lite smått förbannad på tjejen som pratar med sin hund som om den vore en människa. Fan vad jag stör mig på det, ungefär som att föra en konversation med en bebis och tro att den ska förstå.
Eller rättare sagt, jag blir förbannad när de daltar med hundarna som om de vore små bebisar. Åtminstone när jag ser på.
Äääh, klart man ska prata me sin hund, fast mest för att de e kul o se när de kämpar för att förstå vad man säger
Dessutom var det givetvis Mauds fel att hon inte hade annat än grundskoleutbildning och helt plötsligt stod arbetslös från den stabila arbetsgivaren SAAB Automobile.Kollar på 1:an just nu och blir lite smått förbannad på tjejen som pratar med sin hund som om den vore en människa. Fan vad jag stör mig på det, ungefär som att föra en konversation med en bebis och tro att den ska förstå.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|