Idag är jag förbannad därför att...

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Det verkade ju lite smådumt ja...:D
Vafan, jag som alltid trott att alla tjejer var snabba som fan med att tacka och ta emot av killars "ridderlighet" (som egentligen betyder: "om jag uppvaktar henne och jobbar som fan åt henne så får jag säkert doppa"-förhoppning):va Du rubbar min världsbild!:D

Nåja, ge nu fan i att skotta och vila ordentligt så blir du säkert frisk snart:)
Krya på sig!:pannkyss

Tack så mycket Bushido:):krama
Ca 30 meter uppfart är nu skottat av mig så nu blir det soffan o lite té resten av kvällen innan det är dags att åka iväg o ta ett nattpass på jobbet:)
Killars ridderlighet, ja, ha ha! Stackars min kille då för jag både snickrar, kaklar o klipper gräset i detta huset:D

Bifogat

• DSC02410.jpg
    DSC02410.jpg
    220 KB · Visningar: 72

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ca 30 meter uppfart är nu skottat av mig så nu blir det soffan o lite té resten av kvällen innan det är dags att åka iväg o ta ett nattpass på jobbet:)
Killars ridderlighet, ja, ha ha! Stackars min kille då för jag både snickrar, kaklar o klipper gräset i detta huset:D

Haha, vila är för mesar eller?:D
Uppenbart att han inte är mannen i huset med andra ord?;) Haha, tycker lite synd om honom som inte får visa sin manlighet... Vad får han egentligen göra där hemma?:D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Haha, vila är för mesar eller?:D
Uppenbart att han inte är mannen i huset med andra ord?;) Haha, tycker lite synd om honom som inte får visa sin manlighet... Vad får han egentligen göra där hemma?:D

Ha ha, fast han bor ju inte här så då får jag ju göra allt:) Fast han brukar hjälpa mig med o göra klart mina projekt, jag gör kanske saker klara till 90% o så fixar han till det sista o det är toppen! Men i det stora hela så gör vi det mesta tillsammans:)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*

Du verkar va en riktig hårding :näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ha ha, fast han bor ju inte här så då får jag ju göra allt:) Fast han brukar hjälpa mig med o göra klart mina projekt, jag gör kanske saker klara till 90% o så fixar han till det sista o det är toppen! Men i det stora hela så gör vi det mesta tillsammans:)

Jag förstår.
Jaja, alltid kul med tjejer som kan själva:tummenupp
Hälsa grabbhalvan och krya på dig nu som sagt (och se till att vila lite också;)):D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag blev välkommnad på besiktningen i dag (inte så konstigt, jag hade ju bokat själv)

Jag blev välkommen åter om en månad också :huvet

Rosthål i golv och balk.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jag blev välkommnad på besiktningen i dag (inte så konstigt, jag hade ju bokat själv)

Jag blev välkommen åter om en månad också :huvet

Rosthål i golv och balk.

Skitfolkan som jävlas nu igen?

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Har du verkligen skottat? Ser mer ut som om du pytsat ut snön lite på måfå över uppfarten? :va

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Har du verkligen skottat? Ser mer ut som om du pytsat ut snön lite på måfå över uppfarten? :va

Tänkte ungefär desamma, ser mest ut som någon lekt lite o gjort en pyttevall vid sidan av, varför ens försöka när det är 5cm snö o man ändå inte gör de bra? :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kollar på 1:an just nu och blir lite smått förbannad på tjejen som pratar med sin hund som om den vore en människa. Fan vad jag stör mig på det, ungefär som att föra en konversation med en bebis och tro att den ska förstå.
Eller rättare sagt, jag blir förbannad när de daltar med hundarna som om de vore små bebisar. Åtminstone när jag ser på.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Kollar på 1:an just nu och blir lite smått förbannad på tjejen som pratar med sin hund som om den vore en människa. Fan vad jag stör mig på det, ungefär som att föra en konversation med en bebis och tro att den ska förstå.
Eller rättare sagt, jag blir förbannad när de daltar med hundarna som om de vore små bebisar. Åtminstone när jag ser på.

Äääh, klart man ska prata me sin hund, fast mest för att de e kul o se när de kämpar för att förstå vad man säger :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jag brukar prata till hundar som jag pratar till vuxna människor.

"Öhh, tjockis, flytta dig från soffan!" istället för "hopp ner" och "Gå och lägg dig" istället för "Ligg", det fungerar sisådär beroende på hund.

Konstigt nog funkar "Skaru ha en korvskiva?" på alla hundar :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Äääh, klart man ska prata me sin hund, fast mest för att de e kul o se när de kämpar för att förstå vad man säger :D

Att prata med sina djur förstår jag att man gör MEN inte på det viset som en del människor gör (hon på tv tex), där de pratar med hunden som om den förstår hela meningar och sen ska man gärna prata lite bebisspråk eller dylikt.
Jag pratar med mina katter, men jag frågar inte "Vad vill du ha till kvällsmat ikväll lilla Kida, går det bra med makaroner och korv?". Jag kanske ropar på nån av dem och säger "mat", "busa", "gå ut" etc för sånt förstår de ju.
Eller iofs, de får ju prata med byrackorna hur jävla mycket de vill, det är ju inte mitt uppdrag att förklara för dem att hunden ändå inte fattar något. Men jag blir lite smått upprörd :mad:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Dessutom var det givetvis Mauds fel att hon inte hade annat än grundskoleutbildning och helt plötsligt stod arbetslös från den stabila arbetsgivaren SAAB Automobile.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka