Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Men din lille smörsångare... :mad:

Fan vad du är bitter, du hör verkligen hemma här i tråden:hihi

Ni andra var ju inte så snälla så då får väl jag vara det?:) Tyckte inte att hon förtjänat en massa spott och spe, så då får jag väl ta saken i egna händer och väga upp med lite snällhet.

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Fan vad du är bitter, du hör verkligen hemma här i tråden:hihi

Ni andra var ju inte så snälla så då får väl jag vara det?:) Tyckte inte att hon förtjänat en massa spott och spe, så då får jag väl ta saken i egna händer och väga upp med lite snällhet.

Ja jag hänger här i tråden av en anledning.

Flickebarnet måste ju tas ner på jorden, hon går ju runt o tror att hon skulle klara sig alldeles utmärkt utan en karl.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....

Flickebarnet måste ju tas ner på jorden, hon går ju runt o tror att hon skulle klara sig alldeles utmärkt utan en karl.

Men jag har världens bästa kille som hjälper mig så vad är problemet?

Flicka, vilken fin komplimang när man har fyllt 30:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Själv gör jag det för att läsa om andras olycka, det brukar vara ganska uppiggande när man själv har det störigt av någon underlig anledning.

:rofl
Du har helt rätt, hon måste lära sig att allt kan göras bättre av oss grabbar:D
[YOUTUBE-ID]UrV9IvNadYk[/YOUTUBE-ID]

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Själv gör jag det för att läsa om andras olycka, det brukar vara ganska uppiggande när man själv har det störigt av någon underlig anledning.

:rofl
Du har helt rätt, hon måste lära sig att allt kan göras bättre av oss grabbar:D
[YOUTUBE-ID]UrV9IvNadYk[/YOUTUBE-ID]

Ja ungefär som mig nu då =) Annans olycka är den enda sanna lyckan.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Rostiga fälgar föredras väl framför det där :gnissla Är det en gammal 440 du har råkat volvo-styla?

Jag ligger hemma på soffan med tandvärken från helvetet, visdomstand såklart. Hoppade över operationstiden för 10-12 år sedan, det skulle jag inte ha gjort visade det sig i efterhand...

Äsch, det är vinterfälgarna till en ful gammal rostig 460. Fanns likCsom ingen look att förstöra så det är mest en kul grej. "Alltid retar det någon" Vilket visat sig vara många :gnissla

Mjo det är ju det jag hoppas på att slippa. Kan leva med att ha lite ont en vecka när man får det fixat gratis.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Han sitter där och kaxar sig borta i Arboga! Den där "typen" va!? :D
Ska vi åka te an o ge på an? ;)

Ja nu har han skitit i det blå skåpet, en suring & hallsting, i Köping å Arbåååååaaagaaa bor det bara bögar å transvestiter som en kollega sade en gång. :D Jag tror deecutie är en sådan x-dresser. :hihi

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja nu har han skitit i det blå skåpet, en suring & hallsting, i Köping å Arbåååååaaagaaa bor det bara bögar å transvestiter som en kollega sade en gång. :D Jag tror deecutie är en sådan x-dresser. :hihi

Touché :sissy Men de flesta flyttar härifrån så det är snart bara jag kvar :ensamigarderoben

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
fronten till min bilstereo är puts väck. Har letat igenom hela huset. Den kan vara var fan som helst eftersom den inte suttit i bilen sedan i mars eller nåt. :mad::huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Gick du och la dig i sängen eller vad?:va

:död
Sitter här nu o e hundvakt, de e väl förvisso rätt trevligt men de betyder ju att hon kommer hit en gång till.
Fast de får de väl va värt för o ha min kära lite puppe här, vi har saknat varandra, han blev helt bananas när han kom hit =)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
:död
Sitter här nu o e hundvakt, de e väl förvisso rätt trevligt men de betyder ju att hon kommer hit en gång till.
Fast de får de väl va värt för o ha min kära lite puppe här, vi har saknat varandra, han blev helt bananas när han kom hit =)

Jag vill säga toffel, men något säger mig att det vore okänsligt i det här läget... Så jag ska inte häckla dig för mycket:D

Tja, inget ont som inte för något gott med sig med andra ord:tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag vill säga toffel, men något säger mig att det vore okänsligt i det här läget... Så jag ska inte häckla dig för mycket:D

Tja, inget ont som inte för något gott med sig med andra ord:tummenupp

Är väl mer för min egen o hundens skull än för hennes så toffel är väl inte helt rätt ord, man har ju inte vårdnaden om sina ungar varannan vecka för att man är toffel utan för att man älskar ungarna helt enkelt :D
I detta fall sin lille fjöshund man faktiskt haft i nästan 3 år.

Något av det svåraste har ju varit att maten man lämnar på tallriken inte försvunnit som man varit van med under många år, men idag så stod de allt en hund me tassarna uppe på bordet o slafsa i sig, underbart.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannad på folk som ska köra så onödigt sakta för att de råkar vara vinter, nej det är INTE okej att köra 50 på 90 väg enbart för att de råkar vara lite vitt på backen.

Ge fan i att köra om ni nu känner er osäkra, idioter :mad:

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...