Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Är väl mer för min egen o hundens skull än för hennes så toffel är väl inte helt rätt ord, man har ju inte vårdnaden om sina ungar varannan vecka för att man är toffel utan för att man älskar ungarna helt enkelt :D
I detta fall sin lille fjöshund man faktiskt haft i nästan 3 år.

Något av det svåraste har ju varit att maten man lämnar på tallriken inte försvunnit som man varit van med under många år, men idag så stod de allt en hund me tassarna uppe på bordet o slafsa i sig, underbart.

Helt sant, men nu tänkte jag mer på hur du skötte det hela med exet (att du inte bara lät henne ligga kvar utan även kröp dit du med, om jag nu förstått rätt i att det var så det gick till?) snarare än hur du sköter hunden:)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Helt sant, men nu tänkte jag mer på hur du skötte det hela med exet (att du inte bara lät henne ligga kvar utan även kröp dit du med, om jag nu förstått rätt i att det var så det gick till?) snarare än hur du sköter hunden:)

*lalalalalla* *hålla för öronen*...Jag ignorerar allt de dumma o fokuserar på de bra.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Folk som tjatar om saker de behöver hjälp med, sen när man väl ska ta tag i de då lägger dom ner, orka hjälpa andra som inte vill ha hjälp (tydligen)!

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Behöver jag säga mer:huvet:huvet Skiten står på VAG för 5:e gången på en månad!!!!!! Köp aldrig bilar med 1.8T motor och som är longlifeservade:gnissla:död Möget står nu 13,5 mil ifrån mig så det blir kul o behöva ta ledigt från jobbet för att få hem bilen o lämna tillbaka hyrbilen:(

Bifogat

• DSC024131.jpg
    DSC024131.jpg
    195 KB · Visningar: 50

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Behöver jag säga mer:huvet:huvet Skiten står på VAG för 5:e gången på en månad!!!!!! Köp aldrig bilar med 1.8T motor och som är longlifeservade:gnissla:död Möget står nu 13,5 mil ifrån mig så det blir kul o behöva ta ledigt från jobbet för att få hem bilen o lämna tillbaka hyrbilen:(

:krama stackare! Min bil är inte repfri längre tack vare all jävla snö & ishalka men den går iaf att köra... Lider med dig. :pannkyss

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Som jag sa i en tidigare tråd, man kanske ska be sin kille om hjälp :gnissla Jag hade kunnat berättat för dig innan köp att det där är en riktig skitbil, jag hade gjort det gratis dessutom :)
Nu ska jag sluta strö salt i såren, men ge fan i att köpa VAG nästa gång så har du genast eliminerat ett stort problem som är svårt att serva bort...

Jag blev förbannad när jag såg "kniven mot strupen", kan vara Sveriges sämsta program genom tiderna efter "Let´s dance". Nu måste jag skicka hotbrev till tjommen som leder programmet, på återseende.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
:krama stackare! Min bil är inte repfri längre tack vare all jävla snö & ishalka men den går iaf att köra... Lider med dig. :pannkyss

Som jag sa i en tidigare tråd, man kanske ska be sin kille om hjälp :gnissla Jag hade kunnat berättat för dig innan köp att det där är en riktig skitbil, jag hade gjort det gratis dessutom :)
Nu ska jag sluta strö salt i såren, men ge fan i att köpa VAG nästa gång så har du genast eliminerat ett stort problem som är svårt att serva bort...

Jag blev förbannad när jag såg "kniven mot strupen", kan vara Sveriges sämsta program genom tiderna efter "Let´s dance". Nu måste jag skicka hotbrev till tjommen som leder programmet, på återseende.

Tack McMiss! Jo, nu var han med mig när jag köpte bilen o inte f-n gick det bättre!!!! Nästa bil blir Audi igen:)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
"Jag är skyldig dig 500, du får tillbaka dem såfort lönen kommer, är det okey?"
Ja självklart, visste inte ens att du var skyldig de så whatever.
"Bra, hmm...får ja låna lite till...?"
............................................

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Tack McMiss! Jo, nu var han med mig när jag köpte bilen o inte f-n gick det bättre!!!! Nästa bil blir Audi igen:)

Hoppas du vet om att audi hör till nästan samma liga :)

Fan, slå en signal till mig nästa gång du ska handla bil..

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09

De e allt för roliga.

Ja e förbannad för ja trodde ja va trött nog att somna så ja gick o la mig, de sluta bara med en vilopaus så man kommer få va uppe hela natten istället för o bara vare uppe en timme eller två extra innan man gick o la sig :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ja e förbannad för ja trodde ja va trött nog att somna så ja gick o la mig, de sluta bara med en vilopaus så man kommer få va uppe hela natten istället för o bara vare uppe en timme eller två extra innan man gick o la sig :huvet

Samma här, legat i sängen med feber mest hela dagen så nu kan man inte sova direkt :mad:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Samma här, legat i sängen med feber mest hela dagen så nu kan man inte sova direkt :mad:

Suger brutalt, man tvinga ju tillome sig upp hyffsat tidigt istället för o bara ligga o götta sig hela dan lite småbakis ba för o kunna somna fint.
Men nu har man bara gått trött hela jävla dan i onödan känns de som.

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår