Idag är jag förbannad därför att...

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
ursäkta språket i förväg...

FÖRBANNADE, SATANS, JÄVLA,HELVETES SKIT-TELE2! :kulspruta

NÅGON som vet hur man öppnar en trilskandes pdf-fil??? Jag har fungerande adobe mm men filen visar bara "error null" ändå. För det är ju inte tele2s fel, som har VÄRLDENS SÄMSTA JÄVLA KUNDsERVICE & HEMSIDA!!!:mad::machinegu:
Hur fan ska jag nu göra för å få se min faktura???? :va:va Att få en skickad till dig ska de ASEN ha 99kr för!!! :mad::mad:

(Till er som faktiskt har jätteont i kroppen eller dylikt: jag känner sympati för er)

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX

NÅGON som vet hur man öppnar en trilskandes pdf-fil??? Jag har fungerande adobe mm men filen visar bara "error null" ändå. För det är ju inte tele2s fel, som har VÄRLDENS SÄMSTA JÄVLA KUNDsERVICE & HEMSIDA!!!:mad::machinegu:
Hur fan ska jag nu göra för å få se min faktura???? :va:va Att få en skickad till dig ska de ASEN ha 99kr för!!! :mad::mad:

(Till er som faktiskt har jätteont i kroppen eller dylikt: jag känner sympati för er)
Jag blir förbannad för att folk är så jävla dumma att de väljer skitoperatörer.

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
20 000:- ska VAG ha för o laga bilen o för att få bort kocksen i motorn o i turbon:huvet:huvet:huvet:huvet

Så nu kan ni häckla igen:gnissla

CPMS

Medlem med medel-lem
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
Kawasaki GPZ900R -88, KTM 950 SM -08

Uppdatera PDF-läsaren, kolla om dom kan skicka filen igen, kolla fakturan på "mina sidor", sluta svära så in i helvete. :D

EDIT: :mad::mad::mad:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
Det är väl inte VAG:s fel att någon klant har gett fan i att serva / servat fel?

Har jag påstott det då?
Felet som jag förstår det ligger i longlifeoljan, att bilen sen har blivit servad vart 10-12 månad o med full servicebok spelar tyvärr inte så stor roll. Longlifeservice är ju upp till 3000mil med bilen o denna har gått ca 1900mil mellan servicarna så det är bara till o bita i det sura äpplet.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Har jag påstott det då?
Felet som jag förstår det ligger i longlifeoljan, att bilen sen har blivit servad vart 10-12 månad o med full servicebok spelar tyvärr inte så stor roll. Longlifeservice är ju upp till 3000mil med bilen o denna har gått ca 1900mil mellan servicarna så det är bara till o bita i det sura äpplet.
Varför skulle longlifeoljan, om den var av rätt specifikation, koksa?

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
Varför skulle longlifeoljan, om den var av rätt specifikation, koksa?

Det får du fråga en expert men de säger att det har o göra med klimatet (stora svängningar i temperaturen). Detta är ett relativt vanligt problem på skoda, audi o passat som har 1.8t motorer. I USA står VAG för reperationen (oil sludge) då detta händer o i vissa fall även i sverige då bilarna inte har gått mer än några 1000 mil men min har rullat några 1000 mil till.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

Westfield

Gubbe
Gick med
20 Jul 2005
Hoj
VT-750, NV-11
20 000:- ska VAG ha för o laga bilen o för att få bort kocksen i motorn o i turbon:huvet:huvet:huvet:huvet

Innan du låter VAG börja pilla på bilen bör du höra med några fler verkstäder.
Erfarenhetsmässigt så tar VAG fruktansvärt betalt, skulle gissa på att du kan få det gjort för halva priset hos någon annan!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Surt som fan :( När köpte du bilen? Vore jag du skulle jag åka tillbaka till den förbannade "hästhandlaren" och slå näven i bordet eller över truten på honom och be om pengarna tillbaka/eller att han står för reparation. För du köpte väl på firma? 6 månader garanti som inte går att avtala bort var det senaste jag hörde, har du haft den längre än så?

Jag sitter här med feber fortfarande och har sovit som en påse nötter inatt, dessutom så fungerar kabeltv knappt och jag har inte fått grejjerna från Telia än så at tjag kolla på tv via dem :mad:
Och mitt gamla boxer får jag inte igång för min inomhusantenn vägrar vara med längre 2x :mad:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Innan du låter VAG börja pilla på bilen bör du höra med några fler verkstäder.
Erfarenhetsmässigt så tar VAG fruktansvärt betalt, skulle gissa på att du kan få det gjort för halva priset hos någon annan!
Här i byn tar VAGverkstaden nära 2000 i timmen.
Utan att vara duktiga.

Nyheter
ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...