Men nu får du ge fan i den där bruden!
Eller pratar du om något annat?
Helvete...
Du har inte mycket tur med det där bilaset...
Ingen försäkring som täcker, eller nåt? Garanti?
Mje inte gjort nåt, är bara idiot som sitter o tänker...
Men nu får du ge fan i den där bruden!
Eller pratar du om något annat?
Helvete...
Mje inte gjort nåt, är bara idiot som sitter o tänker...
Hur är läget mellan er två egentligen? Ni var ihop, det tog slut, ni delar säng, du passar hund? Så vad hände? Och kan tänkandet leda till något om det nu redan är slut?
Helvete...
Innan du låter VAG börja pilla på bilen bör du höra med några fler verkstäder.
Erfarenhetsmässigt så tar VAG fruktansvärt betalt, skulle gissa på att du kan få det gjort för halva priset hos någon annan!
Surt som fan När köpte du bilen? Vore jag du skulle jag åka tillbaka till den förbannade "hästhandlaren" och slå näven i bordet eller över truten på honom och be om pengarna tillbaka/eller att han står för reparation. För du köpte väl på firma? 6 månader garanti som inte går att avtala bort var det senaste jag hörde, har du haft den längre än så?
Jag sitter här med feber fortfarande och har sovit som en påse nötter inatt, dessutom så fungerar kabeltv knappt och jag har inte fått grejjerna från Telia än så at tjag kolla på tv via dem
Och mitt gamla boxer får jag inte igång för min inomhusantenn vägrar vara med längre 2x
Här i byn tar VAGverkstaden nära 2000 i timmen.
Utan att vara duktiga.
Här är hela storyn, jag köpte bilen 19/11-09 så har tyvärr inte haft den länge. Den är köpt hos en bilhandlare men med bara 1 månads garanti eftersom bilen har rullat över 10 000mil annars hade jag haft 3 månaders garanti. Han är tyvärr inte med i MRF så allt blir lite svårare då.
Jadu, vi var ihop i nästan 3 år.
Delar säng gör vi inte.
Hunden är ju min me o jag saknar honom så jag vill gärna ha honom lite.
Tänkandet leder bara till mer lidande, men tyvärr kan man ju inte rå för de.
Fjolleri deluxe vettu...
Det kanske ska startas en "Bushido, peppningskonsulten"-tråd?
Här är hela storyn, jag köpte bilen 19/11-09 så har tyvärr inte haft den länge. Den är köpt hos en bilhandlare men med bara 1 månads garanti eftersom bilen har rullat över 10 000mil annars hade jag haft 3 månaders garanti. Han är tyvärr inte med i MRF så allt blir lite svårare då.
Varför skulle longlifeoljan, om den var av rätt specifikation, koksa?
Har nyss sträck-tittat på "Long Way Round" och vilka dyker upp på slutet om inte dom förbannade Tuttlarna, det är så man blir förbannad.
Djävla lins-löss hela bunten.
Gör det samma, dom kunde använt dom sekunderna att visa mer från resan än att visa cyklar som dom säkert stoppar in i släpvagnen som sitter bakom jättebussen när dom ska åka att tanka.
Ok, så varför tog det slut då?
Syftade på den gången hon åkte hem till dig för att hämta grejer och lyckades sova över.
Förstår.
Det är precis det jag vill komma fram till: Om nu orsaken till varför det tog slut är så pass betydande att tänkandet inte leder till något, vare sig lycka eller att ni blir tillsammans igen, varför då tänka? Ut och lev!
Jo, been there done that... Lätt är det inte, men det går. Kämpa på.
Jag har varit här förr men efter senaste gången när jag gjorde slut med dåvarande sambo o tillslut träffa ny o kom över det så trodde man att man mått så skit för sista gången.
Jag vet mkt väl vad man ska o inte ska göra, men teori o praktik lirar inte riktigt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|