Idag är jag förbannad därför att...

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Jag är fortfarande förbannad på min chef, till och med MER förbannad nu när jag sovit på saken.
Han är antingen senil eller fullblodsidiot som skickar förskott på lön ist för bonus.
Jag sa åt honom med stooora ord att jag INTE vill ha förskott på lön. Ändå så får jag just det. Nu har han förstört två dagar för mig.
IDIOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska fan säga upp mig. Jävla horgubbe.

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
Tillfällligt utan
Fortfarande lite förbannad för att jag såg nån harva runt en aston martin av betydligt nyare snitt ( db9 eller vantage ) i snöslasket här om dagen..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Är idag förbannad på fucking jävla Royal Mail som inte kan jobba varken som de eller ska när de ska!:4skrika Sluta lalla era lata strejkande jävlar (och ge fan i att skylla på vädret) och få hit mina paket!:4skrika

Beställde en sak till mitt säckpipsprojekt för över tre veckor sen, och det har fortfarande inte dykt upp. Nu har till och med säljaren gett upp och skickat tillbaka mina pengar, så nu måste jag hitta en ny återförsäljare och beställa därifrån. Har som tur är upptäckt att det finns en i sverige vilket jag tidigare inte kände till, så nu blir det till att handla där istället. Men hela mitt projekt har fått vänta i tre jävla veckor för att jag inte kan göra något mer utan den här prylen. Fatta så mycket jag hade kunnat åstadkomma på den tiden om jag bara haft min jävla pryl!:mad: Väntar dessutom på ytterligare ett paket, men det har "bara" varit på väg i nio dagar hittills...:mad:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
You need a hobby mate...

Börja lira juvertuta?:)

Hobbys har jag, livslusten o orken att utföra mina hobbys I have not.
Jag har nog med saker att göra för att fylla mina dagar och mkt mer därtill men neeeh...

Orkar inte ens gå till jobbet för tillfället..:mad:

Ja användas, inte förstöras :huvet

En bil förstörs inte av att köras i lite snömodd..
Att köras på E20 denhär tiden på året däremot e la lite värre...

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hobbys har jag, livslusten o orken att utföra mina hobbys I have not.
Jag har nog med saker att göra för att fylla mina dagar och mkt mer därtill men neeeh...

Orkar inte ens gå till jobbet för tillfället..:mad:

I see... Är det fortfarande kärringbestyren som jävlas? Skaffa livslust och ork är ju betydligt svårare än att fixa saker att göra ja... Vänd dygnet rätt, ät ordentligt och nyttigt och motionera är mina bästa knep, brukar kunna "få igång" mig på en eller två veckor.

Får hoppas att du hittar gnistan snart.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
I see... Är det fortfarande kärringbestyren som jävlas? Skaffa livslust och ork är ju betydligt svårare än att fixa saker att göra ja... Vänd dygnet rätt, ät ordentligt och nyttigt och motionera är mina bästa knep, brukar kunna "få igång" mig på en eller två veckor.

Får hoppas att du hittar gnistan snart.

Jepp jag har börjat gymma igen o lägger mitt fokus på det just nu :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jepp jag har börjat gymma igen o lägger mitt fokus på det just nu :tummenupp

Glöm då inte bort att äta och sova ordentligt, annars blir du bara ännu tröttare:tungan

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Glöm då inte bort att äta och sova ordentligt, annars blir du bara ännu tröttare:tungan

Nerå de lugnt maten sköter ja hyffsat tillsammans me mina kreatin o proteinkurer o allt va fan de e :D
Sömnen är lite sisådär fortfarande men de blir bättre o bättre...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Nerå de lugnt maten sköter ja hyffsat tillsammans me mina kreatin o proteinkurer o allt va fan de e :D
Sömnen är lite sisådär fortfarande men de blir bättre o bättre...

Det låter bra det:tummenupp
Då får vi hoppas på det bästa!
Lycka till eller vad man ska säga:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hah, tack... imorrn kan jag behöva en rejäl jävla lycka till spark i arslet för o ta mig iväg te gymmet, två dagars gymledighet me :fyllisar .. :D

Det är illa att pausa precis sådär i början, det blir så jävla svårt att ta sig igång igen efter att ha påminnts om att latmanslivet är ganska skönt det med:D

Men det är bara att bita ihop:tummenupp

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det är illa att pausa precis sådär i början, det blir så jävla svårt att ta sig igång igen efter att ha påminnts om att latmanslivet är ganska skönt det med:D

Men det är bara att bita ihop:tummenupp

Heh, tyvärr måste man pausa när man kör såpass hårt som jag kör.
Kör ju inte direkt för att bli smalare me lite fjösvikter o kondition (även fast det i förhållande till vad andra kör fortfarande är fjösvikter :D ).
Kände i onsdags när ja körde att nu äre dags för lite vila så körde ett lätt pass på torsdan oså vila två dar nu, kanon de.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA