Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Heh, tyvärr måste man pausa när man kör såpass hårt som jag kör.
Kör ju inte direkt för att bli smalare me lite fjösvikter o kondition (även fast det i förhållande till vad andra kör fortfarande är fjösvikter :D ).
Kände i onsdags när ja körde att nu äre dags för lite vila så körde ett lätt pass på torsdan oså vila två dar nu, kanon de.

Självklart ska man pausa, trodde att du menade att du tagiot ett uppehåll bara:) Och det är inte bra precis i början av träningen. Men givetvis ska man pausa och inet träna varje dag i sträck:)

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Självklart ska man pausa, trodde att du menade att du tagiot ett uppehåll bara:) Och det är inte bra precis i början av träningen. Men givetvis ska man pausa och inet träna varje dag i sträck:)

Nej för helvete, dehär e bara den vila man behöver för o bygga muskler, muskler bygger man under vilodag vettu.
Så de e bara vila me massa öl o sen på't igen imorrn bakis o go :yoparty

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nej för helvete, dehär e bara den vila man behöver för o bygga muskler, muskler bygger man under vilodag vettu.
Så de e bara vila me massa öl o sen på't igen imorrn bakis o go :yoparty

Dåså, kör hårt då:tummenupp :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Den elaka dvärgen/Bajsmaskinen har bestämt sig för att stanna kvar där inne i värmen :mad: Tjejen har varit ute och gått flera promenader men hon känner inte så stor skillnad. Var in på BB igår kväll och konstaterade att det tar en stund till, hon tycker inte att det är så kul att ha värkar 2 dygn i streck.
Hon har inte varit förkyld, det hör jag det :D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Den elaka dvärgen/Bajsmaskinen har bestämt sig för att stanna kvar där inne i värmen :mad: Tjejen har varit ute och gått flera promenader men hon känner inte så stor skillnad. Var in på BB igår kväll och konstaterade att det tar en stund till, hon tycker inte att det är så kul att ha värkar 2 dygn i streck.
Hon har inte varit förkyld, det hör jag det :D

Sex sägs vara en bra sättaigångförlossningen grej. Men ha din tjej värkar så blir det kanske mindre kul för henne.:D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Sex sägs vara en bra sättaigångförlossningen grej. Men ha din tjej värkar så blir det kanske mindre kul för henne.:D

Sen så blir dt kanske mindre bra om ungen vill ut mitt under penetrationen:gnissla :fontanellsekCs

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Så länge livmodern inte har öppnat sig så är det lugnt, fast e det en jättedick inblandat så är det kanske lite obekvämt för bebben med ngn som bankar på en:D

Förvisso, men tänk så går det plötsligt jättefort där precis mitt i alltihop!?:näsblod

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Ha ha, vilken syn....

Vilken jävla bemötande för ungen sen!:näsblod På väg ut i den nya världen och får med ens en kuk i fontanellen:död :D
Jag hade blivit förbannad och gått tillbaka in igen:glömdet

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Förbannad på folk som inte kan lära sig att använda helljuset på bilen, glömmer att stänga av de innan möte, drar på de igen precis innan bilarna möts istället för efteråt. För att inte tala om idioterna som ska ligga i häcken med helljuset på, blir nog att mecka dit extraljus riktat bakåt för mot eld:mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Förbannad på folk som inte kan lära sig att använda helljuset på bilen, glömmer att stänga av de innan möte, drar på de igen precis innan bilarna möts istället för efteråt. För att inte tala om idioterna som ska ligga i häcken med helljuset på, blir nog att mecka dit extraljus riktat bakåt för mot eld:mad:

Jag har ganska bra lyse på min bil, vilket leder till att jag sällan upplever mötandes heljus irriterande innan dom bländar av.

Den som först irriteras av den mötandes lysen bländar av sina för att visa det.

Jag är noga med att blända av snabbt när dom gör det, och invänta att dom har passerat innan jag bländar på igen.

Men det finns alltid puckon som tycker att jag har bländat dom INNAN dom har bländat av, och därför slår på helljuset strax innan vi möts.

Vaddå? Det är väl inte mitt fel att dom åker omkring med 20 år gamla orginallysen med 55W lampor och spänningsfall så ljuset är gult?

Hade dom haft mer lyse än mig hade jag bländat av först.
That's the way the game is played!

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
Jag har ganska bra lyse på min bil, vilket leder till att jag sällan upplever mötandes heljus irriterande innan dom bländar av.

Jag är noga med att blända av snabbt när dom gör det, och invänta att dom har passerat innan jag bländar på igen.

Men det finns alltid puckon som tycker att jag har bländat dom INNAN dom har bländat av, och därför slår på helljuset strax innan vi möts.

Vaddå? Det är väl inte mitt fel att dom åker omkring med 20 år gamla orginallysen med 55W lampor och spänningsfall så ljuset är gult?

Roadrage! :kulspruta

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Exakt. Söderbor som kommer upp till norrland och inte upplevt långa raksträckor är också jobbiga. Bländar av så fort de kommer runt en kurva och blir rabiat galna och blinkar som fan för att man ska blända av när ljusbilden inte ens är i närheten av deras bil... de måste ju fan sitta och stirra in ljuset på mötande bil för att lyckas bli bländade.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:5sure:6surkart:4skrika:mad::censored
Lite lätt less på alla kollegor som INTE kan se till att komma i tid till jobbet.
:huvet:död

(lite positift i denna kråksång är att jag får massa övertid :D)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA