Idag är jag förbannad därför att...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Precis. En timmes snöfall och tågen inställda...:mad:

Nja. Det tog mig 3.5 timmar att ta mig hem från Malmö idag. :näsblod

Vill köra hoj men slicks och snö funkar fan inte alls bra :mad::mad::mad:

Är mest förbannad på den helvetes jävla snön som bara vräker ner utan nån som helst sympati :mad:

Skulle inte du ut och åka pulka i ett visst syfte? :)

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag förbannad för kan inte sova jävla skit!:mad: :huvet Somnade klockan elva, vaknade klockan tolv, låg vaken till klockan sex. Helvetes jävla pissenatt detta!:mad:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Fan i helvete vad jag är förbannad på folks oduglighet att köra bil i snö. Alla dessa über-passiva sosseKÄRRINGAR som måste stanna i varenda jävla satans rondelljävel, trots att det är TOMT i fanskapet, det slår aldrig fel.

På grund av halkan förvärras deras annars bara lätt irriterande passivitet till något helt annat, det går inte att ta sig iväg från rödljus öht, hela dagjäveln har varit en enda lång övning i tålamod, och då har det inte varit några som helst problem egentligen med underlaget.

Man blir förbannad på riCktigt.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Du är inte ensam, fattar inte varför folk ska ge sig ut och köra om dom är så osäkra!

Sen när man kommer hem så kan man ge sig fan på att grannjävelens tonårsfitta till dotter har onanerat slut på varmvattnet i duschen. Mord låg väldigt nära till hands, rena turen att ingen ringde på dörren :mad:

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Du är inte ensam, fattar inte varför folk ska ge sig ut och köra om dom är så osäkra!

Sen när man kommer hem så kan man ge sig fan på att grannjävelens tonårsfitta till dotter har onanerat slut på varmvattnet i duschen. Mord låg väldigt nära till hands, rena turen att ingen ringde på dörren :mad:

Ha ha, onanerat slut på varmvattnet:D

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Vi vet nog varför ni tar så lång tid på er....
Tänk på det nästa gång du dushar, alla killar i omgivningen tar för givet att är ni inte lika snabba som dom så gör ni annat därinne!

Jag gör det på jobbet istället så jag slipper slösa på varmvattnet här hemma;)

TRS

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2009
Hoj
1985 XT-350
... det företag jag jobbar på idag går i konkurs. Läser ni media vet ni vilket det är. :mad:

Men jag är lika glad för mitt nya jobb... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Förbannad på de små jävlarna som försöker komma åt folks kontokort genom att läsa av i bankomater och ha sig:mad: Tack vare att jag tagit ut pengar i en sån där "avlyssnad" apparat så tvångsbyter banken nu ut mitt kort vilket innebär att jag måste länka om alla mina betalningsprylar som paypal och månadsbetalningar till det nya kortet:huvet Tack som fan för en jävla massa extrajobb era små luder!:mad: Ge fan i andras prylar!:machinegu:
Jaja, får väl vara glad att de inte hunnit ta ut något ännu... Hade ändå knappt några pengar på kortet, och är dessutom noga med att dölja koden och sådär. Men ändå, man blir förbannad!:mad:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Förbannad på de små jävlarna som försöker komma åt folks kontokort genom att läsa av i bankomater och ha sig:mad: Tack vare att jag tagit ut pengar i en sån där "avlyssnad" apparat så tvångsbyter banken nu ut mitt kort vilket innebär att jag måste länka om alla mina betalningsprylar som paypal och månadsbetalningar till det nya kortet:huvet Tack som fan för en jävla massa extrajobb era små luder!:mad: Ge fan i andras prylar!:machinegu:
Jaja, får väl vara glad att de inte hunnit ta ut något ännu... Hade ändå knappt några pengar på kortet ändå, och är dessutom noga med att dölja koden och sådär. Men ändå, man blir förbannad!:mad:

3 minuter att byta kort på paypal...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Sov 5 timmar för länge. 3:e dagen i rad. Skjut mig?

Det har kommit mer snö... Vilket i sin tur betyder att det är längre till våren än vad man tror.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
3 minuter att byta kort på paypal...

Paypal är inte det stora problemet, det är mina prenumerationer, extraknäcksinbetalningar och annats småskit som nu inte kommer åt mitt konto tack vare att kortnumret byts ut... ny kod kommer jag antagligen få också.
Och även om det inte vore en massa extra meck med det hela så är det ändå upprörande att folk försöker sno från någon som är så fattig som jag...:(

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA