... det företag jag jobbar på idag går i konkurs. Läser ni media vet ni vilket det är.
Men jag är lika glad för mitt nya jobb...
Xeratech!?
Och vart ska du börja jobba?
... det företag jag jobbar på idag går i konkurs. Läser ni media vet ni vilket det är.
Men jag är lika glad för mitt nya jobb...
Paypal är inte det stora problemet, det är mina prenumerationer, extraknäcksinbetalningar och annats småskit som nu inte kommer åt mitt konto tack vare att kortnumret byts ut... ny kod kommer jag antagligen få också.
Och även om det inte vore en massa extra meck med det hela så är det ändå upprörande att folk försöker sno från någon som är så fattig som jag...
Du har väl för fan fortfarande samma konto...
Mig robba de på några tusen men VISA upptäckte skiten direkt o ja fick ett nytt fint kort hemskickat me samma kod, tillome samma personliga bild
De gamla börja bli lite sletet så de va kanon.
pojkar är bara till bekymmer... verkar bli till att försöka leva ett liv i ensamhet alternativt bli intresserade av tjejer...
pojkar är bara till bekymmer... verkar bli till att försöka leva ett liv i ensamhet alternativt bli intresserade av tjejer...
Som om det vore enklare?
Vad som gör mig förbannad?
Vi vänder på frågan vad gör mig INTE förbanad?
Liten status koll på allt i livet
Relationer - åt helvete
Vänskap - åt helvete
Ekonomiskt - åt helvete
Nöjen/Intressen - åt helvete
Jobb - åt helvete
Men jag har ett nytt kylskåp..
Är så less på allt att jag vill skricka slå och spy, men då blir jag väll vräkt också, fast det kanske vore bra...
Som nu ikväll då jag kommer hem till en mörk & tom lägenhet efter ett biobesök. Ett biobesök med salongen fylld av gosigt kurande par & på väg in möter man två av sina vänner med respektive..
Men allt detta går över. För oss alla.... Det är bara en aningens jobbigt/svårt/ensamt att gå & lägga sig inatt...
Ähh, gör som jag, leta reda på någon annan singelperson av motsatt kön, gör klart att det ABSOLUT INTE är en dejt och gå två på bion, det blir mycket roligare då, sen NJUTER du av att komma hem till en tom lägenhet.
Förbanna icket mörkret, IKEA säljer värmeljus i storpack!
hm..var hittar man en sån? Borde kanske fundera på att starta ett sovkompis-företag. För en rimlig penning får man sovsällskap för natten. Kanske vore något?...
nähe, nu blir det till att försöka sova & sen vakna upp på bättre humör till en bättre dag. Natti,natti!
Tackvarsågod, du behöver verkligen den.
Självklart är det inte enklare. Allt är skrivet med en gnutta ironi & för stunden ilska/hopplöshet... Men det här med relationer eller snarare avsaknaden av dom är väldigt jobbigt ibland. För oss alla....
Som nu ikväll då jag kommer hem till en mörk & tom lägenhet efter ett biobesök. Ett biobesök med salongen fylld av gosigt kurande par & på väg in möter man två av sina vänner med respektive..
Men allt detta går över. För oss alla.... Det är bara en aningens jobbigt/svårt/ensamt att gå & lägga sig inatt...
Japp gick på bio ensam medans jag vänta på att nyktra till i göteborg, det va rent ut deprimerande ensamt.Nja, själva vitsen för mig var ju att inte få sovsällskap, utan bara biosällskap, för bio kan man inte gå på själv, jag försökte en gång men det kändes fan bara tragiskt.
Japp sabbar efektivt vänskapen ganska grundeligt..Jag har även provat att ha sovsällskap av motsatt kön men av ickesexuell natur (kompis) men då jag är en sån som gärna håller om den jag sover med blev det bara pinsamt när man vaknade omslingrade.
Bra film, tror jag, satt några å tjattra brevid första halvan, totalt respektlöst, stryck skulle man få när man sa till dom också..Vi såg Sherlock Holmes förövrigt, rätt bra faktiskt, inte så mycket romantik att det kändes sliskigt att gå med en kompis.
Vi har även bokat in Avatar 3D, mest för att ingen av oss har sett 3D film sedan dom röd/gröna glasögonens tid.
Sant, dock ganska säker på att en del prylar går på kortnummer... eller?
Haha, bra service där
Mje de vette fan....
Jag har även provat att ha sovsällskap av motsatt kön men av ickesexuell natur (kompis) men då jag är en sån som gärna håller om den jag sover med blev det bara pinsamt när man vaknade omslingrade.
Det där är onekligen problematiskt när man delar säng med någon av samma kön
Trodde man skulle slippa såna här låtsasintriger när man blir 27 i sommar
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2